Bekijk volle/desktop versie : Verdriet me broertje



30-01-2005, 00:13
ik liep net in de stad met me moeder zusje ne broertje..de stoplicht was op groen dus me zusje en broertje begonnen heel hard te rennen opeens racede een auto langs..me broertje stond erniet eens 10 centimeter vandaan volgens mij anders was ie..... nu pas ben ik gaan beseffen hoeveel k van m hou..wolah dat moment ik ron naar m toe zonder besef en begon die bestuurder uit te schelden..meskien die bestuurder moest bijna huilen hij had zelf ook 2 kinderen..hij keek egt naar me broertje hij moest huilen dat zag je aanm..hij bleef maar herhalen..me hart zit in me keel me hart zit in me keel
moehiem dit wou ik even plaatsen hier..mensen aub kijk uit..ik zag net zijn leventje van 5 jaartjes voorbij flitsen let op mensen ik gun zelfs mijn ergste van de ergste vijanden niet...dat gevoel niet te omschrijven..

elhamdoeilah is alles goed gegaan met hem arabie..hij was even geschrokken maar niet eens 10 minuten daarna ron die vrolijk bartsmit in

i (L) wail!

30-01-2005, 11:46


zoo ewa elhamdoulillah meid...!

30-01-2005, 12:04
Zooooooooo erg
mijn broerte is ook bijna vijf en ook hij rent altijd
zodra stoplicht op groen sprningt
moet er niet aandenken...................
ik ben blij dat er niets is met je broertje

30-01-2005, 12:14
alhamdoe lillah is alles goed afgelopen


p.s:je moet allah veel danken
dat je broertje niet is .....

30-01-2005, 12:17


bij mij was dat ook zo ongeveer gebeurd met mijn broertje van 2.5jaar maar als jullie die verhaal willen weten zal ik het jullie vertellen.

30-01-2005, 18:26
vertel meid~!

01-02-2005, 17:37
okay,kijk ik was dus op school en we hadden feest.om dat het feest was wou ik en mijn vriendinnen(marokanen)ook mee feesten ik bedoel niet echt mee feesten zo gewoon zingen enz.toen de school gedaan was ging ik en mijn vriendinnen naar huis maar toen ik thuis aankwam zag ik een ambulance voor mijn huis.ik was toen echt geschrokken en ging snel naar binnen(in huis)om te zien wie dat het was en ik wist het direct.het was mijn klein broertje van 2.5 jaar.hij lag daar op een zeten en beweegde zich niet en ademt ook niet.hij had blauwe lippen gekregen .ik was echt bang dat hij
...gaat.ik ging toen terug naar buiten bij mijn vriendinnen want ik kon het niet aanzien ik was allah aan het smeken dat mijn broertje het zal overleven.maar de dokter zei dat hij zo snel mogelijk moet gebracht worden naar de ziekenhuis.een paar uren later was het goed met hem hij was wakker geworden .iedereen was blij omdat alles goed was verlopen.ik dank Allahnog altijd om alles.alhamdoelillah alhamdoe wa shoukrou lillah.

07-02-2005, 10:09
wij moeten Allah echt danken voor zijn genade ....en dat doe ik ook.... ik heb een keer mijn broertje zien stikke in chocolade melk...hij was een jaar of 6....en geloof me mensen...het gevoel dat je krijgt is niet te omschrijven..welke woorden je ook gebruikt....angstig...koud....verwarrend...bang om iemand te verliezen..dat gevoel is inomschrijfbaar...daarom wens ik niemand dat gevoel toe..TE ERG voor woorden...het lijkt alsof je bloed stopt met stromen en je lichaam verder weigert te werken...de tijd staat stil..en je beseft dat je van je broertje ( of zusje ) houdt...ik heb nu een zusje van 7...en ik behandel haar als de koningin onder de prinsessen...en ik verlaat haar geen moment...dus let op mensen...je broertjes en zusjes zijn een deel van je lichaam...deel van je leven...een deel die jou dierbaar is en waar je goed op moet passen...endank Allah ( swt ) voor wat je heb..want als het weg is..kun je het jezelf nooit meer vergeven...

dit wilde ik ff kwijt...

Smooth Prince.....

07-02-2005, 11:45
AHHH alhamdoulilah is er niks gebeurt..je hebtgelijk ik durf me broertje nu ook nietmeer tegen te spreken enzovoorts en probeer hem de gehele dag blij te maken