Bekijk volle/desktop versie : Doelloos surfen op het web wanneer je je verveelt is best leuk soms...



Pagina's : [1] 2 3 4

09-08-2013, 02:17
Deze discussie moeten jullie echt eens lezen. Ik heb me rotgelachen om die reacties. Ik wilde gewoon eventjes nagaan uit nieuwsgierigheid hoe Belgen denken over leven in Nederland en voila...

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-132272.html

Verder vind ik dat die Belgen wel lef hebben om te praten over bepaalde dingen in Nederland. Vooral als ze het over de huizen in Nederland hebben, krijg ik jeuk om me te registreren en ze eens flink de waarheid te vertellen.

Huizen in Nederland zouden te klein zijn, zeggen ze. Nou ik heb liever een knus en stevig staande huis die ook rechtloopt, in plaats van een gammele, scheve woning waar je 700 euro per maand voor moet neertellen, alleen maar omdat het drie slaapkamers bevat. En laat me niet beginnen over de oudheid van die woningen in België, waar wekelijks wel hier en daar zomaar woningen instorten, al dan niet met de inwoners er nog in.

En dan praten ze over eten. Man, ze hebben niet eens karnemelk of die heerlijke halfvolle melk die in Nederland bestaat. Zelfs hun mayonaise is afschuwelijk met die overdreven eiersmaak! En zo kan ik nog een heel levenslijst maken van de tegens in België. Ik ga zelfs naar Maastricht om mijn boodschappen te doen. 2 euro voor een zak chips.

Pfff, moest maar weer eens wat kwijt zo te merken.

09-08-2013, 02:20



Citaat:
Voor je vertrekt controleren of :

- Je 100% gezond bent want ziek zijn is er onbetaalbaar.

- Nagaan of je maag de Hollandse troep aankan.

- Zeker zijn dat je geen claustrofobie krijgt in de kleine Hollandse rijtjeshuizen.

- Het kunt opbrengen om minstens één keer per jaar in Oranje outfit jezelf belachelijk te maken.

- Of je het aankan om je taal radicaal overhoop te gooien.

- Altijd in je achteruitkijkspiegel turen om te zien of "Blik op de Weg" niet achter je rijd.

- De telefoonnummers van "Opsporing Verzocht" en "Oplichters" van buiten leren.

- Een trekhaak op je auto laten monteren om de indruk te wekken dat je van sleurhutten houdt.

- Het verbruik van je auto in Kilometers per Liter omrekenen.

- Frituren worden Papatzaken.

- In het buitenland word je met de nodige argwaan bejegend als ze je lelijke nummerplaat zien.

-Weten wat een "Stomerij" is.



Conclusie : TOTAAL ONLEEFBAAR !!!
Moest hard lachen om dat stukje over 'Blik Op De Weg'

09-08-2013, 07:39
ah politics waar is de tijd, ik denk met warmte terug aan de vele vetes die ik daar heb uitgevochten.
wel een topic van 2009 en die Henri1 die je quote was een Belgisch-Nationaltist, hij zou een Nederlander tussen zijn boterham gelegd hebben

09-08-2013, 09:13
Ik vind die mayonaise eigenlijk best lekker. Beter dan die zoete remia frietsaus.

09-08-2013, 09:18



Citaat door Abracadaver:
Ik vind die mayonaise eigenlijk best lekker. Beter dan die zoete remia frietsaus.
mmmm mayo

09-08-2013, 09:22

Citaat door AirbusA380:
mmmm mayo
Dat was de essentie van het stuk toch?

09-08-2013, 09:26

Citaat door Abracadaver:
Dat was de essentie van het stuk toch?
zoiets ja, als er Belgen bij betrokken zijn, wees dan maar zeker dat de essentie "voedsel" is.

09-08-2013, 09:58
Mijn kaaskopperige amsterdamse vriendin zit in lier voor 2 jaar..... Ze zweert ook bij t eten...

09-08-2013, 10:03

Citaat door jetset:
Mijn kaaskopperige amsterdamse vriendin zit in lier voor 2 jaar..... Ze zweert ook bij t eten...
In Lier Ocharme

09-08-2013, 10:06

Citaat door AirbusA380:
In Lier Ocharme
Is dat zo erg? Dacht dat het wel geinig was.

09-08-2013, 10:08

Citaat door Abracadaver:
Is dat zo erg? Dacht dat het wel geinig was.
Lierke plezierke, dat zeggen ze alleen ginder

09-08-2013, 10:12

Citaat door AirbusA380:
In Lier Ocharme
niet goed??

09-08-2013, 10:15



Citaat door jetset:
niet goed??
Geniet niet mijn voorkeur.
Er zijn tal van centrumsteden waar ik liever zou vertoeven.

09-08-2013, 10:23

Citaat door AirbusA380:
Geniet niet mijn voorkeur.
Er zijn tal van centrumsteden waar ik liever zou vertoeven.
haar man is daar gaan werken. Ze had geen keus.... Maar ze vermaakt zich opperbest.

09-08-2013, 10:29

Citaat door jetset:
haar man is daar gaan werken. Ze had geen keus.... Maar ze vermaakt zich opperbest.
Dat is iets anders. Het was geen vrije keuze.

Ieder trouwens zijn smaak hé. Er zijn mensen die Lier cool vinden, maar mij ligt de stad niet.
Smaken verschillen hé.

ik vind persoonlijk centrumsteden als Kortrijk, Geraardsbergen, Denderleeuw, Aalst en dergelijken leuker.

Pagina's : [1] 2 3 4