Bekijk volle/desktop versie : Afvallen door avond eten over te slaan?



Pagina's : [1] 2

13-08-2013, 23:45
Hoi dames,

Ben in de ramadan 7 kilo afgevallen Al hamdoulilah en wil graag zo verder gaan. Nu hoor ik veel mensen zeggen; eet niet s avonds. Dus ontbijt goed en lunch goed en s avonds fruit of salade...

Wie heeft hier ervaring mee?

13-08-2013, 23:47


ik eet wel maar kom niks aan ; zolang je blyft bewegen hoef je jezelf niet vanalles te ontzeggen hoor ; dan is afvallen gewoon niet leuk meer

13-08-2013, 23:50

Citaat door StreetChic:
ik eet wel maar kom niks aan ; zolang je blyft bewegen hoef je jezelf niet vanalles te ontzeggen hoor ; dan is afvallen gewoon niet leuk meer
Ik denk dat t niet voor iedereen is weggelegd.....

13-08-2013, 23:50
Je kan beter elke twee uur iets kleins en gezonds eten. Een stuk fruit, klein schaaltje magere kwark met wat honing, handje amandelen, schaaltje salade, wasa cracker met smeerkaas, etc.

13-08-2013, 23:51



Citaat door Ruqaya:
Hoi dames,

Ben in de ramadan 7 kilo afgevallen Al hamdoulilah en wil graag zo verder gaan. Nu hoor ik veel mensen zeggen; eet niet s avonds. Dus ontbijt goed en lunch goed en s avonds fruit of salade...

Wie heeft hier ervaring mee?
nee joh avondeten is ook belangerijk voedingstoffen maak dan wel wat gezonds klaar aardappel,brocoli of zo met vis of spinazie, om nou je avondeten over te slaan is niet zo een goed plan

13-08-2013, 23:53
Savonds geen brood, pasta, rijst etc. Verder gewoon eten.. Val je ook af..

13-08-2013, 23:53

Citaat door Bo.:
Ik denk dat t niet voor iedereen is weggelegd.....
ik vind van wel zolang je blyft bewegen

13-08-2013, 23:53

Citaat door moslima2010:
nee joh avondeten is ook belangerijk voedingstoffen maak dan wel wat gezonds klaar aardappel,brocoli of zo met vis of spinazie, om nou je avondeten over te slaan is niet zo een goed plan
Why? En val je er wel van af? ik ben sowieso nit het type dat veel eet s avonds dus heb er geen moeite mee om mijn avond eten te laten staan. Ik wil gewoon afvallen.

13-08-2013, 23:54
7kg
Hoe heb je dat gedaan???

13-08-2013, 23:55

Citaat door Somayra_:
Savonds geen brood, pasta, rijst etc. Verder gewoon eten.. Val je ook af..
Ja maar heb geen honger s avonds eet gewoon uit verveling.. Dus overslaan is geen straf ofzo en ik vraag me af of het mij helpt af te vallen

13-08-2013, 23:55

Citaat door Alhamdoulilah-:
7kg
Hoe heb je dat gedaan???
s avonds alleen fruit en sla eten..

13-08-2013, 23:55

Citaat door StreetChic:
ik vind van wel zolang je blyft bewegen
Sommige komen heel snel aan, ik eet momenteel ongezond en beweeg nauwelijks maar blijf slank, altijd zwanger of niet jong of ouder, t verschilt echt p persoon.

13-08-2013, 23:58



Citaat door Ruqaya:
s avonds alleen fruit en sla eten..
Had ik daar maar gebruik van gemaakt in de ramadan.
Ik zat ipv fruit en sla, aan de bladerdeeg hapjes en koek

13-08-2013, 23:59
Bolle gijs. Gewoon minder patatjes en ijsjes eten en wat vaker sporten.

14-08-2013, 00:03

Citaat door Bo.:
Sommige komen heel snel aan, ik eet momenteel ongezond en beweeg nauwelijks maar blijf slank, altijd zwanger of niet jong of ouder, t verschilt echt p persoon.
ja ik ook maar myn tip was vooral bedoeld naar topicstarter ; dat ze meer kan genieten van lekker eten & ook bewegen ; jezelf vanalles ontzeggen vind ik maar niks

Pagina's : [1] 2