Bekijk volle/desktop versie : AFvallen bij je benen..



Pagina's : [1] 2 3

20-08-2013, 23:22
Dames en HEREN! )Wie kan mij helpen?
Hoe kan je het best afvallen bij je benen, ik weeg nu 62 en ben niet zo lang, ik ben 1.68 en ik wil graag bij mij benen afvallen.. Alleen ik weet niet hoe? Dames (HEREN) hebben jullie tips?

Alvast bedankt.

21-08-2013, 16:44


NIEMAND?

21-08-2013, 16:45
je moet rennen

en veel billenshake doen

21-08-2013, 16:46

Citaat door R0ffa:
je moet rennen

en veel billenshake doen
Hoe vaak rennen? Elke dag ?

21-08-2013, 16:50



Citaat door nassira-_:
Hoe vaak rennen? Elke dag ?
nee elke uur ongeveer 16 klm rennen door woonkamer

21-08-2013, 16:51

Citaat door R0ffa:
nee elke uur ongeveer 16 klm rennen door woonkamer
weyoow oke bedankt

21-08-2013, 17:36

Citaat door nassira-_:
weyoow oke bedankt
hhaha nee ff serieus

je moet gewoon oefeningen doen waarbij je benen veel gebruikt... bijvoorbeeld fietsen, hardlopen of fitnessapparaten voor de benen

21-08-2013, 19:24
veel cardio + water en gezond eten

21-08-2013, 20:07
62 valt best mee. Anyway, hardlopen is heel goed. Verder raad ik je ook om je beenspieren te trainen. Dat maakt het strakker en meer in vorm.

21-08-2013, 20:12
plaatselijk afvallen is onmogelijk, zo werkt je lichaam niet

net zoals van die mensen met dikke buik, die in de gym hun buikspieren trainen .. ze3ma om dat buikje weg te halen ... zonde van hun tijd .. vet zit om je spier heen .. vet is een organisme .. om je hele lichaam heen, dus je haalt eerst je vetpercentage omlaag .. door .. jaja nu komt het .. te stoppen met teveel te eten en vooral troep te eten ..

maak een lijst met wat je allemaal eet per dag .. probeer uit te vinden (via google) hoeveel calorieeen dat in totaal zijn ..

reken jouw lichaams calorieenbehoefte uit .. en ga daar 200-500 cal onder zitten

zo val je af

natuurlijk hoor je ook te sporten ernaast .. maar een dieet is essentieel .. nog belangrijker dan sporten zelfs .. dus blijf weg van suikers, vetterig troep etc etc .. zout

maar vooral wat k zei over calorieen is van levensbelang als je wil afvallen of aankomen

21-08-2013, 20:20
je kan helaas niet zomaar zelf beslissen waar je wilt afvallen.

om af te vallen moet je meer energie verbruiken dan je inneemt
cardio kan je helpen afvallen, beenspieroefeningen helpen je om steviger te worden of spieren te versterken

Nou dat is de basis

- wat jij nu moet doen is aan cardio beginnen ---> na 20 minuten begint je lichaam haar vetreserves aan te spreken
verander regelmatig je oefeningen zodat je lichaam constant uitgedaagd wordt (voorbeeld fietsen dan weer lopen,dan weer roeien of zwemmen)
- op je voeding letten, en veel water drinken
suiker, cola, chips, chocalade bannen of verminderen en vervangen door vis groente, fruit en meer volkoren producten eten

je hoeft ook niet perse naar een sportschool
freeletics kan je ook thuis doen en is zowel voor mannen als vrouwen

weet niet wat jouw vet% is maar als deze mensen het kunnen (verschillende videos op youtube) dan kun jij het ook
http://www.youtube.com/watch?v=vGnAQqlrKoE

[video=youtube;vGnAQqlrKoE]http://www.youtube.com/watch?v=vGnAQqlrKoE[/video]

21-08-2013, 20:24

Citaat door Sally.:
62 valt best mee. Anyway, hardlopen is heel goed. Verder raad ik je ook om je beenspieren te trainen. Dat maakt het strakker en meer in vorm.


1m68 en 62 kg wil niets zeggen

je moet naar het vet% kijken en hoe het verdeeld is
daarnaast heeft de ene zwaardere botten dan anderen

21-08-2013, 20:33



Citaat door brownie74:
1m68 en 62 kg wil niets zeggen

je moet naar het vet% kijken en hoe het verdeeld is
daarnaast heeft de ene zwaardere botten dan anderen
Naja, true. ;p Ik ben korter en weeg hetzelfde. En ik ben best slank. Maar het ligt inderdaad ook aan zwaardere spieren, vooral met krachttraining erbij.

21-08-2013, 21:25

Citaat door Sally.:
Naja, true. ;p Ik ben korter en weeg hetzelfde. En ik ben best slank. Maar het ligt inderdaad ook aan zwaardere spieren, vooral met krachttraining erbij.
Dankje ik ben ook wel slank alleen mijn benen zijn vol

21-08-2013, 21:30

Citaat door nassira-_:
Dames Wie kan mij helpen?
Hoe kan je het best afvallen bij je benen, ik weeg nu 62 en ben niet zo lang, ik ben 1.68 en ik wil graag bij mij benen afvallen.. Alleen ik weet niet hoe? Dames hebben jullie tips?

Alvast bedankt.
dames??
dit is sporthoekje geen dwdmv

Pagina's : [1] 2 3