Bekijk volle/desktop versie : Wafabank

Pagina's : [1] 2

30-01-2005, 14:04
Salam aleikoum,

Ik heb een vraagje. Weet iemand waar er een Wafabank is gevestigd in Nederland? Ik heb namelijk gehoord dat deze vestigingen allemaal zijn gesloten. Weet iemand hier meer over en waar ik eventueel terecht kan??

Masalama,

30-01-2005, 14:41

Er is een gevestigd in Den Bosch

31-01-2005, 12:18
Is de vestiging in Den Bosch nog open?? Of zijn ze dus allemaal gesloten?? Weet iemand anders of ik in Belgie terecht kan??

Masalama,

02-02-2005, 12:46
Er is eentje in den haag die is gewoon open

Hoefkade bij een reisbureau

xxx

02-02-2005, 16:03

ooo oke ik d8 echt dat ie open was

15-02-2005, 23:55
Salaam

In Amsterdam is er een gevestigd op de centuurbaan.
Tegenover de albert cuyp markt.

Ma3a Salama

22-02-2005, 13:29

Citaat door nouhayla:
Is de vestiging in Den Bosch nog open?? Of zijn ze dus allemaal gesloten?? Weet iemand anders of ik in Belgie terecht kan??

Masalama,
Vestiging in Den Bosch is ook gesloten, op de ruit staat een briefje dat als je vragen hebt om even contact met de directeur op te nemen in.............MAROKKO

23-02-2005, 08:55
Op hun site staan ook nergens adressen vermeld. Echt een zootje daarzo!!
Maarre.........ontvangen julllie nog wel bankafschriften?

Ik heb nog geen adreswijziging doorgegeven dus ik weet niet of ze wel verstuurd worden.

Weet iemand waar je evt. wijzigingen kan doorgeven?

Alvast bedankt
Wa salaam.

19-03-2005, 15:05
ik zal het ff uitleggen wat ik tenminste weet als je geld naar marokko wilt sturen dan moet je gewoon zo een overschrijvingsformulier van DHB Bank invullen en dan word het geld gewoon gestort alles is nog het zelfde gebleven alleen wafa bank word door bank tijari overgenomen nou ja overgenomen ze gaan samen werken tijariwafabank heet het nu bank tijari zit in amsterdam op de ceintuurbaan ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd groetjes bent_tetouan

02-06-2006, 22:08
je kan via een internationale overschrijvingskaart geld sturen naar je rekening in marokko kost 6 euro heb het ook gedaan, en als je rekening nummer wilt openen dan zal je echt naar belgie moeten hier doen ze dat niet meer. daar hadden de marokkaanse banken geen toestemming voor van de overheid om geld overtemaken naar marokko dat is de reden dat alles hier dicht is. Ik doe het al een poosje via de postbank en het gaat perfect. nou veel succes ermee.

03-06-2006, 12:45

Citaat door kaballetje:
Er is eentje in den haag die is gewoon open

Hoefkade bij een reisbureau

xxx
Dat is geen Wafabank, dat is Groupe Banques Populaire du Maroc. In de volksmond Bank Chaabi...als ik 't maar niet mis heb :-S
Die is trouwens wel open, maar je kan er GVD niet eens je geld opnemen.
Naar verluid kan dat niet eens meer in België én zelfs niet meer in die van Lyon.
Je zult naar Marokko moeten ervoor.

Correctie, de vestiging waar ik 't over heb is niet bij een reisbureau en ik kan zo gauw niet een andere bank bij mij in de buurt voor de geest halen.

03-06-2006, 12:48

Citaat door Mounya:
Ik heb vorige week nog een bankafschrift ontvangen van de Wafabank. Wel is het zo dat deze vanuit Marokko gestuurd wordt. Wat betreft adreswijziging, heb je hiervoor een formulier ingevuld? Indien je dit hebt gedaan dan duurt het even voordat je de nieuwe afschrift ontvangt.
Haha ik ben niet gek dat ik bankafschriften laat opsturen.
Dat kán nog ooit problemen opleveren met justitie/belastingdienst/sociale dienst...lmohim de hele reutemeteut van overheidsinstellingen.
Keep that one in mind please.

03-11-2006, 13:51

weet iemand het adres van de vestigingen Den haag en Rotterdam?

23-03-2008, 16:53
Iemand enig idee of er een vestiging zit in Nederland

Tijariwafa bank

23-03-2008, 17:05

Citaat door nouhayla:

Masalama,

in Brussel heb je er 2 in dezelfde laan.
ze heten trouwens niet meer wafa bank maar attijari bank.`
je kan ze vinden op de anspachlaan oftewel boulevard Anspach ( frans)....niet ver van het zuidstation en de rue neuve.

Pagina's : [1] 2