Bekijk volle/desktop versie : Gerucht : Taoussi maakt (voor) selectie bekend tegen Burkina Faso.



Pagina's : [1] 2

29-07-2013, 17:44
Selectie tegen Burkina Faso :

Keepers :
Mohamed Amsif (Augsburg/Duitsland)
Anas Zniti (Far-rabat/Marokko)
Yassine Bounou (Atletico-Madrid/Spanje)

Verdediging :
Abdelattif Noussair (Magreb-Fez/Marokko)
Yassine Jebbour (As-Nancy/Frankrijk)
Zouhair Feddal (Fus-Rabat/Marokko)
Mehdi Benatia (As-Roma(Itali&euml
Issam Adoua (Levante UD/Spanje)
Mohamed Oulhadj (Raja-Casablanca/Marokko)
Zakaria Bergdich (Levante UD/Spanje)
Adil Kharouchi (Raja-Casblanca/Marokko)

Middenvelders :
Mohamed Ali Bamaamer (Magreb-Fez/Marokko)
Sallahedine Saadi (Far-Rabat/Marokko)
Mohamed Berrabeh (Wydad-Casablanca/Marokko)
Zakaria Labyad (Sporting Lissabon/Portugal)
Abdessamad Mbarki (Chabab Rif Alhoceima/Marokko)
Chahir Belghazouani (Ajaccio/Frankrijk)
Younes Belhanda (Dynamo Kiev/Oekraïne)
Adam Ennefati (Lille/Frankrijk)
Nabil Jaadi (Anderlecht/Belgie)

Aanval :
Youssef El-Arabi (Granada/Spanje)
Abdelaziz Barrada (Aljazeera/UAE)
Abderazzak Hamdallah (Aalesunds FK/Noorwegen)
Abdessalam Benjeloun (Fus-Rabat/Marokko)
Nordin Amrabat (Galatasaray/Turkije)
Abdelilah Hafidi (Raja-Casablanca/Maroko)
Omar el Kaddouri (Torino Fc/Itali&euml
Zakaria Hadraf (Dhj-Jedida/Marokko)

Dik gedrukte spelers zaten allemaal in het olympische elftal.

29-07-2013, 19:13


Geloof niet jaadi en neffati er bij zitten.

29-07-2013, 19:55
Jaadi en Ennafati. Anderlecht B en Lille B. Heel erg leuke spelers voor de jeugd maar A-selectie? Doe niet zo belachelijk. Hij mist El Kaoutari en Barrada moest niet mee.

29-07-2013, 20:22
Het ziet er al wat beter uit, maar nog steeds ontbreken er nog heel wat namen die erbij moeten zitten. Boussoufa, El Zhar, Basser, Salhi etc.

En hopelijk blijft die met 2 spitsen spelen.

29-07-2013, 20:31


Jaadi speelt vaak bij de A-selectie en enfatti moet zeker een kans krijgen, het is goed dat eindelijk de jeugd kansen krijgen! Eindelijk iets positief.. het is een vriendschappelijke oefenwedstrijd, had Bakkali ook mogen oproepen van mij. Kan niet wachten om de jeugd-talenten van Marokko in de A-selectie te zien, ze zijn actiever op de veld.

29-07-2013, 20:46

Citaat door Mvr.Krul:
Jaadi speelt vaak bij de A-selectie en enfatti moet zeker een kans krijgen, het is goed dat eindelijk de jeugd kansen krijgen! Eindelijk iets positief.. het is een vriendschappelijke oefenwedstrijd, had Bakkali ook mogen oproepen van mij. Kan niet wachten om de jeugd-talenten van Marokko in de A-selectie te zien, ze zijn actiever op de veld.
Vrouwen en voetbal

29-07-2013, 20:51

Citaat door ma-rockss:
Vrouwen en voetbal
Wat een argument.. haha het is trouwens een gerucht maja..

29-07-2013, 22:20

Citaat door Jeweetwelwie:
wordt met de jaar slechter
Helaas maar waar

29-07-2013, 22:27
Nooit vastigheid in de selectie. Vind ne t gek dat je nooit wint

29-07-2013, 23:02

Citaat door realmadridno1:
Nooit vastigheid in de selectie. Vind ne t gek dat je nooit wint
Gelukkig niet aan de ene kant. Je zou maar Hermach, Chakir en Lemyaghri vast in je elftal hebben

30-07-2013, 00:12

Citaat door casaoui01:
Gelukkig niet aan de ene kant. Je zou maar Hermach, Chakir en Lemyaghri vast in je elftal hebben
Ja en dan? Vastigheid is belangrijk. Team building.

Amsif; Noussir, Benatia, El Adoua, El Kaoutari; Obbadi, Berrada, Belhanda; Assaidi, El Hamdaoui, Amrabat

30-07-2013, 01:58
Die Barrada hoef ik echt niet te zien, zijn we nu al afhankelijk van spelers uit het Midden-Oosten. Ik maak me zorgen om dat A-Elftal dat word met de dag slechter.

Roep dan Nabil EL Zhar op zou ik zeggen een strijder die gewoon bij Levante speelt.

30-07-2013, 02:01


Op zich snap ik de keuze van Taoussi om jongens als Jaadi en Ennafati al te laten debuteren. We spelen de komende 2 jaar toch nergens meer om. Daarbij zitten we toch in pot 1 bij de loting omdat we de Afrika Cup spelen in eigen land.

Zon Jaadi zit nu net bij het 1e van Anderlecht, dus je kan zon jongen beter nu een paar keer bij de groep halen. Dan dat je hem net een paar wedstrijdjes voor de Afrika Cup bij het team haalt.

30-07-2013, 03:32
De reden dat het Marokkaanse elftal om de selectie 5 nieuwe namen heeft is omdat onze spelers bijna nooit spelen je ziet ze 3 keer en dan zitten ze weer 10 wedstrijden op de bank , Taoussi is strikt daarin behalve Bounou dan die is nog geen basisspeler maar dat is toch de 3 keeper.

30-07-2013, 04:10
Abdelhamid el Kaoutari had er trouwens wel bij gemogen.

Pagina's : [1] 2