Bekijk volle/desktop versie : Een Klein Wonder...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

01-02-2005, 15:22
[FONT=Tahoma] [/COLORex" -->


Buiten liep iedereen met een eigen leven, de ene liefdevol hand in hand. De ander snel renend om de bus nog te halen om niet nat te worden door de regen.

Ik keek voor me uit het grote raam.
Waar de regendruppels tegenaan plensden, was dat wel de regendruppels of waren het mijn tranen, op mijn lip voel ik een hete traan gevolgd door een andere, mijn trillende vingers veegde ze weg.
Met een snik sluit mijn ogen en denk aan het leven die ik ooit heb had.
Als een meisje die geen problemen had, die een leuk leven had met vriendinnen en lieve ouders.
Maar mijn leven is ruw verstoord, het is nu heel erg anders dan ik 5 jaar geleden zou hebben verwacht. Ik zou je dan hebben uitgelachen of heel hard uitgescholden, dat zoiets nooit zou gebeuren bij mij.
Nu weet ik dat het wel bij mij kan gebeuren.
Als 23jarige zou je nu op zoek zijn naar de liefde van je leven , en zitten dolle met je vriendinnen,maar ik sta hier zonder ouders, zonder man.
Mijn lieve ouders zijn 3 jaar geleden verongelukt in de auto met mijn nicht…
Mijn moeder…, ik zak door mijn knieën en leun tegen de muur, op mijn moeder kon ik altijd reken als ik boos was om de kleine dingen of gewoon steun nodig had , kon ik altijd op haar rekenen.
Mijn vader.. een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond, ik was zijn zonnetje , zijn prinsesje, daarom heet ik ook Amira. Hij kocht altijd snoep voor me of ik nou 1 was of 18 ben dat was altijd als hij van de moskee kwam , een glimlach vormde zich op mijn gezicht. Wat mis ik ze zo, mijn hart is nu een ijsklomp, het was eerst helemaal bevroren maar door een persoon is het nu een beetje ontdooit.

Mijn nicht, ze heeft veel meer aan mij achtergelaten dan ik dacht, ik kende haar niet eens goed, ze was daarvoor een jaar verdwenen opeens, nu weet ik wel waarom ze weg was… jah nu.....

[/SIZE][/FONT]
en hoe vinden jullie het Reageer.[/FONT][/SIZE]

01-02-2005, 15:49


1ste Fan ga snel verder

01-02-2005, 16:26
Heey lieverd je verhaal begint toppie ga gauw verder!

02-02-2005, 13:59
ik zet hier nog een stukje op zodat jullie misschien dan beter weten of ik moet verder gaan of niet~~

ik hoop dat jullie het leuk vinden
..........................

[Mijn leven is helemaal overhoop gehaald in een dag ,, door een telefoontje van de politie.

Mijn nicht, Nadia, die een maand voor dat het ongeluk gebeurd ineens bij ons aan de deur klopte en vroeg of ze hier een tijdje mocht blijven.
Mijn moeder zei meteen jah, want ze was haar lievelingsnichtje en ze heeft haar bovendien een jaar niet meer gezien.
Ik zelf was achterdochtig, en nu weet ik dat ik gelijk had, maar dat is te laat.
Mijn moeder die zag dat ik mezelf niet erg openstelde, riep me mee naar haar kamer en zei dat ik het in ieder geval moet proberen. Ik wou tegen haar zeggen dat ik het niet vertrouwde , maar door de blik die ze in haar ogen had, de blik die ze geeft al ze teleurgesteld is, kon ik ineens niets meer zeggen. Dus knikte ik alleen maar.
De weken vlogen voorbij en ik vond Nadia steeds aardiger worden, ze trok ok veel met mij op.
We gingen vaak shoppen, en gezellig naar de bioscoop.
Wat ik wel raar vond is dat ze veel kleertjes kocht voor baby’s.
Ik vroeg het daar ook gelijk, maar ze beantwoorden mijn vraag of met het antwoord mijn vriendin die heeft een kind gekregen, of voor later voor mijn eigen kind.
Ze zei daar soms ook achter dat als ze een kind zou krijgen ze haar kind of Amira zou noemen als het een meisje was of Amir als het een jongen was.

Ik werd wakker uit mijn gedachtes, doordat een kind met heldere groen grijze ogen, aan mijn broek trok. Een glimlacht vormde zich op mijn gezicht , mijn lieve kleine AMIR…..

bubaay...

Angel°Face

02-02-2005, 14:22


Ewa Meid Graag Moet Je Verder Gaan

02-02-2005, 17:15
hey lieverd je moet zeker door gaan met je verhaal..je begint echt mooi dus ga aub gauw verder

02-02-2005, 17:20
Ga snel verder
Je doet het goed! En de fans komen wel

-x- J_m

03-02-2005, 12:53
nog een fan erbij

dus zou zeggen ga gauw verder

kussie van mij :blauwkus:

05-02-2005, 11:40
hey dames bedankt voor de reacties!!
en ik hoop dat er meer mensen komen die gaan reageren ...

hier heb ik nog een stukje!!

Ik tilde hem op en keek naar zijn lieve onschuldige gezicht, die ogen van hem zijn zo mooi en onschuldig. Ik dacht ook altijd dat als ik een man zou hebben dat hij ook zulke ogen zou moeten hebben. Jaja net alsof iemand met mij wil trouwen. Ik zuchte.
Wat is er aan de hand knulletje?
Niets, alleen .. Mama waarom ben je zo verdrietig, ik ben toch niet stout?

Mijn hart brak in stukken.. met een brok in mijn keel antwoordde ik: Lieverd er is helemaal niets en natuurlijk ben jij niet stout, jij bent mijn lieve kindje en ik hou heeel veel van jouw oké!! Ik kuste hem op zijn neus. Hij giechelde en gaf mij ook een kusje. Oke en hij rende weer weg naar zijn kamer.
Ik bleef alleen achter in de kamer met het woord Mama…
De tranen kwamen weer naar beneden, waarom moest ik nou zo veel huilen.
Mama… ik ben zijn moeder niet eens.

Er is echt zo veel verandert na het ongeluk, ik was drie weken na het ongeluk aan het rouwen over mijn ouders, ik at en dronk niet meer en de lust in mijn leven was weg.
Toen ik ineens een brief krijg door de brievenbus, waarom stond dat ik deze brief hoe dan ook moest lezen, het was een kwestie van leven of dood. Ik had er op dat moment niet meer naar gekeken omdat ik toen te veel pijn voelde, maar na een maar dagen werd ik nieuwsgierig,misschien zou het wel van mijn ouders zijn, dat ze nog steeds leefde en dat het maar een misselijke grap was. Dat ze wilden dat ik naar ze toe kwam en weer mijn gewone leventje kon leiden.
Dus ik scheurde de brief open.. en ik las de eerste regel… nee het was niet van mijn ouders, mijn hart was weer gebroken, het was van Nadia.]



bubaay

Angel'Face [/B]

05-02-2005, 13:52
sow mooi vervolg man ga zo doorga gauw verder schat

kussie van mij :blauwkus:

05-02-2005, 14:44
Nieuwe fan en Wauw je vervolgjes
Zijn egt goed man je moet egt blijven doorgaan is egt leuk meid
Schrijf zo snel mogelijk verder!!!!!!!

KuSjes Fadoua

05-02-2005, 14:59
Ga snel weer verder

-x- J_m

05-02-2005, 15:00


eeey ga snelll dooorr

je hebt er een nieuwe fan bij meid

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!peace up!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05-02-2005, 22:20
hey schatje ga gauw verder

08-02-2005, 13:21
hallo Dames , TnQ voor jullie reacties!!...

bubaay

..Angel"Face..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14