Bekijk volle/desktop versie : Menstruatie-cylus.



Pagina's : [1] 2

03-08-2013, 12:06
Sallaam dames,

Ik had een vraagje. Normaal heb ik altijd een regelmatige cyclus, om de 28 dagen.
Maar tis nu mijn derde keer, dat ik 2 x in de maand ongesteld wordt?

Is dit wel normaal??

03-08-2013, 12:58


Dit is niet normaal nee. Maar soms reageert je lichaam heel heftig op de omgeving. Het kanzijn als je in een langere periode van stress of opeens iets heel heftigs meemaakt, dat je lichaam daarop reageert. Mocht dit niet van toepassing zijn op jou, dan zou ik langs de huisarts gaan en overleggen.

04-08-2013, 11:46
Oke. Ja ik ga ff contact opnemen met de huisarts In sha Allah. Shokran schat!

04-08-2013, 11:57
kan gebeuren!

toen ik net trouwde ,, ben ik 2 maanden niet ongesteld geworden!
dat kwam allemaal door STRESS ,NIEUWE OMGEVING ,,HEIMWEE etc.

04-08-2013, 11:58


Kan gebeuren door klimaat etc, ik heb echt een cyclus van 34dagen is dat normaal?

04-08-2013, 12:05
He Madame K,

Ik heb precies hetzelfde alleen dan al veel langer.
Het is voor mij standaard dat ik twee keer in de maand onrein
word. Ben niet van plan om langs de huisarts te gaan, omdat ik
weet dat ze me dan de pil gaat aansmeren en daar wil ik niet aan
beginnen.

04-08-2013, 12:23

Citaat door 1986.:
Kan gebeuren door klimaat etc, ik heb echt een cyclus van 34dagen is dat normaal?
Ja, dat is niet erg.
Als je elke maand na de 34ste dag ongesteld wordt, is het gewoon netjes. Je moet namelijk tussen dag 28 en dag 35 ongesteld worden en dan wel elke maand na hetzelfde aantal dagen (regelmatige cyclus).

Als je cyclus langer dan 35 dagen duurt, dan zeggen ze (medici) dat je iets minder vruchtbaar bent, maar Allahoe a3lem. HIJ hoeft alleen maar te zeggen: Wees, en het is er. Al heb je een cyclus van 45 dagen bij wijze van...

04-08-2013, 12:25

Citaat door Madame.k:
Sallaam dames,

Ik had een vraagje. Normaal heb ik altijd een regelmatige cyclus, om de 28 dagen.
Maar tis nu mijn derde keer, dat ik 2 x in de maand ongesteld wordt?

Is dit wel normaal? Ik ga over een maand of drie aan de pil In sha Allah, maar dit kan toch niet?
Hoi meid,

In principe is het niet normaal. Ik denk dat je lichaam even in de war is. Ben je afgevallen? Heb je stress?

Wat bedoel je met 2x in de maand? Om de 14 dagen? En hoe lang ben je dan ongesteld?

04-08-2013, 12:33
#

04-08-2013, 12:34

Citaat door KleineSuperStar:
He Madame K,

Ik heb precies hetzelfde alleen dan al veel langer.
Het is voor mij standaard dat ik twee keer in de maand onrein
word. Ben niet van plan om langs de huisarts te gaan, omdat ik
weet dat ze me dan de pil gaat aansmeren en daar wil ik niet aan
beginnen.
Nee meid, ik heb dat ook ooit gehad.
Werd 2 keer in de maand ongi. Ben naar de dokter gegaan, heb geen pil gekregen, maar 3 pilletjes en daarmee moest ik de eerste dag van de menstruatie beginnen.
M'n cyclus was daarna gelijk 28 dagen. Dus zonder aan de pil te hoeven

04-08-2013, 12:35

Citaat door HijenikZijnwij:
Ja, dat is niet erg.
Als je elke maand na de 34ste dag ongesteld wordt, is het gewoon netjes. Je moet namelijk tussen dag 28 en dag 35 ongesteld worden en dan wel elke maand na hetzelfde aantal dagen (regelmatige cyclus).

Als je cyclus langer dan 35 dagen duurt, dan zeggen ze (medici) dat je iets minder vruchtbaar bent, maar Allahoe a3lem. HIJ hoeft alleen maar te zeggen: Wees, en het is er. Al heb je een cyclus van 45 dagen bij wijze van...

Soms is het zelf langer als 34 dagen. Zou best kunnen wb vruchtbaarheid bij de jongste heeft het wel een jaar geduurd

04-08-2013, 12:36

Citaat door Madame.k:
#
lieverd, maar morgen even een afspraak bij de dokter. gewoon voor de zekerheid

04-08-2013, 12:38



Citaat door Madame.k:
#
Naar de dokter inderdaad!

04-08-2013, 12:42
Oke tis toch niets ernstigs hoop ik!

04-08-2013, 12:43
Barakka Allahu feekom sisters btw voor jullie moeite

Pagina's : [1] 2