Bekijk volle/desktop versie : Welke kleur haarverf heb je voor het laatste gebruikt of ga je nemen?



Pagina's : [1] 2 3

07-08-2013, 20:23
Ik ben inspiratieloos en kan echt niet kiezen.. Zwart of donkerblond tot lichtbruin, highlights of niet, etc..
.

07-08-2013, 20:24


Laatst had ik donkerbruin gedaan, nu wil ik lichtbruin nemen.

07-08-2013, 20:24
Ik ga donkerblond doen. Ben benieuwd.

07-08-2013, 20:26

Citaat door Cleooo:
Laatst had ik donkerbruin gedaan, nu wil ik lichtbruin nemen.


Kun je daar een plaatje van plaatsen?


Citaat door Fabolous_bitch:
Ik ga donkerblond doen. Ben benieuwd.
Donkerblond is echt gewaagd haha ik wil dat ook doen maar ben bang dat ik spijt zal krijgen

07-08-2013, 20:27


Heb nog nooit geverfd waarom niet, maar ik gebruik meer henna.

07-08-2013, 20:28

Citaat door Rozen_22:
Kun je daar een plaatje van plaatsen?
Ik heb geen camera en tijdelijk ook geen gsm. Ik kan wel iets plaatsen van google, dan heb je een beeld. Secondje.

07-08-2013, 20:28

Citaat door mocro_engel:
Heb nog nooit geverfd waarom niet, maar ik gebruik meer henna.
Henna is supergezond maar die kleur staat me niet hahaha

07-08-2013, 20:29

Citaat door Cleooo:
Ik heb geen camera en tijdelijk ook geen gsm. Ik kan wel iets plaatsen van google, dan heb je een beeld. Secondje.
Ja ik bedoelde van google. Omg ik zie nu pas dat je een man bent, ik dacht een vrouwelijk lid hahahaha

07-08-2013, 20:31

Citaat door Rozen_22:
Ja ik bedoelde van google. Omg ik zie nu pas dat je een man bent, ik dacht een vrouwelijk lid hahahaha
Ik ben een vrouw, geen zorgen.

Donkerbruin.

Citaat:
Lichtbruin wat ik wil proberen. Misschien iets lichter of donkerder. Ik twijfel echt.


Citaat:

07-08-2013, 20:33

Citaat door Rozen_22:
Kun je daar een plaatje van plaatsen?



Donkerblond is echt gewaagd haha ik wil dat ook doen maar ben bang dat ik spijt zal krijgen
Ik heb haarverf gekocht. Ga het zelf doen, dus het zal never donkerblond worden. Hoogstens wat tintjes lichter.

07-08-2013, 20:34

Citaat door Cleooo:
Ik ben een vrouw, geen zorgen.

Donkerbruin.


Lichtbruin wat ik wil proberen. Misschien iets lichter of donkerder. Ik twijfel echt.
Onderste plaatje is leuk. Ik zeg doen!

07-08-2013, 20:34

Citaat door Cleooo:
Ik ben een vrouw, geen zorgen.

Donkerbruin.


Lichtbruin wat ik wil proberen. Misschien iets lichter of donkerder. Ik twijfel echt.
, ik dacht al!! We hebben een gayvriendje op DWVDMV of zo..

In vind die haarkleur op de onderste foto heel mooi

07-08-2013, 20:35



Citaat door Fabolous_bitch:
Ik heb haarverf gekocht. Ga het zelf doen, dus het zal never donkerblond worden. Hoogstens wat tintjes lichter.
Dat kan ook mooi zijn hoor want ik de mijne was ook een paar tintjes lichter en kreeg positieve reacties daarover..

07-08-2013, 20:36
Ik had lichtbruin en heb er laatst licht blond op gegooit. Wil hierna weer gwn donkerbruin doen. Staat me toch beter dan te licht..

07-08-2013, 20:36

Citaat door Fabolous_bitch:
Onderste plaatje is leuk. Ik zeg doen!


Citaat door Rozen_22:
, ik dacht al!! We hebben een gayvriendje op DWVDMV of zo..

In vind die haarkleur op de onderste foto heel mooi
Bedankt, dames. Ik zal er nog eens goed over nadenken. Welke haarkleur hebben jullie nu?

Pagina's : [1] 2 3