Bekijk volle/desktop versie : Vierde Nederlandse martelaar gestorven in Syrië



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-07-2013, 19:32
De vierde martelaar uit Nederland is een feit. Dat melden bronnen in Syrië zojuist aan DeWareReligie.nl. Het gaat om de Nederlands-Marokkaanse man Choukri Masali die zich Abu Walae liet noemen. Abu Walae is de broer van de eerste Nederlandse martelaar Mourad Masali. Hij vond het martelaarschap in maart.

Bron: http://dewarereligie.nl/actueel/vierde-nederlandse-martelaar-in-syrie-een-feit/

29-07-2013, 19:44


Martelaar nog wel. Door wie zou hij zijn neergeschoten? Moslims of moslims?

29-07-2013, 19:52
ina lilahi wa ina ilayhi raj3oun

29-07-2013, 20:17
Wat een sukkel

29-07-2013, 20:22



Citaat door Julius:
Martelaar nog wel. Door wie zou hij zijn neergeschoten? Moslims of moslims?
Ik denk door islamieten!

29-07-2013, 21:18

Citaat door takfier:
hij is in het Paradijs . sterkte voor zijn ouders
Volgens mij ligt hij weg te rotten op het Syrische slagveld!

29-07-2013, 21:22
weer een debiel minder.
ergens vechten arabieren om macht en domme maroc-nederlanse ganzen hollen er naar toe.

29-07-2013, 21:24

Citaat door Julius:
Martelaar nog wel. Door wie zou hij zijn neergeschoten? Moslims of moslims?
Hier ga ik eens heel lang over nadenken

29-07-2013, 21:28

Citaat door bokitoo2:
weer een debiel minder.
ergens vechten arabieren om macht en domme maroc-nederlanse ganzen hollen er naar toe.





helemaal gehersenspoeld die gasten

29-07-2013, 21:31

Citaat door takfier:
klopt door de Islam . en hun Profeet . hij heeft gezegt in de koran . wie zijn broeders en zusters niet helpt in nood zal de geur van het paradijs niet eens ooit kunnen ruiken .
nou hup!! zied!! er naar toe!! staks mis je nog het paradijs.

29-07-2013, 21:34

Citaat door takfier:
klopt door de Islam . en hun Profeet . hij heeft gezegt in de koran . wie zijn broeders en zusters niet helpt in nood zal de geur van het paradijs niet eens ooit kunnen ruiken .
waarom vallen de islamisten dan soenitische koerden in het noorden aan ?

29-07-2013, 21:38

Citaat door takfier:
klopt door de Islam . en hun Profeet . hij heeft gezegt in de koran . wie zijn broeders en zusters niet helpt in nood zal de geur van het paradijs niet eens ooit kunnen ruiken .
dat is jouw interpretatie. als jij er zo over denkt wat doe jij hier nog?

29-07-2013, 21:38


ik denk dat ALLAH swt hem voor zijn intentie zal beoordelen dat ik persoonlijk mijn twijfels heb over deze jihaad dat is dan maar zo

29-07-2013, 21:40

Citaat door takfier:
nee hij is in het paradijs . wij mogen alleen maar dromen om daar te komen . oke hij heeft de snelle pad gekozen om daar te komen. want de weg van de Jihad is het snelst .
Hoezo van dromen? Een vliegticket naar Turkije en de Syrische rebellen regelen de rest. En zeg nu zelf, hoe duur is zo'n ticket vandaag de dag nog met al die prijsvechters? Voor 59 euro vliegt Corendon jou al naar jouw laatste bestemming. Wat let jou? De ramadan is bijna afgelopen, kan je jouw vakantie ditmaal in het Paradijs plannen, en dat voor maar 59 euro, een schijntje. Hup held, ga boeken.

29-07-2013, 21:41

Citaat door takfier:
omdat wij geen seculiere staat willen . we willen niet leven als europianen.


koerden ? niet alle koerden ! maar de koerden die jij bedoelt zijn de zelfde koerden hier in nederland. jij kent er vast een paar die gewoon lekker ramadan eten. dat soort mensen willen we niet hebben in Syrie . we willen vrij zijn en een eigen Islamitische regio hebben .
wat zeg jij sobhanALLAH ik breng iedere avond twee koerden naar de moskee voor het tarawieh gebed en ze vasten ook

je bedoelt arabische regio waar anderen niet getoloreerd worden en dan vraag je af waarom de HEER je niet ondersteund en de islam afzwakt en de illuminati aan het lachen is

het liefst zie ik assad vandaag nog aan het spit maar ja nu moet ik ervandoor

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6