Bekijk volle/desktop versie : Roqya



Pagina's : [1] 2

10-08-2013, 19:44
beste mensen, ik heb een imam gevonden die redelijk jong is en nederlands spreekt en nog eens roqya kan doen ik heb het ervaren en weet waarover ik spreek hij kan je met meerdere dingen helpen, sihr weghalen, nachtmerries etc etc ik wou jullie hiervan op de hoogte brengen

10-08-2013, 19:59


Shir weghalen en wat bedoel je daarmee? op welke wijze gebeurd? Gewoon roqia ? Dan is het niet zeker dat shir weggaat (maar het is wel goed om te doen) en Allah swt geneest je van shir voor de rest niemand anders

10-08-2013, 20:05

Citaat door meisjes-:
Shir weghalen en wat bedoel je daarmee? op welke wijze gebeurd? Gewoon roqia ? Dan is het niet zeker dat shir weggaat (maar het is wel goed om te doen) en Allah swt geneest je van shir voor de rest niemand anders
+1000

10-08-2013, 20:08
Wat voor roqya verricht hij? Op welke manier? Kan je ons daar meer informatie over geven?

En sihr weghalen kan hij sowieso niet, dat kan enkel Allah swt.

En nachtmerries zijn enkel een symptoom van bezetenheid. Het enige correcte dat een imam kan aanbieden is roqya volgens de sunnah. Een imam dient geen hokjes te maken en te beloven bepaalde dingen voor een zieke beter te maken. Hij kan enkel roqya verrichten met de juiste intentie en de ziekte zal zelf merken of er genezing heeft plaatsgevonden dankzij Allah swt.


Wa Allah oe3lam.

10-08-2013, 20:20


Doe niet zo dom mensen je weet heus wel wat ze bedoelen met dat de imaam door middel van roeqiyah si7r kan weghalen. die mensen die dat doen zijn enkel sebab we weten heus wel dat Allah de Genezer is.

10-08-2013, 20:22

Citaat door meisjes-:
Shir weghalen en wat bedoel je daarmee? op welke wijze gebeurd? Gewoon roqia ? Dan is het niet zeker dat shir weggaat (maar het is wel goed om te doen) en Allah swt geneest je van shir voor de rest niemand anders
Hoezo is het niet zeker? Dat jij daar al vanuit gaat is al dom. Jij hebt je middelen en die moet je ook gebruiken als jij ziek bent. Wat het uiteindelijk wordt is aan Allah.

10-08-2013, 20:29

Citaat door Nadorlady010:
Doe niet zo dom mensen je weet heus wel wat ze bedoelen met dat de imaam door middel van roeqiyah si7r kan weghalen. die mensen die dat doen zijn enkel sebab we weten heus wel dat Allah de Genezer is.
Jij moet niet zo ''dom'' doen, want niemand zegt hier dat roqya geen sabab is, onze vraag is of het om roqya volgens de sunnah gaat.

10-08-2013, 20:52

Citaat door S86:
Jij moet niet zo ''dom'' doen, want niemand zegt hier dat roqya geen sabab is, onze vraag is of het om roqya volgens de sunnah gaat.
Waarom die overbodige opmerking dan '' niemand kan si7r weghalen alleen Allah? Precies.

10-08-2013, 20:55
waar woont die dan

10-08-2013, 21:06

Citaat door Nadorlady010:
Waarom die overbodige opmerking dan '' niemand kan si7r weghalen alleen Allah? Precies.
Stagfir'Allah oe l3adim. Schaam je! Er is ook niemand die sihr kan weghalen behalve Allah .

Sihr en een djinn staan los van elkaar.

Je kan ook bezeten zijn zonder sihr, bijvoorbeeld door een wraakzuchtige djinn.

Alleen bij bezetenheid door middel van sihr is er sprake van beide.

Wanneer dat het geval is dan dwingt de imam de djinn om te vertrekken door middel van Koran teksten.

De sihr zelf is een ander verhaal, deze dient de bezetene over te geven en indien het is begraven dient de zieke deze te vinden en door middel van roqya water deze ongedaan te maken.

En het vinden van de sihr indien deze is begraven kan alleen gebeuren met de toestemming van Allah swt en door middel van veel dua's en gebeden. Een imam kan jou niet vertellen waar de sihr ligt.

Onderwijs jezelf alvorens je hier anderen wilt komen scholen.

10-08-2013, 21:07

Citaat door Nadorlady010:
Hoezo is het niet zeker? Dat jij daar al vanuit gaat is al dom. Jij hebt je middelen en die moet je ook gebruiken als jij ziek bent. Wat het uiteindelijk wordt is aan Allah.
Je bent pas dom als je niet uitkijkt met roqia doen. Daarom vroeg ik op welke wijze hij het doet. Dood normale vraag.

Goede roqia is dat die persoon je er niks voor mag vragen je geeft na afloop wat je kwijt kan als je dat wilt
Hij reciteerd verzen over je heen en over een fles/glas water wat je daarna moet opdrinken. Geef je over Dan is er sprake van shir.
Meer dan dit mag hij niet doen en natuurlijk dua's voor je doen

Maar sommige hebben van die freaky praktijken daarmee moet je uitkijken. Of mensen die ik weet niet hoeveel van je vragen

Ik vind het alleen vreemd dat deze persoon zeker iemand kan genezen met s7ir. Niks is zeker.
Ligt in de handen van Allah.

En ik heb toch ook gezegd rokia is goed om te herhalen. Ik heb niet gezegd dat het Nergens op slaat en dat je get niet moet doen.

10-08-2013, 21:11

Citaat door S86:
Stagfir'Allah oe l3adim. Schaam je! Er is ook niemand die sihr kan weghalen behalve Allah .

Sihr en een djinn staan los van elkaar.

Je kan ook bezeten zijn zonder sihr, bijvoorbeeld door een wraakzuchtige djinn.

Alleen bij bezetenheid door middel van sihr is er sprake van beide.

Wanneer dat het geval is dan dwingt de imam de djinn om te vertrekken door middel van Koran teksten.

De sihr zelf is een ander verhaal, deze dient de bezetene over te geven en indien het is begraven dient de zieke deze te vinden en door middel van roqya water deze ongedaan te maken.

En het vinden van de sihr indien deze is begraven kan alleen gebeuren met de toestemming van Allah swt en door middel van veel dua's en gebeden. Een imam kan jou niet vertellen waar de sihr ligt.

Onderwijs jezelf alvorens je hier anderen wilt komen scholen.
wat een tegjoutsh die opvatting van mij lomp kind vat je niet eens. Ga jij maar voor jezelf schamen dat je zo achterlijk bent dat je het niet eens begrijpt wat ik bedoel. Voor de rest lees ik tussen de regels je verteld me niks nieuws. Je prikkelt me helaas niet.

10-08-2013, 21:13



Citaat door meisjes-:
Je bent pas dom als je niet uitkijkt met roqia doen. Daarom vroeg ik op welke wijze hij het doet. Dood normale vraag.

Goede roqia is dat die persoon je er niks voor mag vragen je geeft na afloop wat je kwijt kan als je dat wilt
Hij reciteerd verzen over je heen en over een fles/glas water wat je daarna moet opdrinken. Geef je over Dan is er sprake van shir.
Meer dan dit mag hij niet doen en natuurlijk dua's voor je doen

Maar sommige hebben van die freaky praktijken daarmee moet je uitkijken. Of mensen die ik weet niet hoeveel van je vragen

Ik vind het alleen vreemd dat deze persoon zeker iemand kan genezen met s7ir. Niks is zeker.
Ligt in de handen van Allah.

En ik heb toch ook gezegd rokia is goed om te herhalen. Ik heb niet gezegd dat het Nergens op slaat en dat je get niet moet doen.
Schat heel lief dat je het mij wilt uitleggen maar dat was niet nodig geweest,echt.

Ik denk dat TS bedoeld dat die imam bekend staat dat ie goed werk levert en bi idni Allah werking op de mensen heeft.

10-08-2013, 21:41
Jouw zinsconstructie raakt kant noch wal. Try again, little girl.

08-09-2013, 21:24
Ik ben wel benieuwd! ik stuur je een pm vroeger zeiden we 3oedoe bilah min a sytan ie rajiem en sytan was weg. in deze tijd zijn het de mensen die we moeten vervloeken met hun si7ar praktijken wollah.

Pagina's : [1] 2