Bekijk volle/desktop versie : Kado voor aanstaande schoonzus



Pagina's : [1] 2

18-08-2013, 21:45
Sallam dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met leuke ideetjes. Mijn broer die gaat over een paar maanden trouwen. Nou zijn aanstaande die is in marokko en heeft allemaal best dure kados voor ons gekocht. Ik wou die van mij haar betalen maar ze zegt nu al nee ik heb kado voor jullie gehaald, dus ik weet dat ze het geld niet zal aannemen. Dus wil haar zelf ook een kado terug doen daarvoor in de plek. Maar ik zou echt niet weten wat. Weten jullie misschien wat ik haar zou kunnen geven?

18-08-2013, 21:59


Je moet nagaan wat haar smaak is en anders iets soortgelijks aan wat zij jou heeft gegeven en dan een beetje anders.

Ik persoonlijk zou een mandje (ben van de mandjes:hihi en daar allemaal leuke spullen in doen. Zoals bijv. een leuke maxijurk ofzo en verzorginsspullen, haarspullen, schoentjes, zilveren ring of armband, enz. Gewoon naar je budget kijken. Ik weet zeker dat zij dit leuk gaat vinden.

18-08-2013, 22:02
Haar cadeau niet beantwoorden met een cadeau..

18-08-2013, 22:02
Mooie pumps voor onder haar bruidsjurk, bruidslingerie, een mand vol met verzorgingsproducten (rituals pakket en een lekker luchtje) welness bon, weekendje weg enz, enz..

18-08-2013, 22:09


een reis naar Mekka

18-08-2013, 23:18

Citaat door hawael:
Je moet nagaan wat haar smaak is en anders iets soortgelijks aan wat zij jou heeft gegeven en dan een beetje anders.

Ik persoonlijk zou een mandje (ben van de mandjes:hihi en daar allemaal leuke spullen in doen. Zoals bijv. een leuke maxijurk ofzo en verzorginsspullen, haarspullen, schoentjes, zilveren ring of armband, enz. Gewoon naar je budget kijken. Ik weet zeker dat zij dit leuk gaat vinden.


Jah ik ken haar nog niet zo heel goed fus weet niet zo goed wat haar smaak is. Ik ben ook meestal van de mandjes vullen. Maar dit keer wou ik het niet doen omdat dat best veel tijd on beslag neemt vooral dat winkelen en dan met die kleintjes van me zie ik niet zo zitten. Maar toch bedankt voor je advies

18-08-2013, 23:19

Citaat door Cashmere:
Haar cadeau niet beantwoorden met een cadeau..


Waarmee dan?

18-08-2013, 23:20

Citaat door Undercoverin_:
Mooie pumps voor onder haar bruidsjurk, bruidslingerie, een mand vol met verzorgingsproducten (rituals pakket en een lekker luchtje) welness bon, weekendje weg enz, enz..


Die pumps en bruidlingerie zijn wel goed idee. Maar weet niet dan of het wel haar smaak is. Maar toch bedankt

18-08-2013, 23:20

Citaat door Cashmere:
Haar cadeau niet beantwoorden met een cadeau..
Je bent gevaaaaaaarlijk bezig

18-08-2013, 23:21
Ik zat te denken aan een horloge, ring of armband? Maar heb geen idee hoe of wat....

18-08-2013, 23:24

Citaat door mamamia85:
Sallam dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met leuke ideetjes. Mijn broer die gaat over een paar maanden trouwen. Nou zijn aanstaande die is in marokko en heeft allemaal best dure kados voor ons gekocht. Ik wou die van mij haar betalen maar ze zegt nu al nee ik heb kado gekocht, dus ik weet dat ze het geld niet zal aannemen. Dus wil jaar zelf ook een kado terug doen daarvoor in de plek. Maar ik zou echt niet weten wat. Weten jullien misschien wat ik haar zou kunnen geven?
heeft iemand hier iets van begrepen?

18-08-2013, 23:25
Wat heb jij gekregen

18-08-2013, 23:28



Citaat door Myrtus_Communis:
Je bent gevaaaaaaarlijk bezig


Ohhh soms gaat dat zo vanzelf..

18-08-2013, 23:45
Een mooi horloge ofzo? Een armband? Ligt aan je budget. Horloge plus een geurset?


Verzonden vanaf mijn iPhone

18-08-2013, 23:46
Ik had een mandje met horloge, make up geurset spiegeltje, heel veel verzorgingsproducten chocolade. Super leuk!!


Verzonden vanaf mijn iPhone

Pagina's : [1] 2