Bekijk volle/desktop versie : Ey Clash..kom op man..wat is dit?



Pagina's : [1] 2

30-07-2013, 19:48
Ac Milan huurt Silvestre van Inter!

Silvestre..


[video=youtube;QKFlhczTPUw]http://www.youtube.com/watch?v=QKFlhczTPUw[/video]

30-07-2013, 19:59


Wereldaankoop beter dan benatia naar roma en marquinhos naar psg

30-07-2013, 20:24
Ik begrijp ze echt niet... Muntari eerst nu Silvestre, ze leren er echt niet van. Komen ze straks Real Madrid tegen in de CL gaan ze weer smoesjes verzinnen, geen kwaliteit dit dat.
Vind je t gek... Waarom kopen ze Bruno Martins Indi niet?

30-07-2013, 20:28
Indi is poep, club als milan moeten spelers als umtiti of zouma kopen

30-07-2013, 20:31



Citaat door realmadridno1:
Ik begrijp ze echt niet... Muntari eerst nu Silvestre, ze leren er echt niet van. Komen ze straks Real Madrid tegen in de CL gaan ze weer smoesjes verzinnen, geen kwaliteit dit dat.
Vind je t gek... Waarom kopen ze Bruno Martins Indi niet?
Indi zou idd een goeie voor Milan zijn. Sterke verdediger.. maarjah

30-07-2013, 22:09
watser met jullie man .. hoe vaak moet k nog uitleggen dat Milan geen geld heeft? een schuld van 500+ miljoen en jij wil dat ze spelers van eredivisie kopen voor 20 miljoen?

Bonera raakte afgelopen week geblesseerd .. dus gewoon een goedkope vervanging .. thats it .. dit is geen basisspeler ..

in other news: Honda word deze week aangetrokken

30-07-2013, 22:12

Citaat door realmadridno1:
Ik begrijp ze echt niet... Muntari eerst nu Silvestre, ze leren er echt niet van. Komen ze straks Real Madrid tegen in de CL gaan ze weer smoesjes verzinnen, geen kwaliteit dit dat.
Vind je t gek... Waarom kopen ze Bruno Martins Indi niet?
jij moet helemaal je voetbalverstandloze klep dicht houden voordat ik marmita roep die jou weer eruit lult

Muntari is de enige die je opnoemt, maar goeie spelers aantrekken zoals Sharaawy en Balotelli, Montolivo en de Jong die negeer je eventjes voor het gemak .. nog niet te spreken over jeugdinternationals Saponara en Poli .. daar had Milan geen 30 of 40 mil voor hoeven te betalen hoor .. net zoals jouw clubbie al jarenlang met schandalig geld strooit en evenveel wint als Milan de afgelopen jaren ..

30-07-2013, 22:40
Vraag me af wat Clashh zou roepen als Real Madrid die Silvestri had gehuurd.
Milan is gewoon een middelmatig elftal Europees gezien, dat volgend maar weer afgedroogd zal worden

Ciao

30-07-2013, 22:44

Citaat door realmadridno1:
Vraag me af wat Clashh zou roepen als Real Madrid die Silvestri had gehuurd.
Milan is gewoon een middelmatig elftal Europees gezien, dat volgend maar weer afgedroogd zal worden

Ciao
ren weg zoals je altijd doet .. hele seizoen was ie er niet, komt ie in de zomer pas tevoorschijn .. als dat schandalige jaar voorbij is ..

31-07-2013, 00:05
Waar is de rivaliteit gebleven, de zoveelste die van inter naar ac gaat

31-07-2013, 00:06

Citaat door Cllash:
watser met jullie man .. hoe vaak moet k nog uitleggen dat Milan geen geld heeft? een schuld van 500+ miljoen en jij wil dat ze spelers van eredivisie kopen voor 20 miljoen?

Bonera raakte afgelopen week geblesseerd .. dus gewoon een goedkope vervanging .. thats it .. dit is geen basisspeler ..

in other news: Honda word deze week aangetrokken
Wrm heeft milan eigenlijk Benatia ni gekocht? Was toch niet zo duur?

31-07-2013, 01:14
DAAAAAAAAA fuckkk hahhahaa
Silvestre Kapotte verslete bok

mailan is ten einde raad.
dat wordt rechter rijtje

31-07-2013, 01:32



Citaat door Tranquilo_:
Waar is de rivaliteit gebleven, de zoveelste die van inter naar ac gaat


dat gebeurt wel vaker

zie pirlo en seedorf

Citaat door Leandro Iturbe:
Wrm heeft milan eigenlijk Benatia ni gekocht? Was toch niet zo duur?


tjah .. beats me bro ... misschien issie gwn helemaal niet zo geweldig als wij hem vinden

Citaat door Scarface:
DAAAAAAAAA fuckkk hahhahaa
Silvestre Kapotte verslete bok

mailan is ten einde raad.
dat wordt rechter rijtje
dat zei jij vorig seizoen ook, toen ze 3e werden was jij een tijdje stil

en jij mag niet meer op sporthoekje komen heb k gezegd, allez opzouten met je chelsea is subtopper en van ginkel is beter dan lampard

bijf weg

31-07-2013, 01:54
Je bent overdatumd man.
Steeds dat Chelsea Gejank.

Zoek op, ga graven en zet hier neer, dat ik zei dat Ginkel beter is dan Lampard, ik mag Lampard niet dat zeke,r maar ik heb dit niet getypt e Opa.
Ik zei:: hij kan Chelsea op korte termijn wel aan, en ik zei niks over lampard.
je word steeds ouder en je verlies per forumweek aantal hersencellen daarom typ je dingen erbij die leden nooit gezegd hebben.

31-07-2013, 09:08
chelsea subtopper toch? CL en EL gewonnen ... ze werden 3e in de EPL

van ginkel beter dan lampard, hij kan chelsea bijbenen omdat ie net van vitesse komt

pak je koffers maar

Pagina's : [1] 2