Bekijk volle/desktop versie : Omg



15-08-2013, 15:07
Ik was bijna van de trap gevallen. Echt erg. Het was donker in de gang. Ik ben nu in Nador. We gaan zo eten en dan weet ik niet. Mellegh deze kant van de familie. Ze kijken me allemaal raar aan. Zo van "Dafuq is er met jou? Waar is jouw haar gebleven?" Andere kant van de familie in Midar vond het leuk om mijn metamorfose te zien. Echt waar twee werelden van verschil. Ben blij dat ik inwi heb

15-08-2013, 15:10


Is je toetsenbord duizelig??

15-08-2013, 15:15
Btje in de war nog?

15-08-2013, 15:16

Citaat door Fietsbell:
Ik was bijna van de trap gevallen. Echt erg. Het was donker in de gang. Ik ben nu in Nador. We gaan zo eten en dan weet ik niet. Mellegh deze kant van de familie. Ze kijken me allemaal raar aan. Zo van "Dafuq is er met jou? Waar is jouw haar gebleven?" Andere kant van de familie in Midar vond het leuk om mijn metamorfose te zien. Echt waar twee werelden van verschil. Ben blij dat ik inwi heb
en, is Nador echt zo lelijk als hier op het forum gemeld wordt?

15-08-2013, 15:17



Citaat door Fietsbell:
Ik was bijna van de trap gevallen. Echt erg. Het was donker in de gang. Ik ben nu in Nador. We gaan zo eten en dan weet ik niet. Mellegh deze kant van de familie. Ze kijken me allemaal raar aan. Zo van "Dafuq is er met jou? Waar is jouw haar gebleven?" Andere kant van de familie in Midar vond het leuk om mijn metamorfose te zien. Echt waar twee werelden van verschil. Ben blij dat ik inwi heb
Vraag ik me nu ook af, je hebt jezelf toch niet kaal geschiren he

15-08-2013, 15:31

Citaat door DEUGNIET:
Is je toetsenbord duizelig??


Mijn toetsenbord leeft zich mee met mij

Citaat door LoCoMaRoC:
Btje in de war nog?


Neuh, dit is de eerste keer dat ze mij met een hoofddoek zien

Citaat door Pacino:
en, is Nador echt zo lelijk als hier op het forum gemeld wordt?


Nee, het is hier heeeeeerlijk. Alleen warm

Citaat door Crash:
Vraag ik me nu ook af, je hebt jezelf toch niet kaal geschiren he


Nee, ik draag sinds een tijd een hoofddoek. Ik zou mezelf eerder snijden en een litteken aan overhouden dan mezelf kaal scheren

15-08-2013, 15:33

Citaat door Fietsbell:
Mijn toetsenbord leeft zich mee met mij


Neuh, dit is de eerste keer dat ze mij met een hoofddoek zien


Nee, het is hier heeeeeerlijk. Alleen warm


Nee, ik draag sinds een tijd een hoofddoek. Ik zou mezelf eerder snijden en een litteken aan overhouden dan mezelf kaal scheren
Ah zoo, ewa dan is het raar dat ze daarvan opkijken...is toch alleen maar aan te prijzen

15-08-2013, 15:33
als je toetsenbord met je mee leefde, zou die chinees gaan praten.

15-08-2013, 15:37
Hoezo wat is er met je haar gebeurt die is nu bedekt of heb je eronder shen bobline zitte

Awar zi Tapatalk. Temsamane altijd nr 1.

15-08-2013, 17:21

Citaat door Crash:
Ah zoo, ewa dan is het raar dat ze daarvan opkijken...is toch alleen maar aan te prijzen


Dit ia s7ab Fransa. Nog verwesterd dan de gemiddelde is

Citaat door DEUGNIET:
als je toetsenbord met je mee leefde, zou die chinees gaan praten.


Dacht ik net ook al aan. Blijkbaar geeft mijn toetsenbord niet zo veel om mij, als ik had gedacht.

15-08-2013, 17:33

Citaat door gizoh_1:
Hoezo wat is er met je haar gebeurt die is nu bedekt of heb je eronder shen bobline zitte

Awar zi Tapatalk. Temsamane altijd nr 1.


Die is nu bedekt ja. Zo van "Waarom heb jij dat ding op"

15-08-2013, 17:39

Citaat door Fietsbell:
Die is nu bedekt ja. Zo van "Waarom heb jij dat ding op"

Neeeeeeeeee een bobline

Laat ze kijken sommige franse zijn de weg kwijt

Awar zi Tapatalk. Temsamane altijd nr 1.

15-08-2013, 17:44


nadorianen zijn geloviger dan midarianen is de conclusie, waarschijnlijk heb je iets met je haar gedaan wat onislamitisch manier is
niet?