Bekijk volle/desktop versie : week lang zonder contactlenzen



Pagina's : [1] 2

30-07-2013, 18:21
Stomme Hans Anders

Ze hebben mij in het systeem niet goed verwerkt. .
waardoor ik nu als een blinde mol een week lang zonder contactlenzen moet gaan lopen

pfff

Wie heeft ook slechte ervaring bij Hans Anders

30-07-2013, 18:23


koop ze bij de kruidvat goedkooper en altijd beschikbaar

30-07-2013, 18:24
wat is je sterkte? ik moet ook normaal gesproken altijd een bril op maar doe dat bijna nooit, alleen bij tvkijken of autorijden haha.

30-07-2013, 18:29
@ esperanza..ik wil perse van een opticien omdat je ogen toch wel belangrijk zijn. .

@ missmeknesia.. ik heb min 1 ik zie van de verte erg wazig zelfs als ik televisie kijk..
ik moet ook een bril dragen maar dat deed ik ook allee thuis..maar ben overgestapt naar contactlenzen wel een aanrader. .
ik zag ook ineens weer sterren savonds ahahah

30-07-2013, 18:30



Citaat door Kissy:
@ esperanza..ik wil perse van een opticien omdat je ogen toch wel belangrijk zijn. .

@ missmeknesia.. ik heb min 1 ik zie van de verte erg wazig zelfs als ik televisie kijk..
ik moet ook een bril dragen maar dat deed ik ook allee thuis..maar ben overgestapt naar contactlenzen wel een aanrader. .
ik zag ook ineens weer sterren savonds ahahah
haha ewaa saaaafi min 1 ik heb -2,75 aan beide ogen en ik leef gewoon zonder bril, alleen dus bij tvkijken en autorijden of tijdens de colleges.

30-07-2013, 18:34
Eye Wish, voorheen het Huis.

Staat als 1 vd beste aangeschreven.

30-07-2013, 18:35

Citaat door Missmeknesia:
haha ewaa saaaafi min 1 ik heb -2,75 aan beide ogen en ik leef gewoon zonder bril, alleen dus bij tvkijken en autorijden of tijdens de colleges.
wow hihi...
waar wacht je op neem lenzen de wereld gaat voor je open

30-07-2013, 18:36

Citaat door Kissy:
wow hihi...
waar wacht je op neem lenzen de wereld gaat voor je open
ik ben bang om ze in te brengen ik heb een keer voor de grap gekleurde lenzen gehaald en ik heb ze nooit ingebracht, ik was er een uur mee aan het klooien!

30-07-2013, 18:36

Citaat door Amelxx:
Eye Wish, voorheen het Huis.

Staat als 1 vd beste aangeschreven.
ja daar dacht ik net ook ineens aan...beter dan hans anders..ze zijn altijd slordig..

30-07-2013, 18:38

Citaat door Missmeknesia:
ik ben bang om ze in te brengen ik heb een keer voor de grap gekleurde lenzen gehaald en ik heb ze nooit ingebracht, ik was er een uur mee aan het klooien!
meskiena hahah...dat had ik dus ook half jaar geleden. Ik heb zelf een topic ovet geopend of het mij wel gaat lukken om ze in te brengen..
het is gewoon kwestie van oefenen

30-07-2013, 18:40

Citaat door Missmeknesia:
haha ewaa saaaafi min 1 ik heb -2,75 aan beide ogen en ik leef gewoon zonder bril, alleen dus bij tvkijken en autorijden of tijdens de colleges.
Je leeft ja, je ziet geen moer jij

30-07-2013, 18:41

Citaat door Kissy:
meskiena hahah...dat had ik dus ook half jaar geleden. Ik heb zelf een topic ovet geopend of het mij wel gaat lukken om ze in te brengen..
het is gewoon kwestie van oefenen

hmm en hoe duur zijn die krengen dan?


Citaat door Roos-je23:
Je leeft ja, je ziet geen moer jij

30-07-2013, 18:43



Citaat door Roos-je23:
Je leeft ja, je ziet geen moer jij
ik ga stuk

30-07-2013, 18:44

Citaat door Missmeknesia:
haha ewaa saaaafi min 1 ik heb -2,75 aan beide ogen en ik leef gewoon zonder bril, alleen dus bij tvkijken en autorijden of tijdens de colleges.
ik heb zelfde sterkte en ik zie allles wazig zonder. wow dat jy dat kunt zonder

30-07-2013, 18:45
Meknessia ik heb halfjaar lenzen..totaal betaalde ik iets van 130 ofzo weet echt niet meer..

maar nu betaal ik elke maand 8euro wordt automatisch van mn rekening afgeschreven

Pagina's : [1] 2