Bekijk volle/desktop versie : Hoe is het afgelopen met:



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-08-2013, 23:20
[Sekreetia en haar prachtige jurk?]


19-08-2013, 23:21


Dejavu daar dacht ik net ook aan ...

19-08-2013, 23:23
Wuahahahahaa

19-08-2013, 23:26

Citaat door Anoniem6464:
Dejavu daar dacht ik net ook aan ...
I can read minds......

19-08-2013, 23:27


Ze is uitgenodigd voor new york fashion week
Ze komt volgende week terug

19-08-2013, 23:27

Citaat door SecretsMogoli:
Vertel mij
Ze had jurk laten maken. Ze wou de linker maar kreeg de rechter. Hele heissa toen. Waar was jij?

19-08-2013, 23:29

Citaat door Sen.:
Ze had jurk laten maken. Ze wou de linker maar kreeg de rechter. Hele heissa toen. Waar was jij?
Hahahhaah echt meen je dit??? omg

19-08-2013, 23:29

Citaat door soumiasoum:
Ze is uitgenodigd voor new york fashion week
Ze komt volgende week terug
Seriously? I can't wait

19-08-2013, 23:31

Citaat door SecretsMogoli:
Hahahhaah echt meen je dit??? omg
Ze gingen ruziën hier met de naaister en haar talloze accounts. Haar telnr had ze geplaatst. Had haar toegevoegt op App en zei tege haar ik wil een jurk bij jou laten maken en heb een foto van hoe ik em wil. Toen zei ze laat maar zien. Stuurde ik die lelijke jurk van Sekreetia heel veel leden hebben haar toegevoegd.

Ok ok eigenlijk was dat über gemeen!

19-08-2013, 23:34

Citaat door Sen.:
Ze gingen ruziën hier met de naaister en haar talloze accounts. Haar telnr had ze geplaatst. Had haar toegevoegt op App en zei tege haar ik wil een jurk bij jou laten maken en heb een foto van hoe ik em wil. Toen zei ze laat maar zien. Stuurde ik die lelijke jurk van Sekreetia heel veel leden hebben haar toegevoegd.

Ok ok eigenlijk was dat über gemeen!



Hahah okee dat is dan wel erg, serieus een wereld van verschil die twee jurken

Heb die topic over heen gelezen waarschijnlijk, oh gosh haha wat zei ze dan toen

Nahhh die vrouw is gemeen, als ze nie kan naaien moet ze ook dat niet doen

19-08-2013, 23:36

Citaat door SecretsMogoli:
Hahah okee dat is dan wel erg, serieus een wereld van verschil die twee jurken

Heb die topic over heen gelezen waarschijnlijk, oh gosh haha wat zei ze dan toen

Nahhh die vrouw is gemeen, als ze nie kan naaien moet ze ook dat niet doen
Ja erg heh. Dus sekreetia heeft aangifte gedaan bij de politie en gemeld bij de belastingdienst.

Maar hoor niks meer van haar. Hmmm hoop maar niet dat het praatjes waren

19-08-2013, 23:38
Oja die naaister wou haar geld niet terug geven, ook nog!

19-08-2013, 23:38


Ff serieus wilde ze echt de als de eerste jurk en kreeg de tweede jurk. De enige wat hetzelfde is de band in het midden die heeft ze wel precies gemaakt. Eigenlijk kan ik het me niet voorstellen

19-08-2013, 23:39
Zakia el hamouchi naait letterlijk

(Nee je hoeft me niet te bannen want haar naam staat toch overal op het net.. :moe

19-08-2013, 23:39

Citaat door Sen.:
Ze gingen ruziën hier met de naaister en haar talloze accounts. Haar telnr had ze geplaatst. Had haar toegevoegt op App en zei tege haar ik wil een jurk bij jou laten maken en heb een foto van hoe ik em wil. Toen zei ze laat maar zien. Stuurde ik die lelijke jurk van Sekreetia heel veel leden hebben haar toegevoegd.

Ok ok eigenlijk was dat über gemeen!
wat zei ze toen? Zeker meteen op de blok

Pagina's : [1] 2 3 4 5