Bekijk volle/desktop versie : Bestraffingen



Pagina's : [1] 2

16-08-2013, 17:22
Ik had het er dus met mijn vader over, de bestraffingen van bepaalde (zware) zondes. Mij werd dus verteld dat dus een getrouwde man/vrouw die zina pleegt moet worden vermoord. Maar hoeveel mannen en vrouwen gaan er nou in deze tijd vreemd? Veel. Moeten zij dus eigenlijk allemaal vermoord worden? Dat is toch wreed? Als ze nou hun berouw tonen en oprecht spijt hebben.. Moet dat dan ook? Dan hebben ze toch geen kans gehad om hun berouw te tonen als ze vermoord moeten worden?

Hoorde ook dat er bij een dief zijn/haar arm eraf moet gehakt worden en bij ongetrouwde mannen/vrouwen moet geslagen worden of i.d.

Kan iemand me meer vertellen over dit onderwerp? Heb hier echt nooit wat van geweten.

16-08-2013, 17:28


Een getrouwde man/vrouw die zina pleegt moet 100 stokslagen krijgen en gestenigd worden. Als je niet getrouwd bent alleen 100 stokslagen. Ik vind dat ze het verdienen.

16-08-2013, 17:34
Wesh wil je woestijn-taferelen in Nederland introduceren. We hebben tegenwoordig een rechtssysteem dat beter functioneert dan die barbarij uit het stenen tijdperk.

16-08-2013, 17:42

Citaat door Griffon:
Wesh wil je woestijn-taferelen in Nederland introduceren. We hebben tegenwoordig een rechtssysteem dat beter functioneert dan die barbarij uit het stenen tijdperk.
Calimiro bij MJLR,moten ze je niet meer bij MJA

Je lijkt wel een herdershond die alleen oog heeft voor de Islam en Marokkanen.

16-08-2013, 18:12



Citaat door Eengozer:
Een getrouwde man/vrouw die zina pleegt moet 100 stokslagen krijgen en gestenigd worden. Als je niet getrouwd bent alleen 100 stokslagen. Ik vind dat ze het verdienen.
Je vergeet er bij te zeggen dat er vier getuigen moeten zijn alvorens er een straf komt.
Wees aub nauwkeurig met dit soort zaken.

Ik word doodziek van alle islamgeleerden aka sheikh googles hier.


@ Topicstarter: Dit soort zaken kun je beter bespreken met mensen die er écht verstand van hebben. Hier zitten jongeren net zoals jij en ik achter de pc, die 9 van de 10 keer geen flauw benul hebben van de sharia of de koran. Het meerendeel raakt de koran niet eens aan.

16-08-2013, 18:53

Citaat door Sally.:
Ik had het er dus met mijn vader over, de bestraffingen van bepaalde (zware) zondes. Mij werd dus verteld dat dus een getrouwde man/vrouw die zina pleegt moet worden vermoord. Maar hoeveel mannen en vrouwen gaan er nou in deze tijd vreemd? Veel. Moeten zij dus eigenlijk allemaal vermoord worden? Dat is toch wreed? Als ze nou hun berouw tonen en oprecht spijt hebben.. Moet dat dan ook? Dan hebben ze toch geen kans gehad om hun berouw te tonen als ze vermoord moeten worden?

Hoorde ook dat er bij een dief zijn/haar arm eraf moet gehakt worden en bij ongetrouwde mannen/vrouwen moet geslagen worden of i.d.

Kan iemand me meer vertellen over dit onderwerp? Heb hier echt nooit wat van geweten.
voordat je de sharia kan uitvoeren moet je het eerst invoeren. dus er moet eerst een islamitisch land zijn dan moet eerst de problemen opgelost zijn voordat je de strafrecht van de sharia kan uitvoeren. je kan geen sharia uitvoeren als de problemen niet eerst aangepakt zijn dus iemand die honger heeft en arm is en hij steelt vor zijn honger mag je zijn arm niet afhakken. maar waneer er wel mogelijkheden zij voordezearme persoon en dan steelt d an wordt je hand afgehakt.en dat is een rechtzaakdus er moet wel bewijs zijn dus getuigen etc. en de straf die dan na berechting uitgevoerd wordt dan heb jij voor de berechte zondes in deze wereld er voor betaald. je ziet wel eens filmpjes van o.a uit azie mensnen die voor hun zonden laten berechten in deze wereld dmv zweeg/knuppel/bbamboe stok. ik weet de reden niet waarom mensne dat vrijwilig doen maarik kan er 2 bedenken. 1 mensen willen misschien hun zondes verminderen of 2 mensne kunnen niet af van de zonde dan is tauba niet mogelijk en proberen het zo om doorbestraffing misschien wel van de zonde af te komen

maar omdat er geen echte islamitisch land is is tauba de mogelijkheid.

je kan beter een geleerde vragen. ikvvertel alleen hoe ik ht begrepen heb. wa allah ua3lem

16-08-2013, 19:17
Zie surat A-Noor...

16-08-2013, 19:50

Citaat door Sally.:
Ik had het er dus met mijn vader over, de bestraffingen van bepaalde (zware) zondes. Mij werd dus verteld dat dus een getrouwde man/vrouw die zina pleegt moet worden vermoord. Maar hoeveel mannen en vrouwen gaan er nou in deze tijd vreemd? Veel. Moeten zij dus eigenlijk allemaal vermoord worden? Dat is toch wreed? Als ze nou hun berouw tonen en oprecht spijt hebben.. Moet dat dan ook? Dan hebben ze toch geen kans gehad om hun berouw te tonen als ze vermoord moeten worden?

Hoorde ook dat er bij een dief zijn/haar arm eraf moet gehakt worden en bij ongetrouwde mannen/vrouwen moet geslagen worden of i.d.

Kan iemand me meer vertellen over dit onderwerp? Heb hier echt nooit wat van geweten.
Nooit van geweten maar wel moslim? Raad eens, als mensen al wraak op je genomen hebben en je gaat dood,... dan word je nog een keer gepakt. Dus wees bang en gehoorzaam.

http://www.islamreligion.com/articles/253/viewall/

16-08-2013, 20:08
Verdienen volgens wie?

16-08-2013, 20:11

Citaat door Petrus:
Nooit van geweten maar wel moslim? Raad eens, als mensen al wraak op je genomen hebben en je gaat dood,... dan word je nog een keer gepakt. Dus wees bang en gehoorzaam.

http://www.islamreligion.com/articles/253/viewall/
Oke, wat is het punt nu? Te veel tekst...

16-08-2013, 20:13

Citaat door RisingStar:
Oke, wat is het punt nu? Te veel tekst...
Het punt is dat islam nogal vol zit met strafreferenties... dus dat zo iets je ontgaat doet denken dat je geen moslim bent.

De tekst is niet mijn punt, het gaat over islam en straf.... als je de moeite niet wilt nemen zou ik zeggen koop een hadithboek, dat is nog veel meer tekst.

16-08-2013, 20:18

Citaat door Petrus:
Het punt is dat islam nogal vol zit met strafreferenties... dus dat zo iets je ontgaat doet denken dat je geen moslim bent.

De tekst is niet mijn punt, het gaat over islam en straf.... als je de moeite niet wilt nemen zou ik zeggen koop een hadithboek, dat is nog veel meer tekst.
xZuchtx Als ik dan toch wat lees over de islam wil ik het goede lezen en ik weet dat wanneer jij een link plaatst ik niet naar het goede word verwezen.

Wat wil je nu precies zeggen? Dat je punt is dat de islam vol zit met "strafreferenties" weet ik nu. Maar nu? Waar zit je mee?

16-08-2013, 20:21



Citaat door RisingStar:
xZuchtx Als ik dan toch wat lees over de islam wil ik het goede lezen en ik weet dat wanneer jij een link plaatst ik niet naar het goede word verwezen.

Wat wil je nu precies zeggen? Dat je punt is dat de islam vol zit met "strafreferenties" weet ik nu. Maar nu? Waar zit je mee?
Vraag maar aan een andere moslim wat er mis is met die pagina. En dan ontvang ik vanzelf je excuus voor het spuien van je vooroordelen.

Ik zit nergens mee, wel bij de les blijven, maar ik zal duidelijker zijn. Lees eens wat meer over je eigen religie dat weet je er wat van, of houd op met jezelf moslim te noemen als je geen idee hebt waarin je nu eigenlijk geloofd.

16-08-2013, 20:30

Citaat door Petrus:
Vraag maar aan een andere moslim wat er mis is met die pagina. En dan ontvang ik vanzelf je excuus voor het spuien van je vooroordelen.

Ik zit nergens mee, wel bij de les blijven, maar ik zal duidelijker zijn. Lees eens wat meer over je eigen religie dat weet je er wat van, of houd op met jezelf moslim te noemen als je geen idee hebt waarin je nu eigenlijk geloofd.
Je zit blijkbaar wel ergens mee, anders zou je er niet zo veel moeite in stoppen. Huh? Hoe kom je erbij dat ik er niets van weet? Ik vraag jou wat jouw probleem is, niet dat ik er zelf niets van af weet... Hoe kom je daarbij? Jij moet beter lezen.

16-08-2013, 22:31

Citaat door Petrus:
Nooit van geweten maar wel moslim? Raad eens, als mensen al wraak op je genomen hebben en je gaat dood,... dan word je nog een keer gepakt. Dus wees bang en gehoorzaam.

http://www.islamreligion.com/articles/253/viewall/
Ja, ik ben moslim. Het kan best dat ik zulke dingen niet weet. Ik weet het nu iig wel.

Pagina's : [1] 2