Bekijk volle/desktop versie : Trouwen...



19-08-2013, 19:29
Salaam dames,

Ik sta op het punt te trouwen en ik en mijn verloofde hebben vaak ruzie/discussie voor de domste kleinste dingen.
Ik denk er zelfs aan om het huwelijk af te blazen ben het zo zattttttt! Wie heeft dit ook? komt het door de stress? Heb nu een beetje schrik als we gaan trouwen dat het ook zo ga zijn

Gr.

19-08-2013, 19:34


Waarom maken jullie dan ruzie?

19-08-2013, 19:35
Waarschijnlijk een stress periode..

Gair in sha Allaah
Allahi kemel bigairr

19-08-2013, 19:44
Ruzie hoort er eenmaal bij

19-08-2013, 19:45



Citaat door Studente-:
Waarom maken jullie dan ruzie?::
Voor de kleinste dingen! Hij zegt heel kwetsende woorden die gewoon niet door de beugel kunnen
Zoals dat ik niet belangrijk ben voor hem dat ik hem enkel stress bezorg. Dat heb ik zoiets van ok als ik niet belangrijk ben voor je succes in je leven zonder mij! We hebben elkaar nu 3dagen niet gehoord, hij is veel te koppig maar ik ook

19-08-2013, 19:59
ligt eraan welke woorden hij gebruikt , als dit echt kwetsend is dan vrees ik dat hij het heel normaal vind

19-08-2013, 22:38
Ik denk dat hij die woorden gaat gebruiken omdat hij boos is niet omdat hij het meent. Maar voor mij is het geen spel als meneer boos is gaat hij kwetsende dingen gaan zeggen. Daarom vroeg ik me af is het bij nog iemand van de andere dames zo dat jullie ruzie gaan maken om niks?

20-08-2013, 01:01

Citaat door ..ik..:
Ik denk dat hij die woorden gaat gebruiken omdat hij boos is niet omdat hij het meent. Maar voor mij is het geen spel als meneer boos is gaat hij kwetsende dingen gaan zeggen. Daarom vroeg ik me af is het bij nog iemand van de andere dames zo dat jullie ruzie gaan maken om niks?
Het is niet leuk als hij rare dingen gaat zeggen, maar jij moet het tegen hem zeggen. En echt dom om koppig te zijn, dus kap daarmee.

20-08-2013, 01:09

Citaat door ..ik..:
Voor de kleinste dingen! Hij zegt heel kwetsende woorden die gewoon niet door de beugel kunnen
Zoals dat ik niet belangrijk ben voor hem dat ik hem enkel stress bezorg. Dat heb ik zoiets van ok als ik niet belangrijk ben voor je succes in je leven zonder mij! We hebben elkaar nu 3dagen niet gehoord, hij is veel te koppig maar ik ook
Vind dat geen 'kleine dingen'. Praat erover en laat die koppigheid varen. Hoe wil je later dingen gaan uitpraten als je beide koppig bent?

20-08-2013, 01:12
Vuur en vuur gaan niet samen!

20-08-2013, 01:41
Is normaal als je verloofd bent vlak voor het trouwen. Tenminste bij mij wel en in mn omgeving hoorde ik dat ook, omdat ik toen zelf ook wilde stoppen. Het komt gwn door de stress van alles. De wedding, plannen, geld. Ruzie maken om belachelijke dingen.

Na de bruiloft was dit totaal weg. Nu kunnen we erom lachen

20-08-2013, 02:35
Heb je istikhara gebeden voor dit huwelijk?

20-08-2013, 03:00


ruzie is tegenwoordig normaal, maar schelden??

20-08-2013, 03:11

Citaat door GelukkigeBruid:
Is normaal als je verloofd bent vlak voor het trouwen. Tenminste bij mij wel en in mn omgeving hoorde ik dat ook, omdat ik toen zelf ook wilde stoppen. Het komt gwn door de stress van alles. De wedding, plannen, geld. Ruzie maken om belachelijke dingen.

Na de bruiloft was dit totaal weg. Nu kunnen we erom lachen
Ik hoop dat het bij haar ook zo is en dat dit niet al langer speelt.