Bekijk volle/desktop versie : lief, knap of rijk



Pagina's : [1] 2 3 4

06-08-2013, 19:20
wat willen jullie het liefst dames?

06-08-2013, 19:22


bedoeling is dat je een keuze maakt haha

06-08-2013, 19:22

Citaat door Marokkaans_roos:
alle 3

06-08-2013, 19:23

Citaat door rimo_:
wat willen jullie het liefst dames?
Hij moet de liefste zijn

06-08-2013, 19:32


je hebt vast wel voorkeur

06-08-2013, 19:32
Lief ik moet natuurlijk niet over hem heen kunnen walsen, maar hoef echt geen macho ofzo...iieeuuw en rijk en knap boeit me ook niet o.k. geen quasimodo maar gewoon standaard, en wat is rijk we leven in NL hoef geen Beverly hills leven, je hebt hier een dak boven je hoofd je kan makkelijk 2 auto's aanschaffen wat wil een mens nog meer.

06-08-2013, 19:35
haha leuk gezegd, toch zijn er genoeg meide die liever een man hebben met een goed gevuld portemonee

06-08-2013, 19:38
Hij moet lief zijn en een beetje geld hebben!

06-08-2013, 19:39

Citaat door rimo_:
haha leuk gezegd, toch zijn er genoeg meide die liever een man hebben met een goed gevuld portemonee
Tegenwoordig kunnen de mannen er ook wat van

06-08-2013, 19:43
dat geloof ik best, maar het komt toch meer voor bij vrouwen.

06-08-2013, 19:44
[QUOTE=rimo_;118131473]haha leuk gezegd, toch zijn er genoeg meide die liever een man hebben met een goed gevuld portemonee[/QUOTE

Sorry hoor maar tegenwoordig kan je het al amper redden met een midden inkomen, ze mogen al blij zijn als ze niet noodgedwongen een part time baan erbij hoeven te nemen om het maar allemaal te bekostigen.
Ik persoonlijk in deze tijden zou niet eens voor iemand gaan met een eigen bedrijf, met al die faillissementen zit je straks in een huwelijk met schulden. Tenzij ze kicken op iemand die zijn vrouw onderhoud middels haram geld, maar dat zijn gevallen apart.

06-08-2013, 19:45
maar toch selecteer je dan op basis van geld? niet direct dat hij rijk moet zijn, maar het speelt wel een grote rol.

06-08-2013, 19:46



Citaat door vaseline00:
[QUOTE=rimo_;118131473]haha leuk gezegd, toch zijn er genoeg meide die liever een man hebben met een goed gevuld portemonee[/QUOTE

Sorry hoor maar tegenwoordig kan je het al amper redden met een midden inkomen, ze mogen al blij zijn als ze niet noodgedwongen een part time baan erbij hoeven te nemen om het maar allemaal te bekostigen.
Ik persoonlijk in deze tijden zou niet eens voor iemand gaan met een eigen bedrijf, met al die faillissementen zit je straks in een huwelijk met schulden. Tenzij ze kicken op iemand die zijn vrouw onderhoud middels haram geld, maar dat zijn gevallen apart.
maar toch selecteer je dan op basis van geld? niet direct dat hij rijk moet zijn, maar het speelt wel een grote rol.

06-08-2013, 19:49

Citaat door vaseline00:
haha leuk gezegd, toch zijn er genoeg meide die liever een man hebben met een goed gevuld portemonee[/QUOTE

Sorry hoor maar tegenwoordig kan je het al amper redden met een midden inkomen, ze mogen al blij zijn als ze niet noodgedwongen een part time baan erbij hoeven te nemen om het maar allemaal te bekostigen.
Ik persoonlijk in deze tijden zou niet eens voor iemand gaan met een eigen bedrijf, met al die faillissementen zit je straks in een huwelijk met schulden. Tenzij ze kicken op iemand die zijn vrouw onderhoud middels haram geld, maar dat zijn gevallen apart.

Citaat door rimo_:
dat geloof ik best, maar het komt toch meer voor bij vrouwen.

Dat is gegarandeerd

06-08-2013, 19:56

Citaat door rimo_:
[QUOTE=vaseline00;118131708]

maar toch selecteer je dan op basis van geld? niet direct dat hij rijk moet zijn, maar het speelt wel een grote rol.
Absoluut niet op geld, heel simpel indruk en klik, en allerbelangrijkste sorry hoor maar schulden, en dat heeft een reden.Heb zelf in de schulden gezeten en hamdoelah alles weggewerkt maar heb geen zin om in de herhaling te vallen.
(zal ook nooit meer gebeuren) Dus dat is een dikke pre bij mij, dan maar een screening al heeft hij de looks van brad pitt maar dat gaat het m niet worden.Maar nee ben altijd zelfstandig geweest en heb me prima kunnen redden dus waarom dan ineens perse een man met geld, Als je zo een vent toevallig treft en met een leuke persoonlijkheid dan mooi meegenomen.Maar het moet geen eis gaan worden vind ik.Nee onzinnig.

Pagina's : [1] 2 3 4