Bekijk volle/desktop versie : Opzoek naar zianaat en bijkomende zaken voor 12 oktober 2013



Pagina's : [1] 2

11-08-2013, 16:35
Salaam,

Graag jullie advies en tips voor een ziana en catering voor 12 oktober aanstaande. Er is zoveel aanbod en de prijzen varieerden heel erg
Alvast bedankt !

11-08-2013, 18:21


Iemand tips?

11-08-2013, 18:23
Negaffa Rihana is een topper en Bruidstyliste Fadoua.

12-08-2013, 00:40
Ziana Shakira


Voor gegevens of website check facebook of google










12-08-2013, 12:44


Heeft iemand ervaring met :

Ziana Somaya , Zahia of Zahara
Catering el Ouazna
Catering Malaki
Zohra Rai
Spontane Fotograaf
Aliana Design (Fotograaf)
Fotograaf Nora

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Dakka Afrah

12-08-2013, 14:11
Heeft iemand ervaring met :

Ziana Somaya , Zahia of Zahara
Catering el Ouazna
Catering Malaki
Zohra Rai
Spontane Fotograaf
Aliana Design (Fotograaf)
Fotograaf Nora

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Dakka Afrah

12-08-2013, 14:33
Ik heb zelf ziana Nasira gehad. Heel spontane en fijne vrouw. Ik ben zelf een controlefreak, maar ik heb het gewoon aan haar overgelaten en ze heeft er echt iets moois van gemaakt, wat bij mij gezicht past. Daarnaast is ze heel makkelijk in de omgang en positief, waardoor ik zelf ook rustig werd. Ze heeft ook facebook.

Voor de rest kan ik je adviseren om bij een paar langs te gaan en jouw wensen bespreekbaar te maken. Ik had zelf een klein budget. Maar uiteindelijk, heb ik mijn budget bijgesteld, omdat ik bij nassira het beste gevoel had. Het is belangrijk dat je vertrouwen hebt dat die ziana haar werk goed kan doen en dat je je lekker en mooi kan voelen in haar jurken.

Succes

15-08-2013, 00:36
ben ook beschikbaar, ik kom uit rotterdam op mijn fb pagina staan wat foto's van mijn werk.

15-08-2013, 00:39
Salaam,

Ten eerste alvast van harte met jullie voorgenomen huwelijk insah Allah!!

Ik werk als gastvrouw op bruiloften en andere feestjes:-)

Ik ben Laila 26 jaar uit Amsterdam en ben erg klantgericht en representatief.

Als gastvrouw zorg ik ervoor dat jou bruiloft loopt zoals gepland en ben ik jullie 1e aanspreek punt en ook voor jou diensten en gasten zodat jullie (u en uw man en de fam. Leden) kunnen genieten (zonder stress) van het feest en laat mij maar alles regelen zodat het een top bruiloft wordt insah Allah.


Heb je mogelijk intresse? Pm, bel of mail :-) voor meer inhoudelijke informatie.

Gr.Laila

06-16669701

Gastvrouw4you@gmail.com

15-08-2013, 10:18

Hallo dames,

Zorgeloos genieten kan alleen als je alles op een rijtje hebt en op papier hebt staan.

Draaiboek voor je grote dag, alle diensten op papier, wat is er betaald en wat is het resterend bedrag en nog veel meer!

Wil je GRATIS een professionele draaiboek/trouwplan?

Stuur dan een mail naar: dar.amor@outlook.com

Met vriendelijke groeten,

Dar Amor
Weddingplanner


15-08-2013, 11:02
Dank je wel, ik ga eens kijken

15-08-2013, 11:04
Dank je wel !


Citaat door Moslima81:
Ik heb zelf ziana Nasira gehad. Heel spontane en fijne vrouw. Ik ben zelf een controlefreak, maar ik heb het gewoon aan haar overgelaten en ze heeft er echt iets moois van gemaakt, wat bij mij gezicht past. Daarnaast is ze heel makkelijk in de omgang en positief, waardoor ik zelf ook rustig werd. Ze heeft ook facebook.

Voor de rest kan ik je adviseren om bij een paar langs te gaan en jouw wensen bespreekbaar te maken. Ik had zelf een klein budget. Maar uiteindelijk, heb ik mijn budget bijgesteld, omdat ik bij nassira het beste gevoel had. Het is belangrijk dat je vertrouwen hebt dat die ziana haar werk goed kan doen en dat je je lekker en mooi kan voelen in haar jurken.

Succes

15-08-2013, 11:13


Hallo,

Waar kom je zelf vnadaan topicstarter?
Want wij zijn pas ongeveer 4 weken geopend in salon en hebben ook nieuwe Marokkaanse jurken voor bruiden.

15-08-2013, 13:37
salaam meid, ben beschikbaar, kom uit rotterdam.

15-08-2013, 17:00



Voor mooie lowbudget Foto's. (Geen film)

Meer info en foto's PM. Of zie: https://www.facebook.com/BoutahriFotografie/media_set?set=a.364009367053615.1073741830.1000033 36648938&type=3


Voor de maanden augustus t/m december geldt een actie voor dames uit Den Haag en omgeving.
x Ook voor het verhuur van Trad. hennaset met trommels.


Pagina's : [1] 2