Bekijk volle/desktop versie : Boutahar toch bij selectie Marokko - Kenya



Pagina's : [1] 2

31-01-2005, 22:45
Volgens zeer betrouwbare bronnen zit Boutahar toch bij de selectie van marokko -kenya. Er is vandaag overeenstemming bereikt met de FIFA en Boutahar mag alsnog meedoen. Vandaag is hij officieel geselecteerd (maar het moet nog bekend worden gemaakt).

01-02-2005, 09:01


Wat is volgens jou een zeer betrouwbare bron?

01-02-2005, 09:46
bousaboun heeft een hamstring blessure

01-02-2005, 10:33
en el hamdaoui?

01-02-2005, 12:35


laat die bron zien dan!!

01-02-2005, 17:31
Marokkaanse bondscoach doet beroep op Boutahar


Saïd Boutahar is door de Marokkaanse bondscoach Zaki opgeroepen voor de WK-kwalificatie-interland tegen Kenia op 9 februari in Rabat. De middenvelder van NEC kreeg eind vorig jaar ook al een uitnodiging, maar moest vanwege een blessure afzeggen.

De 22-jarige Boutahar speelde meerdere malen voor Jong Oranje en zat begin dit seizoen ook in de voorselectie van het Nederlands elftal. Boutahar koos echter voor Marokkaans elftal.


Bron: Voetbalzone.nl

01-02-2005, 19:17

Citaat door Jamal_fes.:
Marokkaanse bondscoach doet beroep op Boutahar


Saïd Boutahar is door de Marokkaanse bondscoach Zaki opgeroepen voor de WK-kwalificatie-interland tegen Kenia op 9 februari in Rabat. De middenvelder van NEC kreeg eind vorig jaar ook al een uitnodiging, maar moest vanwege een blessure afzeggen.

De 22-jarige Boutahar speelde meerdere malen voor Jong Oranje en zat begin dit seizoen ook in de voorselectie van het Nederlands elftal. Boutahar koos echter voor Marokkaans elftal.


Bron: Voetbalzone.nl
Maar heeft FIFA nu wel toestemming gegeven dan want dit staat helemaal haaks op het bericht van vorige week

01-02-2005, 19:21

Citaat door Rachid_Breda:
Maar heeft FIFA nu wel toestemming gegeven dan want dit staat helemaal haaks op het bericht van vorige week
bla bla bla vertellen ze boutahar en el hamdaoui en ali boussaboun zijn niet geslecteerd voor wk kwalificatie wedstijd tegen kenya 6 februari

02-02-2005, 14:05
boutahar is wel geselecteerd , het staat bijna overal!! op de site van nec en op voetbalzone.nl zaki. het staat zelfs op mountakhab.com.

safri is er niet tegen kenia dus een nuttige keuze van zaki ookal hebben ze allebei een hele andere stijl.

ik denk dat met de selectie van abdessadki boutahar en diane de aansluiting naar de aanval er eindelijk wel is.

02-02-2005, 14:43
safri is net terug van een blessure, dat is de reden dat hij niet geselecteerd is

02-02-2005, 15:06
bla bla bla vertellen ze boutahar en el hamdaoui en ali boussaboun zijn niet geslecteerd voor wk kwalificatie wedstijd tegen kenya 6 februari ????

Volgens mij is het 9 februari

02-02-2005, 19:37
Waarom nu opeens wel

02-02-2005, 22:06


omdat ze nu pas toestemming hebben gekregen van de fifa, daarom begrijp ik ook de reactie van boussaboun niet!

03-02-2005, 11:31

Citaat door Amazigh1981:
omdat ze nu pas toestemming hebben gekregen van de fifa, daarom begrijp ik ook de reactie van boussaboun niet!
Dke reactie begrijp ik so wie so al niet.......maar ja...hij is nu ookal geblesseerd dus hij kan so wie so al niet mee doen....

Ach ja....volgende keer

03-02-2005, 16:59
boutahar vervangt hdioued , en dat doet ie omdat de russische competitie nu winterstop heeft.

Pagina's : [1] 2