Bekijk volle/desktop versie : Een vraag voor de broeder en de zusters



Pagina's : [1] 2

31-01-2005, 19:18
Salaam oeleikoem

Wat zou je doen als er een man/vrouw voorbij zou lopen en jij loopt gezellig met je vrouw of man en ze/hij word gewoon versierd terwijl jij naast haar loopt!?!?

1: Je negeert het...
2: Je spreekt diegene erop aan....
3: Je trekt een boze gezicht...
4: Je schreeuwt tegen hem/haar....uit boosheid
5: anders(voor degene die voor optie 5 kiezen wil wel weten wat!)

31-01-2005, 19:22


doodschieten ?

31-01-2005, 19:23

Citaat door amarocbb:
doodschieten ?
sjonge jongen je gaat wel meteen tot het uiterste!

31-01-2005, 19:25

Citaat door just_a_gurl:
sjonge jongen je gaat wel meteen tot het uiterste!
Wel met een vraagteken !!

31-01-2005, 19:28



Citaat door mokaltum:
Optie 5.

Terug versieren.

Ach meid, al zou hij versierd worden. Ik zou er niet wakker om liggen, simpelweg omdat ik hem dan vertrouw (anders zou je sowieso niet met iemand trouwen). Wantrouwen is iets slechts. Hij zal slim genoeg zijn om toch niet op de versierpogingen van de dame in kwestie in te gaan. Ik zou niet boos op hem worden. Zou er eerder om lachen.

Als hij zou gaan versieren, ja, dát maakt het een heel ander verhaal.
haahahah Insha Allah in de meeste gevallen gaat het ook zo.., maar wat bedoel je met terug versieren?

31-01-2005, 19:30

Citaat door amarocbb:
Wel met een vraagteken !!
Ooh, sorry hoor..ik d8 effe dat het de antwoordt was op mijn vraag

31-01-2005, 19:32

Citaat door just_a_gurl:
Ooh, sorry hoor..ik d8 effe dat het de antwoordt was op mijn vraag
oke, ik koos voor twee, maar vind k wel een raar topic, wie gaat eraan denken om een vrouw te versieren als de echtgenoot erbij is ?!

31-01-2005, 19:34

Citaat door mokaltum:
Was een flauw grapje.

Waarom zou je boos worden op je man/vrouw. Kan hij/zij er wat aandoen?
Nee natuurlijk niet maar ik was alleen nieuwsgierig naar de reactie's man of de vrouw kan er natuurlijk niks aandoen...

31-01-2005, 19:34
ik zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurt als (mijn vrouw in de toekomst) insha allah eengoede hijdjaab draagt.
wallah de manne geven daar veel respect aan.
als het toch gebeurt ja wat moet ik doen terug lachen en door lopen en allah vragen om hem een vrouw schenkt naar zijn smaak of keuze

31-01-2005, 19:35

Citaat door amarocbb:
oke, ik koos voor twee, maar vind k wel een raar topic, wie gaat eraan denken om een vrouw te versieren als de echtgenoot erbij is ?!
Je bent toch marokkaan en je bent toch wel is in marokko geweest?

31-01-2005, 19:53

Citaat door elmoettaqi:
ik zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurt als (mijn vrouw in de toekomst) insha allah eengoede hijdjaab draagt.
wallah de manne geven daar veel respect aan.
als het toch gebeurt ja wat moet ik doen terug lachen en door lopen en allah vragen om hem een vrouw schenkt naar zijn smaak of keuze
soow jij bent wel errug lief! maar okey je hebt gelijk zo zorg je wel dat je hart ''rein'' blijft..

31-01-2005, 19:55

Citaat door just_a_gurl:
Je bent toch marokkaan en je bent toch wel is in marokko geweest?
nooit gezien !

31-01-2005, 19:58



Citaat door amarocbb:
nooit gezien !
Marokko nooit gezien? tjah dan geldt die vraag niet voor jou!

31-01-2005, 20:05

Citaat door just_a_gurl:
Marokko nooit gezien? tjah dan geldt die vraag niet voor jou!
haha, ik blijft het toch vaag vinden, je loopt met je vrouw met haar Hijaab, haar man naast haar, en dan komt iemand plotseling jouw vrouw versieren, tenzij het misschien ene gestoorde man is, maar tegen zo een iemand kan je niks doen, misschien wel uit de weg schoppen, maar dat is zielig. een gewone iemand doet dat niet !

31-01-2005, 20:16

Citaat door amarocbb:
haha, ik blijft het toch vaag vinden, je loopt met je vrouw met haar Hijaab, haar man naast haar, en dan komt iemand plotseling jouw vrouw versieren, tenzij het misschien ene gestoorde man is, maar tegen zo een iemand kan je niks doen, misschien wel uit de weg schoppen, maar dat is zielig. een gewone iemand doet dat niet !
Nou als ik in marokko loop terwijl mijn vader met me loopt die is al vrij oud lopen ze al te versieren JA GEWOON waar mijn VADER bij loopt!
En deze wereld word steeds gekker en gekker ik denk dat iedereen wel dat weet van marokko...

Pagina's : [1] 2