Bekijk volle/desktop versie : Wat doen al die mannen hier op dwvdmv?



18-08-2013, 19:43
Damn zo not done!!

Bemoeien zich overal mee, weten het allemaal beter en elke vrouw is een HO

Donder lekker op ga jullie eigen zusjes in de gaten houden wordt er schijtziek van bah

18-08-2013, 19:46


Ligt net aan hun reacties.

Soms kunnen zij ons een beter visie geven hoe een man denkt in een bepaalde situatie waarin de vrouw zich afvraagt hoe de man zou denken. Een soort van mind opener, waar wij als vrouwen niet over nagedacht kunnen hebben.

Als je meteen reacties krijgt als: AL die doek-dragende Marokkaanse bimbo´s... dan geef ik je 100% gelijk.

18-08-2013, 19:46
Ze kunnen het niet meer aan, en nog voelen ze zich superieur en slim en overal een reden en verklaring voor door wat kopieer en plakwerk proberen ze met het antwoord van Einstein te komen, en als ze het niet zint ben je een kechba...lachwekkend en die wou je serieus nemen..

18-08-2013, 19:48

Citaat door Roxanne:
Ligt net aan hun reacties.

Soms kunnen zij ons een beter visie geven hoe een man denkt in een bepaalde situatie waarin de vrouw zich afvraagt hoe de man zou denken. Een soort van mind opener, waar wij als vrouwen niet over nagedacht kunnen hebben.

Als je meteen reacties krijgt als: AL die doek-dragende Marokkaanse bimbo´s... dan geef ik je 100% gelijk.
indd merry me pleasee !!

18-08-2013, 19:49


DWVDMM hebben ze hier niet

18-08-2013, 19:58
Mannen???????
Ik heb hier nog geen mannen gezien hoor. Hooguit een paar homootjes, maar die kan je toch geen mannen noemen!

18-08-2013, 20:38

Citaat door Diamantje_20:
Mannen???????
Ik heb hier nog geen mannen gezien hoor. Hooguit een paar homootjes, maar die kan je toch geen mannen noemen!