Bekijk volle/desktop versie : Waar kan ik heen op vakantie met mijn vrouw? Liefst zo Islamitisch mogelijk..



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2013, 16:12
Iemand tips?

12-08-2013, 16:26


Medina/Mekka (oumrah)
Egypte (dan bedoel ik niet sharm el sheikh of een of andere badplaatsen)
Palestina el ard el falastine
Indonesië
Jemen
Voor de rest kan ik niet opkomen bij je vraag zo islamitisch mogelijk,
Allah i3awenekoum, moge Allah jullie huwelijk zegenen

12-08-2013, 16:30

Citaat door BukSoop:
Mekka


We zijn al op bedevaart geweest, we willen graag iets anders. Maar wel een land/plaats waar je niet enkel westerse activiteiten kan doen.


Citaat door muslima82:
Medina/Mekka (oumrah)
Egypte (dan bedoel ik niet sharm el sheikh of een of andere badplaatsen)
Palestina el ard el falastine
Indonesië
Jemen
Voor de rest kan ik niet opkomen bij je vraag zo islamitisch mogelijk,
Allah i3awenekoum, moge Allah jullie huwelijk zegenen
BarakaAllaahoefiek! Ameen.

12-08-2013, 16:32
Ik begrijp niet waarom je het hier bij de vrouwen komt vragen. Je kunt die landen toch ook wel zelf bedenken. Zelfs een kind kan dat en je hebt nog altijd het internet of andere broerders. Ja, sorry hoor...

12-08-2013, 16:34



Citaat door Parelbeautyx:
Ik begrijp niet waarom je het hier bij de vrouwen komt vragen. Je kunt die landen toch ook wel zelf bedenken. Zelfs een kind kan dat en je hebt nog altijd het internet of andere broerders. Ja, sorry hoor...
Zover ik weet zijn hier niet enkel zusters actief. En aangezien het een verassing is voor mijn vrouw kan ik niet met haar overleggen.

12-08-2013, 16:36
Ons lijkt het heel interessant om naar Anadalusia (Spanje) te gaan. Er is een rijke islamitische geschiedenis die je kunt zien. Hele mooie gebouwen mashaa allah., Als jullie arabisch kunnen dan kunnen jullie naar 30 afleveringen kijken naar Amr khaled die uitleg geeft over de rijke geschiedenis en de plaatsen. Als je daar naar kijkt, raak je vanzelf geinteresseerd in de plaatsen.
Sommige mensen hebben moeite met amr khaled. Maar hier geeft hij alleen geschiedenisles en heeft volgens mij niks te maken met aqiedah of fiqh en dat soort dingen. Hieronder een link, maar je moet zelf de eerste aflevering zoeken in shaa allah.

http://www.youtube.com/watch?v=N2LMlBzwSaI

12-08-2013, 16:37

Citaat door Nasheed__:
Zover ik weet zijn hier niet enkel zusters actief. En aangezien het een verassing is voor mijn vrouw kan ik niet met haar overleggen.
Dat weet ik, maar de meerderheid zijn toch zusters. Je kunt de landen toch ook zelf bedenken? Is toch niet ZO moeilijk? Ik zou het als vrouw niet leuk vinden als mijn man dat deed, maargoed dat ben ik.

12-08-2013, 17:03

Citaat door Moslima81:
Ons lijkt het heel interessant om naar Anadalusia (Spanje) te gaan. Er is een rijke islamitische geschiedenis die je kunt zien. Hele mooie gebouwen mashaa allah., Als jullie arabisch kunnen dan kunnen jullie naar 30 afleveringen kijken naar Amr khaled die uitleg geeft over de rijke geschiedenis en de plaatsen. Als je daar naar kijkt, raak je vanzelf geinteresseerd in de plaatsen.
Sommige mensen hebben moeite met amr khaled. Maar hier geeft hij alleen geschiedenisles en heeft volgens mij niks te maken met aqiedah of fiqh en dat soort dingen. Hieronder een link, maar je moet zelf de eerste aflevering zoeken in shaa allah.

http://www.youtube.com/watch?v=N2LMlBzwSaI


Ik zal ernaar kijken, barakaAllaahoefiek voor het meedenken en je advies.


Citaat door Parelbeautyx:
Dat weet ik, maar de meerderheid zijn toch zusters. Je kunt de landen toch ook zelf bedenken? Is toch niet ZO moeilijk? Ik zou het als vrouw niet leuk vinden als mijn man dat deed, maargoed dat ben ik.
Ik snap niet zo goed waar jij een probleem van maakt. Ik wil mijn vrouw verassen en ben opzoek naar tips. Of jij het leuk vind of niet, doet er verder niet toe. Je bent mijn vrouw namelijk niet.

12-08-2013, 17:11
Dubai

12-08-2013, 17:23
Tanzania, Dar essalaam. Heel mooi en je kan bv op safari en het combineren met het bezoeken van islamitische architectuuren. Je kan ook eiland hoppen, door bv naar Zanzibar te gaan.

12-08-2013, 18:06
Je kunt misschien een villa of huis huren met privezwembad.. Zo hebben jullie privacy en kunnen jullie genieten zonder dat er al te veel monkar ism

12-08-2013, 18:29

Citaat door Parelbeautyx:
Ik begrijp niet waarom je het hier bij de vrouwen komt vragen. Je kunt die landen toch ook wel zelf bedenken. Zelfs een kind kan dat en je hebt nog altijd het internet of andere broerders. Ja, sorry hoor...



WT een zeikwijf, gatver.

Ts k denk oman, saudi, dubai, qatar. Heel veel plezier alvast

20-08-2013, 09:25



Citaat door Saynou:
Tanzania, Dar essalaam. Heel mooi en je kan bv op safari en het combineren met het bezoeken van islamitische architectuuren. Je kan ook eiland hoppen, door bv naar Zanzibar te gaan.


Ben jij hier heen geweest?

20-08-2013, 09:55

Citaat door Saynou:
Tanzania, Dar essalaam. Heel mooi en je kan bv op safari en het combineren met het bezoeken van islamitische architectuuren. Je kan ook eiland hoppen, door bv naar Zanzibar te gaan.
Heb je er ervaring mee? Zo ja, wil je die met ons delen.

20-08-2013, 10:08

Citaat door Nasheed__:
Zover ik weet zijn hier niet enkel zusters actief. En aangezien het een verassing is voor mijn vrouw kan ik niet met haar overleggen.

No name & Co. Komen alleen in Marokko dus die 3 broeders hier actief kunnen je niet helpen..

Pagina's : [1] 2 3