Bekijk volle/desktop versie : gezocht met spoed bruidsbank met bling bling verlichting



01-08-2013, 22:53
hoi dames kan iemand mij helpen met het vinden van die mooie bruidsbank met verlichting achtergrond en de pilaren vt wat nu veel word gehuurd op bruiloften...bling bling achtig

liefst omgeving utrecht thanks dames

02-08-2013, 10:21





02-08-2013, 15:23
Salaamoe’3alaikoem,

Ik verhuur een bruids-/hennaset inclusief (Stoel met zijkantdecoratie, achtergrond, tapijt, voetenbank, bedankjesdoos en tafelkleed met decoratie) voor €150,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten. Hou je je feest in een zaal? Dan heb ik een mooie bijpassend podium. Foto kan of via Facebook (Bruidsstoel Den Haag) bekeken worden.



Nieuwe bruidsstoel: gebroken wit/goud voor € 170,- inclusief podium, met achtergrond. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten.



Een barokstoel inclusief set ( Stoel,achtergrond,tapijt,zijkantdecoratie,poef met decoratie van henna) voor €100,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de barokstoel wilt dan kost het €40,- exclusief bezorgkosten.



Voor meer info graag mailen. Als je de bezorgkosten wil weten, graag even het adres van de feestlocatie doorgeven.

02-08-2013, 16:24
ik zoek het ook,. omgeving Breda