Bekijk volle/desktop versie : Arrrhhggg



16-08-2013, 22:46
Mijn lieve lieve man heeft twee opladers meegenomen van mijn telefoon (we hebben dezelfde), hij zit nu in de vliegtuig en zie hem pas over drie weken

Maar goed, ik heb wel een usb kabeltje die ik nu in mijn pc heb gestopt en hij is nu ongeveer een halfuur aan het opladen... maar het lijkt wel of hij niet helemaal oplaad Als ik eruit haal dan geeft hij nog steeds aan batterij opladen Weet iemand als ik hem de hele nacht erin laat of hij toch opgeladen word?
Anders heb ik drie weken geen whatsapp/viber meer met shab marokko...

16-08-2013, 22:48


Via de tv kan je ook opladen.

16-08-2013, 22:49
Jawel kan wel alleen wat trager dan normaal.

16-08-2013, 22:50
Koop je toch morgen ff een lader bij de Turk,die dingen kosten een tientje ofzo

16-08-2013, 22:51


Koop zo'n goedkope namaak bij de action. Mijne werd eens per ongeluk meegenomen door een familielid en in de tussen tijd had ik die maar gehaald. De kabel koop je apart (kijk wat voor kabeltje je nodig hebt) en die stekkerkop apart en zo kan die opgeladen worden.

Ik zie trouwens dat ie in pc kan? Je hebt dan alleen die stekkerkop nodig.

16-08-2013, 22:52

Citaat door hawael:
Koop zo'n goedkope namaak bij de action. Mijne werd eens per ongeluk meegenomen door een familielid en in de tussen tijd had ik die maar gehaald. De kabel koop je apart (kijk wat voor kabeltje je nodig hebt) en die stekkerkop apart en zo kan die opgeladen worden.

Ik zie trouwens dat ie in pc kan? Je hebt dan alleen die stekkerkop nodig.
Echt? Koop je dat bij de action? Dan ga ik gelijk morgen, hoe heten die dingen?

16-08-2013, 22:59
Ik zou maar geen namaak kopen, ik lees steeds vaker op t nieuws dat die dingen ontploffen.. En ze zorgen voor erg veel schade, al helemaal als je hm vast hebt tijdens t opladen. Allah ie 7fad ou safie.


Ik zal dat artikel even opzoeken voor je. Beter koop je een originele lader.

16-08-2013, 22:59
Ehmmmmm gwn eentje kopen bij een belhuis

16-08-2013, 23:01
Online kopen, wordt binnen 1 dag bezorgd.

16-08-2013, 23:04
of anders oldskool op msn (wat mis ik die tijd zeg)

16-08-2013, 23:05
http://www.bright.nl/inruilactie-onoffici%C3%ABle-iphone-opladers-na-elektrocutie

17-08-2013, 00:17

Citaat door Azhaar:
Echt? Koop je dat bij de action? Dan ga ik gelijk morgen, hoe heten die dingen?
Ik weet niet hoe die heet maar het is zoiets, maar dan in het zwart. je kan dan die kabeltje die je van je tel naar je pc zet erop aansluiten en in het stopcontact zetten. Elke pc kabeltje kan erop aangesloten worden.