Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames: hoe is jouw band met je zussen/zusjes?



Pagina's : [1] 2

01-08-2013, 01:29
Bel je ze wel eens en doe je leuke dingen met ze?

(Ik ben niet getrouwd)

01-08-2013, 01:31


goed
me zusje komt regelmatig langs, ze kan het super vinden met mijn man
en we gaan vaak samen op stap

01-08-2013, 01:31
Super goede band. I love them with all my heart. Getrouwd of niet, we bellen zeker wel een aantal keer per week en we proberen 1 keer per week elkaar te zien (soms met z'n allen bij mammie)

01-08-2013, 01:31
De band is nog sterker.
We spreken elkaar elke dag via whatsapp/viber.
Ze komen weleens logeren. 3 weken geleden kwamen mijn zusjes hier voor 1 week logeren!
Ik mis ze héééééééél erg.
Volgende week gaat mn zusje mee op vakantie inshallah.

01-08-2013, 01:32



Citaat door Zijn_lieveling:
De band is nog sterker.
We spreken elkaar elke dag via whatsapp/viber.
Ze komen weleens logeren. 3 weken geleden kwamen mijn zusjes hier voor 1 week logeren!
Ik mis ze héééééééél erg.
Volgende week gaat mn zusje mee op vakantie inshallah.



Hier is het ook altijd Appen of via viber bellen hhaha

01-08-2013, 01:34
Wauw... prachtig om te lezen dames..

01-08-2013, 01:34

Citaat door Brandstof:
Hier is het ook altijd Appen of via viber bellen hhaha
Leukste van alles is mama heeft een iPhone cadeau gekregen en zo leuk als ik op mijn display zie "mama belt en haar foto"
Ze heeft ontdekt hoe je berichten en fotos kan versturen haha en krijg elke dag met etenstijd een foto.
Mijn man lacht elke dag en zegt ja hoor ghelti belt!

01-08-2013, 01:35
Moge Allah swt jullie allemaal nog.vele jaren schenken samen met jullie zussen/zusjes. En natuurlijk ouders. En ook hele ggezonde en gelukkige jaren.

01-08-2013, 01:36

Citaat door Tawayaresh:
Moge Allah swt jullie allemaal nog.vele jaren schenken samen met jullie zussen/zusjes. En natuurlijk ouders. En ook hele ggezonde en gelukkige jaren.
Amin en dat geldt ook voor jou

01-08-2013, 01:39

Citaat door Zijn_lieveling:
Amin en dat geldt ook voor jou
Ah, dat vind ik lief van je hoor. Al beschouw ik.mezelf als een dooie.

01-08-2013, 02:45
Over 2 weekjes ga ik trouwen incha allah in marokko. Me kleinstee zusje van 14 zegt nu al ik zal je zooo erg missen. We hebben zo een leuke band samen. kijk er wel tegenop als ik afscheid moet nemen van ze.

01-08-2013, 03:47
O my god, kreeg net een bericht binnen van een lid. Ze zegt: " ik hoop dat je afsterft van verdriet " ..

.. mijn God wat kunnen sommige mensen kil zijn zeg. Walgelijk.

01-08-2013, 03:56



Citaat door Tawayaresh:
O my god, kreeg net een bericht binnen van een lid. Ze zegt: " ik hoop dat je afsterft van verdriet " ..

.. mijn God wat kunnen sommige mensen kil zijn zeg. Walgelijk.
Haha waarom dat dan zomaar?

01-08-2013, 04:18
Omdat ik.in een andrre topic aangaf dat ik verdrietig was. Nou, ik.kan er dus echt niet omlachen.

01-08-2013, 04:30
De band die mijn mama en tantes hebben is erg sterk. Iedereen heeft kids en is druk bezig, maar elkaar zien doen ze minimaal 1 keer per week. Dat kan bij m'n oma zijn of gewoon even bij een van de zussen. Daarnaast bellen ze eigenlijk elke dag. Vooral 1 tante die iets met gratis bellen heeft ofzo hahaha. Die belt m'n ma en dan zitten ze uren aan de telefoon.

Ik heb zelf geen zussen helaas en ben ook nog niet getrouwd, maar wilde dit ff delen haha.

Pagina's : [1] 2