Bekijk volle/desktop versie : Hoe Osama Bin Laden in zijn eentje het Westen...............................



Pagina's : [1] 2

30-01-2005, 23:20
Osama Bin Laden op zijn paard en in zijn eentje de strijd aangegaan tegen de ongelovige wereld


30-01-2005, 23:43


Is hij in zijn eentje het WTC binnengevlogen op zijn paard?


Kafka was eenzaam, Bin Laden niet bepaald.

31-01-2005, 10:05
gelukkig is ie een saudier. goed om te weten dat de bevolking van een van de trouwe bondgenoten land van de amerikanen en de westerse landen laat zien dat ie tegen de leiders van zijn land is dat is democratie en als de leiders niet naar de bevolking wil luisteren dan in opstand komen GOOOOD OSAMA

31-01-2005, 10:09
de ergste terrorist die er bestaat en jij verheerlijkt hem

iemand die mensen hersenspoelt om zelfmoord te plegen en daarbij honderden mensen mee de dood insleurt

en waarvoor???? zodat hij zich koning der zotten kan voelen

het word tijd dat ze hem te pakken krijgen

31-01-2005, 10:10



Citaat door rustigemeid:
ik moet het hem wel nageven, Osama Bin Laden heeft volgens mij als enige een echte strijd tegen de VS gevoerd en tot nu toe is hij aan het winnen ook. Ik hoop niet dat hij gepakt wordt
ik hoop dat jij omkomt in de volgende al qaeda aanslag en dat ze je benen op 100 meter van je verbrandde romp terugvinden .
rare denpatronen heb je

31-01-2005, 10:15

Citaat door rustigemeid:
ik moet het hem wel nageven, Osama Bin Laden heeft volgens mij als enige een echte strijd tegen de VS gevoerd en tot nu toe is hij aan het winnen ook. Ik hoop niet dat hij gepakt wordt
Als je met strijd vooral het aanvallen van burgers bedoelt dan heb je gelijk. Aan het winnen?? Volgens mij is een van de belangrijkste dingen die hij heeft bereikt dat er meer wantrouwen is tov moslim in de westerse wereld.

31-01-2005, 10:17
De enige ongelovige is sukkel bin laden.

Met zijn slijmerige, uitgestreken gezichtje zie ik hem als een soort Sinterklaas tussen bodyguards lopen in Afghanistan!
Plotseling klinkt het geluid van een ontploffinkje( iemand schiet in de lucht ofzo) Onze Sinterklaas kijkt verschrikt om zich heen, het masker van slijm glijdt in 1 sekonde van zijn gezicht, en laat zien wie hij is; een gewone angsthaas! Die anderen laat moorden, in de naam van Allah nog wel.
Een grotere belediging van de godsdienst kun je niet bedenken!

Maar ja, je hebt ook fans van de Hells Angels, en heel wat jonge jongens die er graag 1 zouden zijn( de zogenaamde "hangarounds&quot. Nousrakatoum lijkt er 1 te zijn!

31-01-2005, 10:18

Citaat door Nousratakoum1:
Osama Bin Laden op zijn paard en in zijn eentje de strijd aangegaan tegen de ongelovige wereld

Hey dat arme beest heeft een gezwel op zijn rug
Arm paard

31-01-2005, 10:20
Ik dacht dat hij altijd op een witte schimmel zat? Maar waarom heeft hij zijn paard naar zijn vijand genoemd?

31-01-2005, 10:24

Citaat door Tessie:
Hey dat arme beest heeft een gezwel op zijn rug
Arm paard
lol

31-01-2005, 10:29

Citaat door indy:
de ergste terrorist die er bestaat en jij verheerlijkt hem

iemand die mensen hersenspoelt om zelfmoord te plegen en daarbij honderden mensen mee de dood insleurt

en waarvoor???? zodat hij zich koning der zotten kan voelen

het word tijd dat ze hem te pakken krijgen
Helemaal mee eens! Alleen is het zo dat Bush hetzelfde is.. Als Bin laden nu Bush en co had opgeblazen had ik er niet wakker van gelegen...

31-01-2005, 10:33

Citaat door Wolf Blitzr:
'Winnen'?!

Je bedoelt met winst bijvoorbeeld democratie in Afghanistan en Irak?

Je bedoelt met winst de wereldwijd groeiende haat tegen moslims van de kant van niet-moslims?

Je bedoelt de vaak zelfverkozen, verslechterde positie van moslims in niet-moslimlanden?

Tel uit je winst.
Daar zit wat in.. Wat heeft hij nou eigenlijk bereikt. Wat heeft hij gedaan voor bijvoorbeeld de Palestijnen? (volgens Arafat: niks). Wijs mij op 1 resultaat??

Heb je hem trouwens die vliegtuigkapers zien uitlachen die zich voor hem te pletter vlogen?? Veel plezier met je held.

31-01-2005, 11:25



Citaat door rustigemeid:
ik moet het hem wel nageven, Osama Bin Laden heeft volgens mij als enige een echte strijd tegen de VS gevoerd en tot nu toe is hij aan het winnen ook. Ik hoop niet dat hij gepakt wordt
Hij wint helemaal niets, gevolgen aanslagen op WTC:

Bijna de hele wereld schaarde zich achter de Amerikaanse War On Terror.
Afghanistan verlost van de Taliban, en als schuilplek voor terroristen niet echt meer geschikt.
Trainingskampen opgedoekt.
Belangrijke hoge leiders van AQ opgepakt.
OBL continue op de de vlucht, bijna de hele wereld jaagt op hem.
Grote bankrekeningen van AQ bevrorern cq in beslag genomen.
etc etc

31-01-2005, 12:02
voordat osama van zich liet horen, dus voor de wtc aanslag hoe zag de wereld eruit? elke dag werden er palestijnen vermoord, amerika deed z n gang in irak en maar niet te praten over bosnie, toen dacht osama vast zo kan het niet langer, op wie moeten de palestijnen vertrouwen de VN? die beginnen al te trillen als amerika wat zegt, dus blijven er maar groeperingen over als HAMAS, HEZBOLLAH, AL QAIDA, maar die zijn natuurlijk terroristen, want ze trillen NIETvoor amerika, die pakken dan zelf de wapens tegen de tirannen (amerika en israil).

31-01-2005, 13:38
Waarom heeft Amerika OBL nog niet opgepakt! Vreemd hoor. Ze deden nog zo stoer dat ze er alles aan doen om hem op te pakken.

Tja. Stoere praatjes vullen geen gaatjes, hihihihih

Pagina's : [1] 2