Bekijk volle/desktop versie : mag je vrouw het geld beheren?



Pagina's : [1] 2 3 4

13-08-2013, 00:29
als je merkt dat zij veel zuiniger is dan jij .ik zie dit bij jongeren de laatste tijd en bij 1 van de oudere generatie heb ik het ook gezien....hij werkt en het geld krijgt zij meteen en zij geeft hem zakgeld wellah. dat ik erom lach wil niet zeggen dat ik het afkeur als zij alleen op deze manier hun financiele wensen kunnen waarmaken.

13-08-2013, 00:37



Citaat door Altijdmaroc:
Nee.
speciale redenen ervoor?of gewooon zo.

ik ga zo slapen dan lees ik het anders morgen wel .

13-08-2013, 00:38

Citaat door rabatville:
speciale redenen ervoor?of gewooon zo.

ik ga zo slapen dan lees ik het anders morgen wel .
Ze is niet slim en ik ben er gewoon beter in.

13-08-2013, 00:52
Ik beheer het geld ook. Gewoon omdat hij er te lui voor is, geen andere romantische verklaring voor hoor.

13-08-2013, 01:09


Nee. Vertrouw alleen je zelf, vooral op financiën.

13-08-2013, 01:11
Een gezamenlijke rekening. Wie de handtekeningen zet op de acceptgiro's maakt in feite niet uit.

13-08-2013, 01:14
waarom niet als zij der goed mee om kan gaan zie ik geen reden om het niet te doen.
het vermogen behoort toch voor beiden dus het maakt niet zoveel uit.

13-08-2013, 01:20
Mijn ouders werken allebei maar mijn moeder beheert het geld. Veel zuiniger. Mijn vader geeft alleen maar uit.

13-08-2013, 01:32
Ik ben niet zuinig. Alles gaat naar kleding, make-up, schoenen, tassen
Ik kan dat niet beheren gelukkig kan hij dat heel goed

13-08-2013, 01:58

Citaat door Marokkaantje001:
Ik beheer het geld ook. Gewoon omdat hij er te lui voor is, geen andere romantische verklaring voor hoor.

ok is romantisch genoeg

Citaat door kurosakII:
Nee. Vertrouw alleen je zelf, vooral op financiën.

zij moet jou wel vertrouwen?maar voor de rest geef ik je gelijk dat geld het slechtste van mensen naar boven kan brengen.

Citaat door S_K:
Een gezamenlijke rekening. Wie de handtekeningen zet op de acceptgiro's maakt in feite niet uit.

netjes opgelost

Citaat door misskissi:
waarom niet als zij der goed mee om kan gaan zie ik geen reden om het niet te doen.
het vermogen behoort toch voor beiden dus het maakt niet zoveel uit.

ok

Citaat door Sally.:
Mijn ouders werken allebei maar mijn moeder beheert het geld. Veel zuiniger. Mijn vader geeft alleen maar uit.
het klopt wel dat heel veel mannen veelminder zuinig zijn en persoonelijk denk ik dat het ivm vreemdgaan ook heel goed is als de vrouw het geld beheert ik heb het over het algemeen natuurlijk en niet over je ouders.zo kan de man geen drankjes voor vrouwen betalen en door de huidige materialisme zal hij amper nog iemand kunnen vinden.

13-08-2013, 01:59

Citaat door meisjes-:
Ik ben niet zuinig. Alles gaat naar kleding, make-up, schoenen, tassen
Ik kan dat niet beheren gelukkig kan hij dat heel goed
ok mode junkie..

13-08-2013, 02:01
Mag wel. Ondanks dat ik een financiële opleiding volg, ben ik een persoon die veel geld uitgeeft. Dus lijkt het me wel handig. Mijn toekomstige is niet minder dan ik.

13-08-2013, 02:04



Citaat door Eengozer:
Mag wel. Ondanks dat ik een financiële opleiding volg, ben ik een persoon die veel geld uitgeeft. Dus lijkt het me wel handig. Mijn toekomstige is niet minder dan ik.
vrouwen lijken meer financieele zelfbeheersing te hebben als het gaat om uitgaven voor thuis.

13-08-2013, 02:05

Citaat door rabatville:

het klopt wel dat heel veel mannen veelminder zuinig zijn en persoonelijk denk ik dat het ivm vreemdgaan ook heel goed is als de vrouw het geld beheert ik heb het over het algemeen natuurlijk en niet over je ouders.zo kan de man geen drankjes voor vrouwen betalen en door de huidige materialisme zal hij amper iemand kunnen vinden.
Vrouwen denken meer na hoe en waarvoor ze uitgeven. We rekenen natuurlijk niet altijd op het vreemdgaan. We stay optimistic.
Nee dat snap ik, maar het diende dus ook als een soort voorbeeld om te laten zien dat het wel degelijk gewoon kan, en daar dus helema niets mee is. Dat toestemming blijft wel even grappig, haha, maar het werkt uiteindelijk wel veel zuiniger.

13-08-2013, 02:22

Citaat door Qatar:
Vrouwen en geld... heb het nooit een mooie combinatie gevonden. Zodra een vrouw geld ziet, ruikt of voelt, vergeet zij wie ze is en moet zijn.
bij wat je schrijft denk ik vooral aan straatmeisjes en geen bentnass°een meisje van goede huize° of het moet om miljoenen gaan hahah of het een man is of vrouw ook financieele macht kan makkelijk van een mens een hyena maken

Pagina's : [1] 2 3 4