Bekijk volle/desktop versie : opgestaan met hennavlekken



Pagina's : [1] 2 3 4

02-08-2013, 15:48
op me handen & voeten wat moet ik nu doen? wat betekend dat eigenlyk je hoort daar toch vanalles over ; ik had nooit gedacht dat ik het zelf zou meemaken & het is ramadan? heeft iemand tips

02-08-2013, 15:51


Iemand wilde shir bij je doen maar is mislukt?

02-08-2013, 15:53
Heb je er een foto van street?

02-08-2013, 16:05
Ik heb het ook laatst gehad (in de ramadan). Voor de derde keer nu..Heb er foto's van.

Je moet jezelf goed beschermen. Dus met woedoe gaan slapen, voor het slapen gaan Qur'an reciteren en smeekbedes opzeggen.
Ghayr in shaa Allah.

02-08-2013, 16:07


Zulke topics worden de laatste tijd veel vaker geopend. Echt eng zeg!

02-08-2013, 16:11
Het ia iets van het ongeziene (djin). Allahoe a3lam.

Wat je het best kunt doen is: denk er niet te veel over na en raak
Niet in paniek. Weet dat Allah swt de machtigste is en dat jou niets kan overkomen zonder dat Hij het wil.
Lees vaker Koraan en bescherm je elke ochtend en avond door het lezen van Ayatoel Koersie (troonvers).
Probeer je gebeden zo veel mogelijk op tijd te bidden.
Met Allah's wil zal jou niets overkomen.

02-08-2013, 16:17
wat voor henna versiering of een dikke klodder op je hand

heb dit nog nooit gehoord, maar het lijkt me freaky eng

02-08-2013, 16:30
plaats foto dan...

02-08-2013, 16:31

Citaat door StreetChic:
op me handen & voeten wat moet ik nu doen? wat betekend dat eigenlyk je hoort daar toch vanalles over ; ik had nooit gedacht dat ik het zelf zou meemaken & het is ramadan? heeft iemand tips
Maak niet uit hoef je ook niet met al3id te doen..

02-08-2013, 16:31

Citaat door ouafaetoen:
wat voor henna versiering of een dikke klodder op je hand

heb dit nog nooit gehoord, maar het lijkt me freaky eng
nog gehoord bijna elk dag is hier een topic er over

02-08-2013, 16:32

Citaat door aylock:
Iemand wilde shir bij je doen maar is mislukt?
zeker haar ex man

02-08-2013, 16:34
op me voet is het een vlek & nog paar kleinere vlekjes ; op me handen lichte vlek & druppels ; maar de meeste op me voet
waarom sihr? wilt dat zeggen dat ik nu nooit meer ga trouwen ik had toch al laaang aanvaard dat ik de eeuwige vrygezel ben

dus ik moet veel koran lezen enzo?


02-08-2013, 16:37



Citaat door zina_inou:
plaats foto dan...
ik heb foto maar ik weet niet goed of ik het moet plaatsen ; ik denk het niet

02-08-2013, 16:41

Citaat:
Kenmerkend voor carotenemie is de typische oranje verkleuring van de huid, vooral t.h.v. talg- en zweetklieren en in gebieden waar de hoornlaag het dikst is, zoals de handpalmen en de voetzolen. Ook vindt men een hoge concentratie B-caroteen in het bloed.

De oorzaak ligt bijna altijd bij een overmatige consumptie van caroteenrijk fruit en groente, zoals wortel, pompoen en aardappel.
Zelden is de oorzaak terug te vinden bij een verminderde afbraak van caroteen als gevolg van een erfelijke metabole stoornis
--

02-08-2013, 16:43

Citaat door StreetChic:
op me voet is het een vlek & nog paar kleinere vlekjes ; op me handen lichte vlek & druppels ; maar de meeste op me voet
waarom sihr? wilt dat zeggen dat ik nu nooit meer ga trouwen ik had toch al laaang aanvaard dat ik de eeuwige vrygezel ben

dus ik moet veel koran lezen enzo?

hahaha.. Sorry hier moest ik echt om lachen...

Pagina's : [1] 2 3 4