Bekijk volle/desktop versie : Hulp nodig



18-08-2013, 13:35
Kent hier iemand die speciale gave heeft en die er voor kan zorgen dat tussen mij en mijn vriend weer goed komt??
Door een domme ruzie doet hij nu echt raar en wilt geen contact meer terwijl we samen werken
Aub mensen help me

Serieuze reactie aub

18-08-2013, 14:17


Yah masgotta.

18-08-2013, 14:30
Als hij dom wil doen, iwa laat hem dom doen. Doe jij maar normaal, en negeer zijn kinderlijke gedrag. Ipv te stressen over iemand met een speciale gave.

18-08-2013, 14:35
Het is wel makkelijker gezegd dan gedaan, je moet elke dag elkaar op werk zien en zien dat hij me negeert dat is geen pretje
Hij wilt geen contact en hij dreigt me als ik contact met hem op neem

18-08-2013, 18:17


Heey <3!

Ik snap hoe moeilijk dat wel niet is.
Je gaf net aan dat hij geen contact meer met je opneemt om een ruzie ,
nou weet ik niet waar de ruzie omgaat, maar het kan zijn dat hij even wilt afkoelen.
Als hij echt van je houdt dan zal hij terug komen.
Je gaf net ook aan dat hij met je werkt , je kan een van je collega's vragen of zij met he zou kunnen praten en afvragen waarom hij je constant negeert.

Als dat ook niet helpt , Dan is het beter om het contact te verbreken, Je doet jezelf niets goeds en ook je vriend niet.

Ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen, Heb je nog vragen dan kan je ze gerust aan me stellen <3!
Alls komt in shaa allah goed <3!

Dikke kus,
Zeinabje <3!

19-08-2013, 17:32

Citaat door melek_1984:
Kent hier iemand die speciale gave heeft en die er voor kan zorgen dat tussen mij en mijn vriend weer goed komt??
Door een domme ruzie doet hij nu echt raar en wilt geen contact meer terwijl we samen werken
Aub mensen help me

Serieuze reactie aub
Ter info het onderstaande. Er bestaan overigens geen mensen of djinn met buitenzintuigelijke gaven meis! Ghair insha Allah!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4322731&