Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Modehulp nodig



Pagina's : [1] 2

02-08-2013, 17:17
Lieve leden

Ik heb een hele lange route van ziek zijn eindelijk op zitten. Nu zit ik in mijn laatste behandelingssessie van 6 maanden waarvan ik er al 1 heb voltooid. Dankzij mij kon mijn familie dit en vorige zomer niet op reis gaan. Voor mij is dit ook niet echt een pretje geweest. Gedurende mijn behandelingen en nu kan ik me zelfs niet in de zon tentoonstellen voordat ik een huidziekte kan oplopen, dus ik zit nu al dagenlang thuis hopend dat dit warmte snel voorbij zou gaan zodat ik eindelijk naar buiten kan.

Ik heb nu jullie hulp nodig. Zouden jullie me op weg willen helpen met leuke collages van outfits, schminkaanraders en hoe ik snel weer kan bijkomen. Volgende zomer gaan we in scha Allah eindelijk als een gezin op reis en ik wil er graag weer goed uitzien, zoals ze me kenden. Alleen ben ik laatste tijd stijlloos. Ik zou ook graag wat aan mijn futloos haar willen doen.

Het betekent echt veel voor me, zouden jullie me kunnen helpen. Nu ik erbij loop als een zwerver doet mijn ouders denken dat ik niet volledig genezen ben.

Ik wil graag na dit laatste sessie weer gaan shoppen, kleren laten maken en dergelijke voor mijn vertrek naar Marokko. Over een jaar is het zo ver. Het lijkt nog lang, maar voor mij niet.

Barak'Allahoe fiekoum mocht je me op weg helpen.

02-08-2013, 17:22


Moge Allah subhanahu wata3ala je snel genezen Amin! Ben niet zo handig met collages maar uppp

02-08-2013, 17:32
Ma sha Allah...
Ik denk dat je je nu eerst volledig moet richten op je herstel en rustig aan moet doen. Ondertussen moet je super veel water drinken, denk aan 3 liter per dag, na een paar weken zal je al verschil merken in je haar, huid, nagels etc. Eet gezond.
Helaas kamp ik ook met het ''aankomen'' en wil het maar niet lukken. Dus eigenliijk gwn zoveel mogelijk eten ( lees: gezond eten). Er os nog steeds enorm veel zomersale dus daar kan je mooi gebruik van maken en leuke dingen inslaan voor volgend jaar!

Een paar leuke spijkerbroeken zijn een must, daarboven kan je blousjes, vestjes etc etc erop dragen. Wat vindt je leuk? En waar hou je absoluut niet van, draag je hijaaB?

02-08-2013, 17:37

Citaat door TrotseMuslima:
Moge Allah subhanahu wata3ala je snel genezen Amin! Ben niet zo handig met collages maar uppp
Amien. In scha Allah.
Chokran. Het uppen betekent al veel voor me.

02-08-2013, 17:43



Citaat door Cupcake_:
Ma sha Allah...
Ik denk dat je je nu eerst volledig moet richten op je herstel en rustig aan moet doen. Ondertussen moet je super veel water drinken, denk aan 3 liter per dag, na een paar weken zal je al verschil merken in je haar, huid, nagels etc. Eet gezond.
Helaas kamp ik ook met het ''aankomen'' en wil het maar niet lukken. Dus eigenliijk gwn zoveel mogelijk eten ( lees: gezond eten). Er os nog steeds enorm veel zomersale dus daar kan je mooi gebruik van maken en leuke dingen inslaan voor volgend jaar!

Een paar leuke spijkerbroeken zijn een must, daarboven kan je blousjes, vestjes etc etc erop dragen. Wat vindt je leuk? En waar hou je absoluut niet van, draag je hijaaB?
Dank je wel. Haha. Ik moet inderdaad veel water drinken, maar met futloos haar bedoel ik eerder droog en vormloos. Ik heb er lange tijd niets meer mee gedaan omdat het me niet interesseerde. Nu wil ik graag een leuke fleurige haarsnit, maar bedankt voor de tips.

Zelfs draag ik geen hijaab. Op vlak van kleren ben ik niet echt moeilijk, zolang het maar geen rokken/kleedjes zijn met legging, brede broeken of rechte pijpen. Ik ben namelijk ook wat aan de korte kant 1m60 en ik wil wat langer lijken.

Sinds ik gehoord heb dat ik aan mijn laatste sessie bezig ben, heb ik ineens alle energie. Al kan ik niet naar buiten, dus wacht ik geduldig af vandaar dat ik nu graag tips zou willen opdoen, want eenmaal ik op weg ben, krijg je me niet stil. Haha. In scha Allah terug genieten als een normale meisje.

02-08-2013, 18:05
allah ie chafiek!

02-08-2013, 18:08

Citaat door fukyou20:
allah ie chafiek!
Allahoema ameen. Dank je wel.

02-08-2013, 18:18
Allah ie shafeek

02-08-2013, 18:29

Citaat door HennaVoorJou:
Allah ie shafeek
Allahoema ameen. Dank je wel.

02-08-2013, 18:50
Ik wil je helpen in sha Allah
Ik zal wat collages in elkaar zetten

02-08-2013, 19:04

Citaat door xMarociia:
Ik wil je helpen in sha Allah
Ik zal wat collages in elkaar zetten
O Allah. Chokran. Je bent een engel.
Ik weet niet of dit nuttige informatie is, maar ik draag geen hoofddoek of kleren boven mijn knieën.
Barak'Allahoe fiek.

02-08-2013, 19:12

Citaat door Niveagurl:
O Allah. Chokran. Je bent een engel.
Ik weet niet of dit nuttige informatie is, maar ik draag geen hoofddoek of kleren boven mijn knieën.
Barak'Allahoe fiek.

02-08-2013, 19:19



02-08-2013, 19:25

02-08-2013, 19:25
Net in elkaar gezet
Ik weet niet wat jouw smaak is, dus kan zijn dat je het helemaal niks vind
Let me know before I continue

Pagina's : [1] 2