Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar Stylen!



30-01-2005, 14:07
Ik heb een vraagje....
Hoe stylen jullie jullie haren?
Dus welke tang gebruiken jullie en watvoor spul doe je in je haar...
Thanks

30-01-2005, 14:50


Ik gebruik een tang met keramische platen en zijdeglans je kunt het bij de kapper kopen. Ik zag wel laatst een reclame van Lóreal met Beyonce die hebben nu ook iets wat je in je haar kunt doen in combinatie met een styltang, ben benieuwd of dat werkt.

Moeskiela

30-01-2005, 15:09
laat het me effe weten als je het hebt geprobeerd oke

05-02-2005, 10:52

Citaat door chiweed:
Ik heb een vraagje....
Hoe stylen jullie jullie haren?
Dus welke tang gebruiken jullie en watvoor spul doe je in je haar...
Thanks
Ik was mijn haar eerst en dan gliss cure producten gebruiken!!

Daarna een haarmasker van dove....

Fohnen en daarnar die loreal gedoe erin voor de stijltang en dan tangen en het wordt mooi stijl!

05-02-2005, 11:41


Haar wassen en dan L`Oreal Hot Straight in smeren en dan droog fohnen, en dan met de tang erover heen

05-02-2005, 11:58
Ik was dus eerst mijn haar, en dan gebruik zo een gladmakende styl creme van Andrelon(een soort conditoner, maar je moet het niet uitspoelen) en dan een beetje babyolie(zorgt er voor dat het niet pluizig wordt, niet te veel anders wordt het heel vettig, echt heel klein beetje)

En dan fohn ik het uit, En dan gebruik ik een styltang van princess. Alleen die styltang is niet zo goed, vind ik. Je moet best wel lang 1 pluk stylen.

Anders krult het de volgende morgen op.

En dan als ik ga slapen, doe ik een katoenen hoofddoek om(een zif noem je het volgens mij in het marokkaans), zodat je haar niet niet in de klitten raakt, en dus makkelijk kambaar wordt in de morgen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

05-02-2005, 12:05
EEj ik heb zelf de Revostyler van de tv weet je wel maar die werkt alleen als je kort haar hebt en je moet goed met die ronddraaiende bortstel om kunnen gaan want anders krijg je binnen no time superveel klitten. Jah kweet ni of jij lang of kort haar heb, maar dit gebruik ik

05-02-2005, 20:34
Dank jullie wel voor jullie tips meiden.
Wat zijn jullie toch sweet !!!

05-02-2005, 23:28
graag gedaan hor sgat khoop alleen dat 1 van deze tips jou kunnen helpen. Khad eerst ok crisis met me haar en toen d8 ik schijt. Dus nu loop ik vaker met krullen dan steil en vind et nog mooier ook. Maar suc6

05-02-2005, 23:42
ik heb van mezelf ook krullen en dat is ook heel mooi, maar wil soms afwisselen en vroeg me af hoe ik dat het beste kon doen zonder daarbij mijn mooie bos krullen te beschadigen.... Thanks!

06-02-2005, 17:50
ik was mn haar, doe dr wat wax of babyolie in en doe dr een vlecht in
en klaaar!

06-02-2005, 22:02
serieus so makkelijk. en dan blijft et heel de dag zitten. Ga ik ook es probere man. Thanx

07-02-2005, 00:53


moet je egt doen, is veel beter dan al die shitsooi in je haar
ik hou dr een mooie slag van in mn haar, zonder die vlecht is meer steil

07-02-2005, 15:32

Citaat door ...noura...:
ik was mn haar, doe dr wat wax of babyolie in en doe dr een vlecht in
en klaaar!
Haha dat is wel heel makkelijk ja
Maar dan heb je er wel een slag in ja..... wil het namelijk goed steil hebben.... maar bedankt voor je tip!

08-02-2005, 13:38

Citaat door ...noura...:
moet je egt doen, is veel beter dan al die shitsooi in je haar
ik hou dr een mooie slag van in mn haar, zonder die vlecht is meer steil
Jaaaaa je hebt egt gelijk man. Ik heb egt alles geprobeerd wat je maar kunt proberen egt errg. Schuim, spray, gel, gladmakende melk van fructis, gewoon fohnen, brylcreem en weet ik veel wat voor zooi (en allemaal verschillende merken!!!) egt slegt voor je haar man. Maar kheb nog een tip voor meisjes die hun haren gewoon in krullen laten. Kijk soms gaat et wel pluizen als et droogt, dan moet je er kokosvet in doen. Is egt VET goed! Pluist heel de dag niet en blijft goed zitten.