Bekijk volle/desktop versie : Beste mascara?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-08-2013, 12:26
Welke mascara raden jullie mij aan? Ik heb een tijdje die van chanel gebruikt en daar was ik best wel tevreden over maar ik zoek wat andere opties. Ik zoek een mascara die vooral mijn wimpers langer maakt en volume is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Ik heb ook gehoord dat wonderolie goed schijnt te zijn voor je wimpers, heeft iemand daar ervaring mee?

20-08-2013, 12:31


Dit zijn echte aanraders:

Voor de dikte/volume


Lengte:


Ik heb zelf ook een hele tijd wonderolie gebruikt. Zeker ook een aanrader maar pas op dat je het niet te lang gaat gebruiken. Ik merkte na gebruik van ongeveer 3 maanden dat ik geirriteerde ogen kreeg.

20-08-2013, 12:42
Eén van Essence van rond de € 3,- , echt een uitvinding.

20-08-2013, 12:45

Citaat door It_is:
Eén van Essence van rond de € 3,- , echt een uitvinding.
Dit.

20-08-2013, 12:47


l'oreal telescopic voor lengte

20-08-2013, 12:48

Citaat door romaisa_Utrecht:
Dit zijn echte aanraders:

Voor de dikte/volume


Lengte:


Ik heb zelf ook een hele tijd wonderolie gebruikt. Zeker ook een aanrader maar pas op dat je het niet te lang gaat gebruiken. Ik merkte na gebruik van ongeveer 3 maanden dat ik geirriteerde ogen kreeg.
Gebruik die onderste jaren! Gebruikte van collistar, toen ik m wilde, hadden ze alleen nog bruine.
Deze was net op de markt, Douglas in Amsterdam had m en gaf aan dat deze hetzelfde effect had. Sindsdien nooit veranderd. Vind loreal fijne producten hebben

20-08-2013, 12:49

Citaat door meisjes-:
l'oreal telescopic voor lengte
Deze gebruik ik ook, 1 van de beste mascaras.

20-08-2013, 12:50

Citaat door BabyBlue:
Deze gebruik ik ook, 1 van de beste mascaras.
Ik gebruik m al vanaf het begin en nu nog steeds.
Beste mascara die er is. Al vind mijn vriendin die mascara weer niks

20-08-2013, 12:52

Citaat door meisjes-:
Ik gebruik m al vanaf het begin en nu nog steeds.
Beste mascara die er is. Al vind mijn vriendin die mascara weer niks
Ik gebruik 'm ook heel lang, maar tussentijds ook andere merken geprobeerd. Toch vind ik deze beter.
Iedereen in mijn omgeving gebruikt 'm ook.

20-08-2013, 13:00
Bezorgd die van one million lashes je langere wimpers? Wantbik heb vrij korte wimpers en veel mascara's die ik heb geprobeerd maken ze niet veel langer.

20-08-2013, 13:04

Citaat door BabyBlue:
Ik gebruik 'm ook heel lang, maar tussentijds ook andere merken geprobeerd. Toch vind ik deze beter.
Iedereen in mijn omgeving gebruikt 'm ook.
Ik heb niks met een dikke borstel. word alleen maar klonterig.
Al vond ik die van essence ook best goed. Ik gebruik vaak gewoon 2 mascaras eerst de ene en dan de andere

20-08-2013, 13:09

Citaat door romaisa_Utrecht:
Dit zijn echte aanraders:

Voor de dikte/volume


Lengte:


Ik heb zelf ook een hele tijd wonderolie gebruikt. Zeker ook een aanrader maar pas op dat je het niet te lang gaat gebruiken. Ik merkte na gebruik van ongeveer 3 maanden dat ik geirriteerde ogen kreeg.
De eerste moet ik indd weer gebruiken. Die is goed..

20-08-2013, 13:13



Citaat door Onzichtbaar_:
Gebruik die onderste jaren! Gebruikte van collistar, toen ik m wilde, hadden ze alleen nog bruine.
Deze was net op de markt, Douglas in Amsterdam had m en gaf aan dat deze hetzelfde effect had. Sindsdien nooit veranderd. Vind loreal fijne producten hebben
Ik gebruik die onderste in het zwart
Zeer tevreden

20-08-2013, 13:15


&


20-08-2013, 13:19

Citaat door amazighlover:


&

Is die 2de goed?
Die is nu in de aanbieding voor 6 euro

Pagina's : [1] 2 3 4 5