Bekijk volle/desktop versie : Grint voor tuin



19-08-2013, 17:23
Sinds kort grint gelegd in de tuin, eerst alles goed weggehaald bespoten met onkruid verwijderaar en van die matjes gelegd en toen pas dat grint eroverheen. Maar ik word er schijtziek van er groeien gewoon weer plantjes doorheen.
Weer bespoten met die gif, maar het blijft maar terugkomen ppppfffffff als ik het geld ervoor had, had ik het gewoon betegeld maar jammer momenteel geen budget.

19-08-2013, 18:10


je kan ook gratis tegels halen kijk anders op marktplaasts genoeg advertenties zo heb ik het ook gedaan

19-08-2013, 19:11
Tegels helpt ook niet hoor. Ook daar groeien die onkruid gewoon doorheen. Ondanks dat er een antiworteldoek geplaatst is.

19-08-2013, 19:30
Ja heb net gegoogled en van die tuinier filmpjes gekeken op youtube met zo een Paulus de boskabouter type die helemaal enthousiast over tuinieren aan het vertellen was met zijn 3 delige afritsbroek, maar any way ben er wel wat wijzer van geworden het blijkt dat pure azijn of keuken zout/soda, (goedkope oplossing) killer zijn voor plantjes en dan moet je dat in de avond strooien of gieten maar dan moet het de volgende dagen dus wel droog blijven. Aangezien het mooie dagen worden heb ik morgen avond wat te doen inchallah.