Bekijk volle/desktop versie : Kom gezellig bij jamilla eten op net 5



30-07-2013, 17:11
Welke man zou zijn vrouw laten koken voor andere mensen op deze manier.

En nu is het zeker, nederlanders zijn echt bijdehand.

30-07-2013, 17:33


Niemand honger

30-07-2013, 17:34
Heb ik het gemist?

30-07-2013, 17:36

Citaat door Eenzame_:
Welke man zou zijn vrouw laten koken voor andere mensen op deze manier.

En nu is het zeker, nederlanders zijn echt bijdehand.
Maar een stukje gezien... voor het eerst dat ze het kookte... wie weet hoe ranzig het was

Opvallende kleding in de kast wist het programma ook heel discreet mee om te gaan, en fantastisch even een wijntje uit de koferbak halen...

Wij passen goed aan zij ze met haar mes en vork terwijl iedereen met de handen at... sommige mensen praten meer dan ze doen.

Als je vrouw het leuk vind, laat haar lekker, het is maar koken.

30-07-2013, 17:38



Citaat door Petrus:
Maar een stukje gezien... voor het eerst dat ze het kookte... wie weet hoe ranzig het was

Opvallende kleding in de kast wist het programma ook heel discreet mee om te gaan, en fantastisch even een wijntje uit de koferbak halen...

Wij passen goed aan zij ze met haar mes en vork terwijl iedereen met de handen at... sommige mensen praten meer dan ze doen.

Als je vrouw het leuk vind, laat haar lekker, het is maar koken.



Die oude tak wijf wilde haar schoenen niet eens uit doen, ik zou haar toen al door de deur hebben gegooid

30-07-2013, 17:38

Citaat door Fietsbell:
Heb ik het gemist?


Ja het is net afgelopen

30-07-2013, 17:40

Citaat door Eenzame_:
Die oude tak wijf wilde haar schoenen niet eens uit doen, ik zou haar toen al door de deur hebben gegooid
Eerste stuk heb ik gemis, maar zie het helemaal voor me, wat een ongelooflijk asociaal gedrag.

30-07-2013, 17:49

Citaat door Petrus:
Eerste stuk heb ik gemis, maar zie het helemaal voor me, wat een ongelooflijk asociaal gedrag.


Ja nederlanders zijn asociaal en dan ook nog snel wijn halen, altijd hun wil aan anderen opleggen. Gelukkig zijn we het eens grote vriend.

31-07-2013, 00:04
Wie kijkt dit ook