Bekijk volle/desktop versie : Brandstofgebrek in Gaza na vernielen tunnels



Pagina's : [1] 2

01-08-2013, 23:26

Citaat door helo:
In de Gazastrook is gebrek aan brandstof ontstaan, nadat Egypte 80 procent van de smokkeltunnels in het gebied heeft verwoest.

De brandstofschaarste heeft niet alleen particuliere autobezitters getroffen: In Gaza wordt de afvalwaterzuiveringsinstallatie aangedreven door benzine generatoren. Die staat nu dus stil en het afvalwater wordt ongezuiverd geloosd in de Middellandse Zee, hoewel Israël in de afgelopen drie weken 165 tankauto's met brandstof naar de Gazastrook heeft vervoerd.

http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/3398-brandstofgebrek-in-gaza-na-vernielen-tunnels
.

01-08-2013, 23:36


Wat een stumpers. En die moeten een eigen staat gaan vormen?
Komt nooit meer goed!

01-08-2013, 23:48
Het Egyptische leger wil Hamas treffen want het MB en Hamas zijn twee handen op 1 buik.

01-08-2013, 23:50

Citaat door ElKech:
hahahhahahahhahahahh Heineken den bosch hahahahhahahahha
Verkeerde topic sukkel. Weet je van de haat niet meer waar je iets moet wegzetten, of is het de honger?

01-08-2013, 23:57



Citaat door ElKech:
hahahhahahha ik tokkie... ik drinkie drink onder ""werk""tijd.... hahhahah tokkie .. kijkt je pauper balkon uit op de brouwerij? en als je je oogjes sluit is het net als Sjakie in de chocolade fabriek.... alsof je er echt ""werk"" ahahhahahahhah tokkies... gotta love die kinderliefhebbers
Nog steeds het verkeerde topic waarin jij probeert mij af te zeiken. Geeft niet. maar het bewijst dat ramadan slechter voor je gezondheid is als zuipen op het werk!

02-08-2013, 00:12

Citaat door JYR:
Met dank aan het Egyptische leger
die probeerde bij Amerika een wit voetje te halen, na de coup gingen er stemmen in Washington op om de geldkraan dicht te draaien voor die generaals ,over de ruggen van de Palestijnen

02-08-2013, 00:14

Citaat door Batavijf:
Wat een stumpers. En die moeten een eigen staat gaan vormen?
Komt nooit meer goed!
Als je enig kennis bezit had je geweten dat jouw staatje met behulp van de Yanks Gaza hermetisch afgesloten heeft, maar ik verwacht ook weinig zinnigs van je

02-08-2013, 00:20

Citaat door ElKech:
don't mind him... he ""werkt"" bij Heineken... kid you not
Daarom verwacht ik ook weinig verheffends van deze windbuil die zich batavijf noemt

02-08-2013, 01:45
Brandstofgebrek in Gaza na vernielen tunnels

Ik kan mij nog het hysterische gekrijs herinneren toen Israël hetzelfde deed tijdens operatiePillar of Defence: Hoe heette het toen ? Genocide !!!!!!
concentratiekampen zag men. Joden waren massamoordenaars, ze waren erger dan Hitler en moesten allemaal de Middellandse Zee in gegooid worden !

Rechtgeaarde sympathisanten met de Palestijnse zaak zouden hier ALLANG honderden postings geplaatst moeten hebben : oproep voor geld, vervloekingen richting Egypte. bedreigingen.. De eersten die naar de Gaza strook gaan om de ergste nood te lenigen

NIETS van dit alles Ook nog geen woord van kritiek op Egypte

Voor mij het zoveelste bewijs dat het al die Free Patestine gillers gewoon geen RUK uitmaakt wat er met de Palestijnen gebeurt. Dat wordt alleen weer interessant als ze de joden weer met de Naz'is kunnen vergelijken
Nogmaals Palestina is het sneue jankerige jammerende visitekaartje, de subsidie absorberende spons Het nepsolidariteits doekje watmoet verbloemen waar het echt om draait : Stinkende haat en jaloezie jegens Israël dat in 65 jaar iets opgebouwd hebben wat de Arabieren in 1400 jaar nog niet gelukt is : Het opbouwen van een goedlopende vruchtbare moderne rechtsstaat

02-08-2013, 02:06

Citaat door hermannus:
Brandstofgebrek in Gaza na vernielen tunnels

Ik kan mij nog het hysterische gekrijs herinneren toen Israël hetzelfde deed tijdens operatiePillar of Defence: Hoe heette het toen ? Genocide !!!!!!
concentratiekampen zag men. Joden waren massamoordenaars, ze waren erger dan Hitler en moesten allemaal de Middellandse Zee in gegooid worden !

Rechtgeaarde sympathisanten met de Palestijnen zouden hier ALLANG honderdenpostings geplaatst moeten hebben : oproep voor geld, vervloekingen richting Egypte. bedreigingen.. De eersten die naar de Gaza strook gaan om de ergste nood te lenigen

NIETS van dit alles Ook nog geen woord van kritiek op Egypte

Voor mij het zoveelste bewijs dat het al die free Patestine gillers gewoon geen RUK uitmaakt wat er met de Palestijnen gebeurt. Dat wordt alleen weer interessant als ze de joden weer met de Naz'is kunnen vergelijken
Nogmaals Palestina is het sneue jankerige jammerende visitekaartje, de subsidie absorberende spons Het nepsolidariteits doekje watmoet verbloemen waar het echt om draait : Stinkende haat en jaloezie jegens Israël dat in 65 jaar iets opgebouwd hebben wat de Arabieren in 1400 jaar nog niet gelukt is : Het opbouwen van een goedlopende vruchtbare moderne rechtsstaat
je emotionele gebazel wekt alleen op de lachspieren, ware het niet dat de situatie voor de Palestijnen schrijnend is door toedoen van je "utopische" heilstaat voor zionisten en gesponsord met miljarden per jaar door de Amerikanen

02-08-2013, 02:21

Citaat door elTahar:
je emotionele gebazel wekt alleen op de lachspieren, ware het niet dat de situatie voor de Palestijnen schrijnend is door toedoen van je "utopische" heilstaat voor zionisten en gesponsord met miljarden per jaar door de Amerikanen
Zie je verkeerd. Palestijnen staan garant voor emotioneel gebazel

Pagina's : [1] 2