Bekijk volle/desktop versie : Ik kan veel hebben, rare, domme, oversexte, debiele en gekke mensen



11-08-2013, 23:16
Maar mensen die oppervlakkig zijn kotsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

11-08-2013, 23:47


hahaha typisch .. geen enkele reactie

11-08-2013, 23:49
Ghehe, zal ik eens reageren? Oppervlakkige mensen, kunnen die niet geschaard worden onder de domme mensen? Want het is dom om oppervlakkig te zijn... vind ik

11-08-2013, 23:57

Citaat door Rei7aan:
Ghehe, zal ik eens reageren? Oppervlakkige mensen, kunnen die niet geschaar worden onder de domme mensen? Want het is dom om oppervlakkig te zijn... vind ik
Nee wat domme mensen kunnen diepzinnige dingen zeggen die nergens op slaan . Maar oppervlakkig is iets wat met karakter te maken heeft en niet met intelligentie

12-08-2013, 00:04



Citaat door mohammmedddd:
Nee wat domme mensen kunnen diepzinnige dingen zeggen die nergens op slaan . Maar oppervlakkig is iets wat met karakter te maken heeft en niet met intelligentie
Diepzinnige dingen die nergens op slaan? Dat spreekt elkaar al tegen? Je bedoelt gewoon dingen zeggen die nergens op slaan?

Hmm, kan iets in zitten. Heeft inderdaad wel met karakter te maken.

12-08-2013, 00:05

Citaat door Rei7aan:
Diepzinnige dingen die nergens op slaan? Dat spreek elkaar al tegen? Je bedoelt gewoon dingen zeggen die nergens op slaan?

Hmm, kan iets in zitten. Heeft inderdaad wel met karakter te maken.
Nee, je kan dingen zeggen die nergens opslaan maar wel diepzinnig zijn.

12-08-2013, 00:06

Citaat door mohammmedddd:
Nee, je kan dingen zeggen die nergens opslaan maar wel diepzinnig zijn.
Diepzinnig bedoeld, maar niet werkelijk diepzinnig... want als het echt diepzinnig was, dan deed het wat het woord zegt: diep zijn.

12-08-2013, 00:08

Citaat door Rei7aan:
Diepzinnig bedoeld, maar niet werkelijk diepzinnig... want als het echt diepzinnig was, dan deed het wat het woord zegt: diep zijn.



bodem line het kan

12-08-2013, 00:11
ik ben kotssssss