Bekijk volle/desktop versie : Werken in deze hitte



Pagina's : [1] 2 3

01-08-2013, 15:35
Serieus, ik ben letterlijk aan het wegsmelten,mijn keel en mond zijn dichtgeplakt. Het is hier zo warm, geen airco niets alleen hete lucht. Dit is werkelijk waar de zwaarste Ramadan ooit, hoe overleef ik morgen dan geven ze hier 35-37 graden?

Kan me moeilijk concentreren op mijn werk, heb dikke wallen door slaaptekort (ik probeer in de pauze wat slaap in te halen maar toch helpt dit niet echt) Ben echt helemaal op op op. Wie heeft hier ook zo'n last van en wat doe je eraan?


01-08-2013, 15:38


ik heb ook last van slaap tekort
Allahi 3awnek, sbar

01-08-2013, 15:38
dat is inderdaad killing. Sbar oe safi, de laatste loodjes wegen het zwaarst. nog een paar dagen dan is de ramadan ook weer voorbij en de hitte zou alleen morgen zijn. weekend wordt het beduidend koeler en aangenamer.

kun je niet iets van een ventilator meenemen naar werk voor enige 'verxxxxxng'?

01-08-2013, 15:41
oef heb ik chance hmdl dat ze me pas hadden ontslagen ; geluk by een ongeluk ; lekker aan de hitte ontkomen

01-08-2013, 15:42



Citaat door StreetChic:
oef heb ik chance hmdl dat ze me pas hadden ontslagen ; geluk by een ongeluk ; lekker aan de hitte ontkomen
wrm ben je ontslagen?

01-08-2013, 15:43
met airco is het echt heerlijk. je merkt niks van de hitte of warmte behalve als je weer naar huis moet en naar buiten gaat

01-08-2013, 15:43
ik heb sinds vandaag een ventilator mee, ik kon die hitte niet meer aan op het werk, dus heb ik maar een beetje voor mezelf gezorgd.

01-08-2013, 15:50

Citaat door kowedme3lia:
ik heb ook last van slaap tekort
Allahi 3awnek, sbar


Amine, meid jij ook veel sbar gewenst

Citaat door maaltje:
dat is inderdaad killing. Sbar oe safi, de laatste loodjes wegen het zwaarst. nog een paar dagen dan is de ramadan ook weer voorbij en de hitte zou alleen morgen zijn. weekend wordt het beduidend koeler en aangenamer.

kun je niet iets van een ventilator meenemen naar werk voor enige 'verxxxxxng'?


De laatste loodjes zijn zo zwaar.... Ik weet niet waar jij nu bent maar hier is het bij mij nu op kantoor 32 graden
Een ventilator kan ik niet meezeulen op de trein. Je hebt ook zo van die miniventilators die je kan aansluiten op een pc maar daarvoor moet ik naar de winkel en dat is net iets teveel gevraagd. Ik denk dat ik onderweg naar de winkel al flauwval...

Citaat door maaltje:
met airco is het echt heerlijk. je merkt niks van de hitte of warmte behalve als je weer naar huis moet en naar buiten gaat

stuur eens een beetje koelte hierheen

Citaat door Hijaab87:
ik heb sinds vandaag een ventilator mee, ik kon die hitte niet meer aan op het werk, dus heb ik maar een beetje voor mezelf gezorgd.
Bsaha meid!

01-08-2013, 15:51

Citaat door StreetChic:
oef heb ik chance hmdl dat ze me pas hadden ontslagen ; geluk by een ongeluk ; lekker aan de hitte ontkomen
Ontslagen?? waarom?

01-08-2013, 15:53
Lekker, ik wil hier ook weg.


Citaat door StreetChic:
oef heb ik chance hmdl dat ze me pas hadden ontslagen ; geluk by een ongeluk ; lekker aan de hitte ontkomen

01-08-2013, 15:55

Citaat door Chaimav:
Amine, meid jij ook veel sbar gewenst


De laatste loodjes zijn zo zwaar.... Ik weet niet waar jij nu bent maar hier is het bij mij nu op kantoor 32 graden
Een ventilator kan ik niet meezeulen op de trein. Je hebt ook zo van die miniventilators die je kan aansluiten op een pc maar daarvoor moet ik naar de winkel en dat is net iets teveel gevraagd. Ik denk dat ik onderweg naar de winkel al flauwval...
stuur eens een beetje koelte hierheen
Bsaha meid!
klopt die zijn zeker zwaar. Khair insha Allah. ik ben op kantoor en het is aangenaam hier moet ik zeggen. denk graad of 23 ofzo? misschien net iets meer. hmmzz dat is niet handig als je met de trein reist. niet mogelijk om een keer met de auto te gaan? die miniventilators heb je volgens mij niks aan anders gewoon old fashion een waaier mee.

ik zal wat jouw kant op sturen dan.

01-08-2013, 15:56
werken vind ik ook zwaar. ben ook minder productief hoor deze weken.
wij hebben hier nog wel airco, dus fijner als thuis.
Maar energie waloe gewoon. Nog een paar dagen, nog even doorbuffelen!

01-08-2013, 15:56



Citaat door Saynou:
Lekker, ik wil hier ook weg.
gewoon lak hebben aan de regels & je bent ook zo aan de beurt

01-08-2013, 15:58
mijn man meskien die werkt op de bouw, die heeft het onwijs zwaar

01-08-2013, 16:01

Citaat door maaltje:
klopt die zijn zeker zwaar. Khair insha Allah. ik ben op kantoor en het is aangenaam hier moet ik zeggen. denk graad of 23 ofzo? misschien net iets meer. hmmzz dat is niet handig als je met de trein reist. niet mogelijk om een keer met de auto te gaan? die miniventilators heb je volgens mij niks aan anders gewoon old fashion een waaier mee.

ik zal wat jouw kant op sturen dan.
Khair inschallah, met de auto gaan is geen optie maar je brengt mij wel op een idee met die waaier. Ik ga hier een jobstudent inzetten om continu te waaien

Pagina's : [1] 2 3