Bekijk volle/desktop versie : Masturberen met el eid



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-08-2013, 16:17
Is dat een beetje raar?

Maar ramadan is dan wel voorbij!

06-08-2013, 16:29


Citaat door BazKaz:
hahaha..

gelijk smorgens vroeg in de douche beginnen



Hahahhaha nee wel eerst naar moskee hahahahahaha hallo een maand walo!

06-08-2013, 16:37

Citaat door BazKaz:
hahaha ja je kwam een beetje als hyena over vandaar mijn tip

een hele prestatie, volgens mij ben jij iemand die dagelijks meerdere malen mastrubeert waar dan ook... hahaha




Horney virgin i cant help it

06-08-2013, 19:18

Citaat door J-einstein:
Zal deze behulpzame broeder je helpen




06-08-2013, 22:44

Wel voor de cam he

06-08-2013, 23:36
Stelletje hyena's hier stuk voor stuk. Je ziet dat ze lijdt aan haar lusten en ervan af wil komen. Ga haar dan niet onzin influisteren om haar verder het ravijn in te helpen.

Zemmita, het is na de Ramadan NIET toegestaan om te masturberen, het is nooit toegestaan geweest. De Ramadan was er voor je zodat je af kon kicken. De belangrijkste periode begint overmorgen of die dag daarop, dan ga je de nieuwe jij testen. Als je dan nog steeds niet masturbeert ben je ervan af.

07-08-2013, 07:42

Citaat door RealBlood:
Stelletje hyena's hier stuk voor stuk. Je ziet dat ze lijdt aan haar lusten en ervan af wil komen. Ga haar dan niet onzin influisteren om haar verder het ravijn in te helpen.

Zemmita, het is na de Ramadan NIET toegestaan om te masturberen, het is nooit toegestaan geweest. De Ramadan was er voor je zodat je af kon kicken. De belangrijkste periode begint overmorgen of die dag daarop, dan ga je de nieuwe jij testen. Als je dan nog steeds niet masturbeert ben je ervan af.




Bedankt....


Maar kben ban van niet...

07-08-2013, 07:53
Het is nooit toegestaan om te masturberen, maar als jij bijvoorbeeld masturbeert wanneer je niet aan het vasten bent heeft het geen invloed op je ramadan verder. Dat het niet geldt e.d. en met eid moet je gewoon schaap eten en mond houden en weer aankomen.

07-08-2013, 09:23

Citaat door Zemmita:
Bedankt....


Maar kben ban van niet...
Na al dat harde werk in de Ramadan ga je alles weer vergooien door weer terug te vallen in je oude zondes. Waarom zou je dat doen? Je hebt het nu toch al lang volgehouden, plak er nog een paar achteraan, en vanaf daar weer nog een paar weken...enzovoort, totdat je er helemaal mee gekapt ben.

Citaat door maroci:
ze is gewoon walgelijk wij hebben allemaal onze zwaktes om zo openlijk erover te praten als een hitsig tienertje is toch niet normaal
Tsja, wat kan ik zeggen? Ik ben geen voorstander van de manier waarop ze het naar buiten brengt, maar om haar nog verder het ravijn in te duwen door haar verder op te hitsen, is gewoon walgelijk en onrechtvaardig wat die mannelijke leden in haar topic nu doen.

07-08-2013, 09:31

Citaat door maroci:
ze lokt het ook wel uit ik hebt idee dat ze die aandacht ook graag wil
Ik ken Zemmita al een lange tijd hier, en ik heb meerdere gesprekken met haar gehad. Dit is iets waar ze serieus mee zit en van af wil komen, het is niet iets waar ze blij mee is. Ze doet het alles behalve voor aandacht.

07-08-2013, 09:45

Citaat door RealBlood:
Ik ken Zemmita al een lange tijd hier, en ik heb meerdere gesprekken met haar gehad. Dit is iets waar ze serieus mee zit en van af wil komen, het is niet iets waar ze blij mee is. Ze doet het alles behalve voor aandacht.



Het lukt alleen niet

07-08-2013, 09:47

Citaat door Zemmita:
Is dat een beetje raar?

Maar ramadan is dan wel voorbij!

Zieje geesten. Zelf grapoen hierover moet je ziek zijn.

07-08-2013, 09:48


Citaat door Zemmita:
Het lukt alleen niet
Zoek mijn 7UP-account eens op en druk daarna op 'Mijn onderwerpen' en dan zoeken naar een topic met tips tegen het masturberen. Ik denk dat er wel iets soeps tussenzit voor jou.

07-08-2013, 09:52

Citaat door slimmegast:
Je kon ook gewoon in de avond na het eten doen tijdens de ramadan hahahahahhaha
[video=youtube;ZYwpxQBguu8]http://www.youtube.com/watch?v=ZYwpxQBguu8[/video]
Niet de indruk geven als het één van de normaalste zaken zijn.
Zo'n grote zonde is als een druppel inkt in een helder glas water

07-08-2013, 09:55

Citaat door slimmegast:
Mastruberen mag, ik heb het nagevraagd aan verschillende imams, die zullen vast niet daarover liegen
A3oedoebillah iemana shaitan ieradzjiem meen jij deze?

Pagina's : [1] 2 3 4 5