Bekijk volle/desktop versie : Mijn vader



Pagina's : [1] 2 3

31-07-2013, 11:02
Nooit, maar dan ook nooit in m’n leven heb ik gedacht dat ik ging meemaken wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt met m’n vader.
Ik heb zoveel tranen gelaten, ik ben helemaal veranderd, ben paranoia geworden, emotioneel gechanteerd geweest en ben gewoonweg uitgeput.
Er is niemand waarmee ik hierover kan praten buiten m’n zusje, gewoonweg uit schaamte en ongeloof.
Wat mijn vader, of wat er nog van overblijft, ons allemaal heeft aangedaan is altijd ondenkbaar geweest in mijn ogen.
Hij heeft altijd heel hoog gestaan in mijn ogen en ik heb nooit gedacht dat hij zo laag zou vallen.
Zo laag dat ik ‘m niet eens meer kan aankijken zonder dat ik tranen krijg.
Wat hij ooit was en wat hij nu is, het is een wereld van verschil. We zijn allemaal emotioneel gewoon op en m’n jongste zusje is gewoonweg getraumatiseerd voor het leven, wat zij allemaal heeft moeten zien en meemaken kan een volwassenen niet eens aan en m’n hart breekt als ik aan haar denk en hoe haar leven eruit ziet op zo’n jonge leeftijd.
Mijn moeder is op, ze is zoo een goed mens en ze heeft zo een goed hart en ze heeft alles gedaan wat ze kon, ze heeft alles gegeven wat ze kon met als gevolg haar gezondheid.
Ze is zo hard afgevallen en verouderd in zo een korte periode dat ik spontaan tranen krijg zodra ik haar zie. Ze is ten einde raad en niemand die haar kan helpen.
Hoe dan ook, ik heb m’n vader altijd beschermd, ik weet dat hij diep van binnen een goed mens is, ik weet dat of alleszins, ik dacht dat ik het wist, maar nu gaat het erover, hij gaat tever, veels te ver.
We kunnen dit gewoon niet meer aanvaarden van hem, hij is te ver gegaan en ik ben er klaar mee.
Het is gedaan, ik wil hem nooit meer zien en ik ga m’n moeder steunen in de scheiding.

31-07-2013, 11:05


Mag ik vragen waarom je dit nieuws wereldkundig moet maken ? weet je hoe nieuwsgierig marokkanen zijn, je krijgt zoveel pms met wat heeft hij dan gedaan.

Doe je ding en Allah zal met jullie zijn.

31-07-2013, 11:06
gair insha allah

31-07-2013, 11:21
Ik moest het gewoon van me afschrijven. Heb het zo lang voor mezelf gehouden en heb er nooit met iemand over gepraat en ik ga eraan kapot.
M'n nichten, m'n aanstaande, ze weten dat er iets ernstig aan de hand is ma ik heb er nooit met een woord over gepraat!
Gewoon omdat ik het niet kan, omdat het te erg is.
Ik heb het zo lang opgekropt en het moest er gewoon uit

31-07-2013, 11:22


Whats poppin?

31-07-2013, 11:27
Je maakt het wel spannend.

31-07-2013, 11:32
Vertel? Wat is er aan de hand?

31-07-2013, 11:33
Er is helemaal niets spannends aan, ik wou gewoon mijn hart luchten.

31-07-2013, 11:41
Gebruik je emoties en schrijf een boek. Ik voel dat dit een bestseller word.

31-07-2013, 11:46
Sexueel misbruikt?

Moge Allah swt het voor jullie vergemakkelijken en geef niet op..scheiding zal heel wat bij komen kijken en veel stress opleveren..wees er voor elkaar en steun elkaar en praat veel met elkaar..alleen zo ga je er doorheen komen!

31-07-2013, 11:49

Citaat door Sweetlove007:
Sexueel misbruikt?

Moge Allah swt het voor jullie vergemakkelijken en geef niet op..scheiding zal heel wat bij komen kijken en veel stress opleveren..wees er voor elkaar en steun elkaar en praat veel met elkaar..alleen zo ga je er doorheen komen!
Ik denk eerder dat ie er met een heel jong nichtje vandoor is gegaan.

31-07-2013, 11:56

Citaat door Sweetlove007:
Sexueel misbruikt?

Moge Allah swt het voor jullie vergemakkelijken en geef niet op..scheiding zal heel wat bij komen kijken en veel stress opleveren..wees er voor elkaar en steun elkaar en praat veel met elkaar..alleen zo ga je er doorheen komen!
Neen, Allahyfed!
Dat is het zeker niet, elhamdoellillah

31-07-2013, 11:59



Citaat door Mercilessly:
Whats poppin?
Leuke zwembroekkieee...op de foto...waar kan je die broekkie kopen...wil ook zo een mooie geruite zakkie om mijn kont heen...denk dat ik dan wel kan blijven drijven...

Ik heb het trouwens over die gespierde zwembroek...( bermuda/short)

31-07-2013, 11:59

Citaat door Bruidje_24:
Ik moest het gewoon van me afschrijven. Heb het zo lang voor mezelf gehouden en heb er nooit met iemand over gepraat en ik ga eraan kapot.
M'n nichten, m'n aanstaande, ze weten dat er iets ernstig aan de hand is ma ik heb er nooit met een woord over gepraat!
Gewoon omdat ik het niet kan, omdat het te erg is.
Ik heb het zo lang opgekropt en het moest er gewoon uit
Heel sneu dit allemaal, allah ou 3lem wat je vader 'gedaan' zal hebben.
Knoop een ding heel goed in je oren, een scheiding is lang niet het einde een vader verliezen echter wel.
Een scheiding kan jij zelf als kind zo erg en moeilijk maken als dat je het wil... uiteindelijk heb je je vader nodig al is het maar om je straks weg te geven aan je aanstaande of om je mabrouk te wensen met je eerste kind op dat soort momenten zal je je vader waarderen.

Ik weet de ernst niet en wil het ook niet weten enige wat ik weet is dat je zonder je vader niet op deze aardbol rondliep.

ghair insha Allah

31-07-2013, 12:11
Uhmmm even denken:
Drank gebruik
Drugs gebruik
Naar de prostituees geweest
Hij is een pooier
Mensen mishandelen en laten lijden
Hij had naast jullie gezin een ander gezin
Openlijk gemeenschap met je moeder
Mishandeling

Wat het ook is Allahyhafdek Insha Allah, geduld is een schone zaak insha Allah.opdat jullie worden beloond na al de ellende waarin je je nu bevind.

Pagina's : [1] 2 3