Bekijk volle/desktop versie : Thijs Slegers : 'Marokko zet veel druk op Bakkali.'



16-08-2013, 05:07
http://www.vi.nl/radio/de-sociale-druk-op-bakkali-is-momenteel-erg-hoog.htm

Nee, Belgie zet hem zeker niet onder druk door hem nu al op te roepen

16-08-2013, 09:49


Heel veel succes dan bij de rode duivels, mocht hij daar voor kiezen. Lekker het Belgisch volkslied aanhoren.

Eerst roepen dat hij voor Marokko uit wil komen en dan voor België kiezen zou hem plek 2 in mijn traitorslist opleveren.

16-08-2013, 15:07

Citaat door -Sheshonk-:
Dat is nog altijd beter dan die veraderlijke Frans-Arabisch volkslied waarmee Marokko zich publiekelijk te schande zet.
Daarnaast moeten alle Riffijnen zich niet bezigh houden met die Frans-Arabische team. Zakaria Bakkali is een Riffijn uit een Riffijnse regio.
Houd je bek eens Clichy de tweede.

16-08-2013, 17:57

Citaat door DracullaLN:
Houd je bek eens Clichy de tweede.



Ik vraag me af of deze klojos zulke dingen durven zeggen in Marokko , moskee, nadi,.....etc

16-08-2013, 18:34



Citaat door brownie74:
Ik vraag me af of deze klojos zulke dingen durven zeggen in Marokko , moskee, nadi,.....etc
want? dan wordt je dood geknuppeld? ewa dan heeft hij toch gelijk want het is maar een mening en vrijheid van meningsuiting kennen ze daar niet. btw waarom zou je zoiets in moskee zeggen? in moskee kom je om salat te verrichten niet om over voetbal te lullen.

16-08-2013, 20:30
Nou brands is bij VI , mss moet iemand vragen waarom ze druk uitoefenen op Bakkali.

16-08-2013, 23:13

Citaat door Said33:
Er wordt ook gezegd dat Bakkali al waarschijnlijk al een keuze heeft gemaakt hij heeft het niet gezegd of zijn familie maar het lijkt erop dat hij voor hun kiest.
Natuurlijk gaat die voor Belgie kiezen.

Maar ging mij meer om het feit dat die even komt vertellen dat Marokko enorme druk op hem zet. Terwijl heel Belgie over hem praat en wie heeft hem nota bene al bij het 1e elftal geroepen? Volgens mij niet Marokko.

16-08-2013, 23:42
ach laat gaan joh we hebben hem niet nodig ik wil hem nieteens in ons shirt zien. er zijn nog genoeg andere marokkanen die wel voor hun hart kiezen.

17-08-2013, 06:59

Citaat door broeder1993:
ach laat gaan joh we hebben hem niet nodig ik wil hem nieteens in ons shirt zien. er zijn nog genoeg andere marokkanen die wel voor hun hart kiezen.
Op het moment dat Marokko en haar supporters jou vragen om voor hen te kiezen en je doet dat niet, ben je in mijn ogen geen Marokkaan meer. Je hebt een overduidelijke keuze gemaakt.


Noem jezelf geen Marokkaan
Lever je la Carte in
Begraaf in je gastland