Bekijk volle/desktop versie : **** Tanger, de moeite waard..?? *****



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

29-07-2013, 14:57
Dames/Heren,


Waarom zijn zo veel mensen gek op de stad Tanger...? Ik ben er inmiddels een aantal keer geweest vanwege noodzakelijk familiebezoek maar heb nooit de charme ontdekt.. Sterker nog wou er altijd zo snel mogelijk weg..

Te commercieel... De stranden te matig.. En de stad is ongezellig.. De boulevard is meer zien en gezien worden à la Scheveningen..

Wat zijn de leuke plekken? Heb ik iets gemist? Volgens mij is het gewoon de lelijkste xxxstad van Marokko..

Eens/oneens?

Groeten,

RM

29-07-2013, 15:01


Ik zelf ben er nu,
De lelijkstr stad van marokko?
Sorry maar dan zit er echt een draadje los bij je
Dan heb je midar en al die shit nog niet gezien
Je moet idd weten waar je bent in tanger
Zijn genoeg leuke plekken hier
Ff te veel om op te noeme

29-07-2013, 15:04

Citaat door haarlemmer:
Ik zelf ben er nu,
De lelijkstr stad van marokko?
Sorry maar dan zit er echt een draadje los bij je
Dan heb je midar en al die shit nog niet gezien
Je moet idd weten waar je bent in tanger
Zijn genoeg leuke plekken hier
Ff te veel om op te noeme
Ik heb het over de grote steden... Je moet Midar niet met Tanger gaan vergelijken...
Nador omstreken, Al Hoceima en Oujda vind ik allemaal veel relaxter en gezelliger..
Noem even een paar leuke plekken in Tanger, misschien heb ik ze gewoon gemist?

29-07-2013, 15:06
Ik ben er nooit geweest, maar zou t wel een keer willen bezoeken. Wil het gewoon een keer zien

29-07-2013, 15:09


Jaa oke dat is wel weer zo,
Ehm
Bv de grot van de hercules, daar is het best gezellig
Gewoon op de boulevard terrasje pakken met je vriendinnen ofzo
Bij malabata kan je veel doen ( ben er zelf nog niet geweest dus weet niet precies wat)
Ik kan de rest even niet verzinnen
Maar er is voldoende te doen hoor
Wil je wel een keer rond leiden als je er bent haha
Tour de tanger

29-07-2013, 15:17
Heb het niet zo te doen met tanger... Is echt niet mijn soort stad. Geef me maar zo'n rustige stad als laarache...

29-07-2013, 15:39
Ja, ik vond het er ook niet boeiend. Te druk en te commercieel. Ik was een paar dagen ervoor in Fes geweest en dat was echt een hele andere ervaring. Hoewel Tanger drukker was, dynamischer, miste ik karakter. Fes heeft wél het karakter en de charme.

29-07-2013, 15:41

Citaat door Vlampje:
Ja, ik vond het er ook niet boeiend. Te druk en te commercieel. Ik was een paar dagen ervoor in Fes geweest en dat was echt een hele andere ervaring. Hoewel Tanger drukker was, dynamischer, miste ik karakter. Fes heeft wél het karakter en de charme.
Klopt, Fes is stukken leuker... Alleen mist Fes echt een strand..
Ik ben benieuwd naar ChefChaouen en Asilah.. Is iemand daar naartoe geweest?

29-07-2013, 15:41

Citaat door RENTMEESTER:
Dames/Heren,


Waarom zijn zo veel mensen gek op de stad Tanger...? Ik ben er inmiddels een aantal keer geweest vanwege noodzakelijk familiebezoek maar heb nooit de charme ontdekt.. Sterker nog wou er altijd zo snel mogelijk weg..

Te commercieel... De stranden te matig.. En de stad is ongezellig.. De boulevard is meer zien en gezien worden à la Scheveningen..

Wat zijn de leuke plekken? Heb ik iets gemist? Volgens mij is het gewoon de lelijkste xxxstad van Marokko..

Eens/oneens?

Groeten,

RM
Oneens

29-07-2013, 15:42
Hoceima is al veel beter dan Tanger.

Ach, je moet lekker gaan ontspannen in Ourika, Oulidia, essaouira etc etc. Tanger, Tetouan en al die onzin moet in de vuilbak.

29-07-2013, 15:42

Citaat door RENTMEESTER:
Klopt, Fes is stukken leuker... Alleen mist Fes echt een strand..
Ik ben benieuwd naar ChefChaouen en Asilah.. Is iemand daar naartoe geweest?
Asilah is echt superleuk. Strand is prachtig, maar in de avond onwijs rustig en weinig te beleven...dan verlang je wel weer naar Tanger.

29-07-2013, 15:44

Citaat door DeRegeerder:
Hoceima is al veel beter dan Tanger.

Ach, je moet lekker gaan ontspannen in Ourika, Oulidia, essaouira etc etc. Tanger, Tetouan en al die onzin moet in de vuilbak.
Ourika heb ik goede dingen over gehoord.. Dat daar een waterval zou zijn en veel groen omheen..
Essaouira heb ik ook hele positieve verhalen over gehoord van een collega!
Oulidia ken ik niet..

29-07-2013, 15:44



Citaat door BridgetJones:
Asilah is echt superleuk. Strand is prachtig, maar in de avond onwijs rustig en weinig te beleven...dan verlang je wel weer naar Tanger.
Goed om te horen! Die moeten we op de lijst zetten dan!

29-07-2013, 15:49

Citaat door RENTMEESTER:
Ourika heb ik goede dingen over gehoord.. Dat daar een waterval zou zijn en veel groen omheen..
Essaouira heb ik ook hele positieve verhalen over gehoord van een collega!
Oulidia ken ik niet..
Een vriend heeft er een huis met zwembad staan. We zwemmen in bronwater, dat is toch wat anders dan die zooi langs de kust. Bovendien heb je helemaal van niemand last. Watervallen zijn er ook inderdaad en je kan er lekker eten. Oualidia is ook heel mooi. Safi heb je ook nog en je hebt nog meer van die plekken die elkaar opvolgen tot aan het zuiden van Marokko. Vroeger gingen we altijd naar Tanger, Tetouan, Saidia en al die onzin. Dat is toch geen vakantie.

Ik wil nog wel graag naar sa7ra.

29-07-2013, 15:50
geef mij maar tetouan tanger is leuk voor even een paar uur ik zou er nooit in me leven wonen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8