Bekijk volle/desktop versie : Think twice before..



Pagina's : [1] 2

11-08-2013, 22:27
you open a topic on m.nl !

Daar moest ik laatst aan denken. Je moet wel 2x nadenken voordat je een topic over iets opent, omdat leden het bijna altijd op de verkeerde manier opvatten.

Bijvoorbeeld laatst maakte ik iets mee wat mij wel zorgen baarde en dacht het hier te discussieren, but then I thought: 'wait, they're gonna think I want to play the saint'.

Dus toen ben ik er maar van af gaan zien eigenlijk heb ik weinig zin nog dingen met jullie te delen. Net alsof ons huwelijk saai wordt en tegen de klippen loopt.

Ik hou niet meer van jullie XD

11-08-2013, 22:30


Je laat me lachen, Rei7aan! Er zullen altijd wel wat leden zijn die iets op een andere manier opvatten dan bedoeld is, but hey, er zijn er ook wel altijd leuke leden tussen die het begrijpen en normaal reageren. Please, raak niet uitgekeken op ons. ):

11-08-2013, 22:30

Citaat door djis_boujafar:
-huil-
Baby, we can't avoid it anymore the love is gone. We have to break up.

11-08-2013, 22:31

Citaat door Rei7aan:
Baby, we can't avond it anymore the love is gone. We have to break up.
But why? -huil-

Ik open enkel 's avonds topics, dan zijn de normale leden meestal online. Overdag is 't...Zeer gevaarlijk haha.

11-08-2013, 22:31



Citaat door Sally.:
Je laat me lachen, Rei7aan! Er zullen altijd wel wat leden zijn die iets op een andere manier opvatten dan bedoeld is, but hey, er zijn er ook wel altijd leuke leden tussen die het begrijpen en normaal reageren. Please, raak niet uitgekeken op ons. ):
No, believe me, als ik die had geopend was 99% gaan zeggen: 'oh, ga je anderen zwartmaken en jezelf ophemelen?'. Echt waar, ik kan het nu al raden.

Hmm, I shall try my best to keep loving you. Bij jou gaat dat makkelijker dan de meeste anderen

11-08-2013, 22:33

Citaat door djis_boujafar:
But why? -huil-

Ik open enkel 's avonds topics, dan zijn de normale leden meestal online. Overdag is 't...Zeer gevaarlijk haha.
Because the love is just gone, the spark is gone. The flame is gone. Whatever was there before, is gone. That's why

Ghehe, heb jij ook al gezien dat het overdag 10x niets is? Pas na 21:00 komen de leuke leden online.

11-08-2013, 22:35

Citaat door Rei7aan:
Because the love is just gone, the spark is gone. The flame is gone. Whatever was there before, is gone. That's why

Ghehe, heb jij ook al gezien dat het overdag 10x niets is? Pas na 21:00 komen de leuke leden online.
Maar ik hou nog steeds van je -huil- Onbeantwoorde liefde doet zoveel pijn xmelodramatische melodiex

Haha, ja joh..Maar MJLR is allang niet meer wat het was, ik hang hier 's avonds nog af en toe rond, maar de fun is er inderdaad vanaf.

11-08-2013, 22:37

Citaat door djis_boujafar:
Maar ik hou nog steeds van je -huil- Onbeantwoorde liefde doet zoveel pijn xmelodramatische melodiex

Haha, ja joh..Maar MJLR is allang niet meer wat het was, ik hang hier 's avonds nog af en toe rond, maar de fun is er inderdaad vanaf.
You do? After all this time? it makes me doubt myself again. Wij zijn echt geschikt voor een Koreaanse drama !

Dat zeggen we om de zoveel tijd. MJLR heeft zijn up's en downs. This is definetely a down.

11-08-2013, 22:38
hahéhahhahah
nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden.doe maar

11-08-2013, 22:39

Citaat door Rei7aan:
You do? After all this time? it makes me doubt myself again. Wij zijn echt geschikt voor een Koreaanse drama !

Dat zeggen we om de zoveel tijd. MJLR heeft zijn up's en downs. This is definetely a down.
Yes -huil- Haha! Jaaa, ik ga alvast de uitgelopen-mascara-scene oefenen.

Da's waar. Haha, down down down sister-jmmr-

11-08-2013, 22:46
wees gewoon jezelf meer kan je niet doen!

11-08-2013, 22:50

Citaat door Rei7aan:
No, believe me, als ik die had geopend was 99% gaan zeggen: 'oh, ga je anderen zwartmaken en jezelf ophemelen?'. Echt waar, ik kan het nu al raden.

Hmm, I shall try my best to keep loving you. Bij jou gaat dat makkelijker dan de meeste anderen
Ach! Zolang jij maar weet hoe het zit. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Soms wil ik ook weleens een topic openen om bijvoorbeeld even frustratie af te reageren, maar dan denk ik aan de gevolgen ervan en oppervlakkige leden en denk dan.. Naah, bettah not.

AW. That's so sweet! Aaaaawh

11-08-2013, 23:01



Citaat door rabatville:
hahéhahhahah
nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden.doe maar


Nah, dat laat ik wel rusten if you don't mind.

Citaat door djis_boujafar:
Yes -huil- Haha! Jaaa, ik ga alvast de uitgelopen-mascara-scene oefenen.

Da's waar. Haha, down down down sister-jmmr-


You're great! You would fit in Hallyu (Korean Hollywood)

XD we're going downnn


Citaat door controversy:
the analogy.


Is treffend toch?

Citaat door GloriousBastard:
http://https://www.youtube.com/watch?v=roF9B_rJKhs


Pff ze maken zelfs liedjes over je topics.
Haha! Mooi gevonden. Celine heeft dat liedje speciaal voor mij gemaakt

11-08-2013, 23:02

Citaat door Jonge786:
wees gewoon jezelf meer kan je niet doen!


Ik ben mezelf, dat altijd. Maar wat ik deel is een stuk beperkter geworden. Maakt dat mij meteen anders?

Citaat door Sally.:
Ach! Zolang jij maar weet hoe het zit. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Soms wil ik ook weleens een topic openen om bijvoorbeeld even frustratie af te reageren, maar dan denk ik aan de gevolgen ervan en oppervlakkige leden en denk dan.. Naah, bettah not.

AW. That's so sweet! Aaaaawh
Precies dat! You feel me! It's like asking for more trouble om je frustraties of je gedachtes te delen, zonder dat men de negatieve punten uitpikt om je persoonlijk aan te vallen.

Ghehe I'm sweet to sweet people.

Pagina's : [1] 2