Bekijk volle/desktop versie : Dit is echt een lachertje van wilders en zijn schappen



11-08-2013, 01:42
De inmening van het buitenland, Wilders welke systeem gebruik jij man is dat de nederlands politiek of de israelisme, het nederlands politiek is ver te zoeken van die van jouw en waar jij mee komt, zelfs bepaalde christenen beginnen zo te denken terwijl het israelisme stiekem de leiding neemt hier in nederland en gebruikt haar eigen regels? welke moslims willt de islamwet hanteren man of welke land is er een islamitsche wet? het israelisme aanvalt en de rest wijze naar de islam. die forkani is juist met het nederlands systeem wat voor gevaar is degene die betaalt wordt van het buiteland in het nederlandse systeem?

11-08-2013, 01:45


http://www.telegraaf.nl/binnenland/21800526/___Koeweit_betaalt_Moskeebazen___.html?page=5

11-08-2013, 02:07
Salam alekoem,
Kon ik maar contact opnemen met deze minister van Kuwait, om ons moskee ook te financieren.

11-08-2013, 02:52

Citaat door Performan:
Salam alekoem,
Kon ik maar contact opnemen met deze minister van Kuwait, om ons moskee ook te financieren.
Jij bent toch al ondertussen miljonair?

11-08-2013, 10:40



Citaat door Alien_:
Jij bent toch al ondertussen miljonair?
lol Nog niet broeder, de weg daar naartoe ben ik wel ingeslagen nu is het alleen maar hard naartoe rennend dus hard voor investeren.