Bekijk volle/desktop versie : Definitief: Feyenoord huurt Armenteros tot einde seizoen



Pagina's : [1] 2

13-08-2013, 23:32
Feyenoord huurt Samuel Armenteros (23) tot het einde van het seizoen van Anderlecht. De aanvaller, die vorig seizoen tijdens de winterstop Heracles Almelo verruilde voor de Belgische topclub, wordt woensdag gekeurd.

Met de komst van de Zweed krijgt trainer Ronald Koeman zijn aanvallende versterking. De Rotterdammers hebben dringend een nieuwe impuls nodig, na de slechtste seizoenstart sinds vijftig jaar. Feyenoord opende de competitie met nederlagen tegen PEC Zwolle (2-1) en FC Twente (1-4) en maakten een lusteloze indruk.

Zondag speelt de ploeg De Klassieker tegen Ajax, daarna volgt een dubbele ontmoeting met het Russische Kuban Krasnodar in de play-offs van de Europa League.

Armenteros kam in 2006 als jeugdspeler naar SC Heerenveen, waar hij nooit het eerste elftal haalde. Hij brak door bij Heracles Almelo. In honderd competitiewedstrijden wist hij 26 keer te scoren. Toen vorig seizoen zijn contract afliep, toonde Feyenoord interesse, maar Armenteros koos voor Anderlecht.

Hij speelde vorig seizoen drie competitiewedstrijden voor de Belgische kampioen, waarin hij een keer scoorde. Afgelopen zondag begon hij in de basis van Anderlecht tegen AA Gent (4-1 winst), maar zijn kansen op speeltijd in Brussel zijn miniem, terwijl hij bij Feyenoord een rol zal krijgen rond spits Graziano Pellè.

13-08-2013, 23:57


dank u Feyenoord

14-08-2013, 00:00
Hoezo? Anderlecht krijgt er wss niks voor

14-08-2013, 00:03

Citaat door FRPinay:
Hoezo? Anderlecht krijgt er wss niks voor


ze hebben hem ook voor bijna niets gehaald (transfervrij)
hij voldeed echt niet en nu hij niet meer op de payroll staat van anderlecht hebben we meer ruimte om assaidi te halen

14-08-2013, 00:10


Jammer geen El Hamdouai voor Feyenoord dus..

14-08-2013, 00:13
Wat een versterking

14-08-2013, 00:22

Citaat door smooth_a:
Wat een versterking
Lol indd

14-08-2013, 00:26
Versterking van 0,0 niks

14-08-2013, 00:34
en geen verdedigers die mathijssen en de vrij vervangen?

k kan me echt niet voorstellen dat er geen betere en goedkopere verdedigers rondlopen in nederland of europa dan die 2 megolen

14-08-2013, 00:47

Citaat door Cllash:
en geen verdedigers die mathijssen en de vrij vervangen?

k kan me echt niet voorstellen dat er geen betere en goedkopere verdedigers rondlopen in nederland of europa dan die 2 megolen
Serieus zelfs Botala heeft betere verdedigers... en dan ben ik niet uitdagend bezig maar een Feddal of Aberhoune zou het denk ik prima in Nederland doen..

14-08-2013, 01:01
tuurlijk is ook niet zo moeilijk

nederlanders kunnen absoluut geen verdedigers opleiden...noord-afrikanen zijn daar veel beter in.

Nl kan dan wel weer top spitsen opleiden

14-08-2013, 01:16

Citaat door Cllash:
en geen verdedigers die mathijssen en de vrij vervangen?

k kan me echt niet voorstellen dat er geen betere en goedkopere verdedigers rondlopen in nederland of europa dan die 2 megolen
Ik vind Mathijssen momenteel eigenlijk zowat de beste verdediger. Denk dat hij zelf positief gaat verrassen dit seizoen

14-08-2013, 01:22



Citaat door FRPinay:
Ik vind Mathijssen momenteel eigenlijk zowat de beste verdediger. Denk dat hij zelf positief gaat verrassen dit seizoen
na vorig seizoen, kan je alleen maar positief verrassen ja .. mathijssen is echt een drol van een verdediger .. altijd al geweest, nu hij op leeftijd is helemaaaaaal .. hij is altijd te laat .. traag etc

indi is in principe beter, fysiek sterker .. maar hij is ontzettend DOM.

14-08-2013, 01:25

Citaat door Cllash:
na vorig seizoen, kan je alleen maar positief verrassen ja .. mathijssen is echt een drol van een verdediger .. altijd al geweest, nu hij op leeftijd is helemaaaaaal .. hij is altijd te laat .. traag etc

indi is in principe beter, fysiek sterker .. maar hij is ontzettend DOM.
Zoals ik hem tegen Getafe zag, die Mathijssen.. Heb je dat gezien? Wow, man van de wedstrijd zou ik bijna willen zeggen

14-08-2013, 09:04

Citaat door FRPinay:
Zoals ik hem tegen Getafe zag, die Mathijssen.. Heb je dat gezien? Wow, man van de wedstrijd zou ik bijna willen zeggen
ja, zag je hem ook afgelopen weekend?

Pagina's : [1] 2