Bekijk volle/desktop versie : waarom wil jij allah bedanken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-08-2013, 22:34
ik heb iets uit het niets gekregen .iets wat ik nooit had verwacht te kunnen krijgen.ik achtte het niet eens mogelijk om te kunnen krijgen en waar ik zoveel aan heb .

11-08-2013, 22:40



Citaat door sirtkowed:
En dat is?
normaal gessproken ben ik heel open maar dit keer is het prive.dank je voor je begrip.
en jij ?

11-08-2013, 22:44
Ik wil Allah swt bedanken omdat ik een moslima ben en om mijn gezondheid elhamdoelillah en om alle gunsten en ook om de beproevingen.
Elhamdoelillah 3ala koulie 7aal!

11-08-2013, 22:47
Ik dank Allah met HEEL mijn hart, dat mijn oma, oom, tantes en baby's gister een ongeluk hebben overleefd.
Ze mankeren niets al hamdoelilah, en de auto ook niet: scheelde nog 1cm of ze waren in een rivier beland @marokko.


Al hamdoelilah!!!!!!

11-08-2013, 22:48


ik ben hmdll voor alles dankbaar in me leven zowel de goede als de mindere zaken ; de goede zaken zyn een voordeel & gemak voor het hart & de mindere zaken hebben my geduld & wysheid gebracht hmdlll & dat is eigenlyk het leven goede moment & mindere momenten ; tot de dood ons komt halen

11-08-2013, 22:53
Ik dank Allah swt met heel mijn hart dat mijn moeder er nog is. Ze betekent alles voor me, ze is mijn bestaan. Er is lhmdl niks voorgevallen waardoor ik haar kwijt zou kunnen raken. Maar ik ben me er wel bewust van dat dit heel anders had kunnen zijn.

11-08-2013, 22:56

Citaat door Cuty...:
Ik dank Allah met HEEL mijn hart, dat mijn oma, oom, tantes en baby's gister een ongeluk hebben overleefd.
Ze mankeren niets al hamdoelilah, en de auto ook niet: scheelde nog 1cm of ze waren in een rivier beland @marokko.


Al hamdoelilah!!!!!!
Met z'n hoevelen zaten ze dan in die auto

11-08-2013, 22:58

Citaat door siham...:
Ik dank Allah swt met heel mijn hart dat mijn moeder er nog is. Ze betekent alles voor me, ze is mijn bestaan. Er is lhmdl niks voorgevallen waardoor ik haar kwijt zou kunnen raken. Maar ik ben me er wel bewust van dat dit heel anders had kunnen zijn.
Dit vind ik schattig

11-08-2013, 23:00

Citaat door Ahmsoem:
Met z'n hoevelen zaten ze dan in die auto
4 volwassenen en 2 kleintjes van 2 jaar .. 6 pers.

11-08-2013, 23:01
Voor mijn gezondheid.

11-08-2013, 23:01

Citaat door Cuty...:
4 volwassenen en 2 kleintjes van 2 jaar .. 6 pers.
Ewa hamdoelilah, blijkbaar was hun tijd nog niet gekomen.

11-08-2013, 23:05

Citaat door Ahmsoem:
Ewa hamdoelilah, blijkbaar was hun tijd nog niet gekomen.
Hamdoelilah... Ben Allah zo dankbaar dat ik ze nog heb.
Kan ze vrijdag incha Allah weer in me armen sluiten ..

11-08-2013, 23:06



Citaat door Cuty...:
Hamdoelilah... Ben Allah zo dankbaar dat ik ze nog heb.
Kan ze vrijdag incha Allah weer in me armen sluiten ..
Ewa geef ze een extra knuffel en besef dat het leven heel broos is .

11-08-2013, 23:08

Citaat door Ahmsoem:
Ewa geef ze een extra knuffel en besef dat het leven heel broos is .
Ja, het leven kan zo voorbij zijn

11-08-2013, 23:15

Citaat door rabatville:
ik heb iets uit het niets gekregen .iets wat ik nooit had verwacht te kunnen krijgen.ik achtte het niet eens mogelijk om te kunnen krijgen en waar ik zoveel aan heb .
Dat ik nog een dag heb gekregen om aan mijn deen te werken zodat ik het paradijs kan betreden als het zo ver is. Daar ben ik dankbaar voor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5