Bekijk volle/desktop versie : Éen gesprek voeren



Pagina's : [1] 2 3

29-07-2013, 03:15
Lijkt tegenwoordig zo moeilijk joh. Alles is kortaf en onoprecht. Het is echt jaren geleden dat ik een normaal nuttig leuk en gezellig gesprek jen gevoerd. Goede oude tijden!

29-07-2013, 03:20



Citaat door LaiiLaa_:
Lijkt tegenwoordig zo moeilijk joh. Alles is kortaf en onoprecht. Het is echt jaren geleden dat ik een normaal nuttig leuk en gezellig gesprek jen gevoerd. Goede oude tijden!
Eerlijk, ik ben gespreksmoe geworden. Vind het echt moeilijk om gesprekken te voeren en geïnteresseerd over te komen. Sommige mensen trekken gewoon teveel van mijn energie. Vooral die oppervlakkige gesprekken, omdat ze moeten.. pff vermoeiend

29-07-2013, 03:22

Citaat door Woe7wer:
Eerlijk, ik ben gespreksmoe geworden. Vind het echt moeilijk om gesprekken te voeren en geïnteresseerd over te komen. Sommige mensen trekken gewoon teveel van mijn energie. Vooral die oppervlakkige gesprekken, omdat ze moeten.. pff vermoeiend
Je hebt helemaal gelijk haha ik snap wat je bedoelt. Maar het was vroeger zo anders toch.. Er was altijd wel een onderwerp waarover gesproken kon worden. Nu niet, met niemand niet. Maar men wilt er de moeite ook niet voor doen waardoor ik het ook laat zitten.

Wel jammer opzich.

29-07-2013, 03:30
Wat voor mensen heb je om je heen? Er bestaat toch altijd wel iemand met wie je spontaan een gesprek kunt voeren. Of wil je zeggen dat die mensen uitgestorven zijn?

29-07-2013, 03:33


Alsof men tegenwoordig nog gesprekken voert. Dat is zo 2010. Ze zijn niet meer van hun smartphones af te slaan.

29-07-2013, 03:35
Mehh, nee niet echt. Gesprek voeren gaat makkelijk bij mij. Je moet er maar zin in hebben.

29-07-2013, 04:06

Citaat door LaiiLaa_:
Je hebt helemaal gelijk haha ik snap wat je bedoelt. Maar het was vroeger zo anders toch.. Er was altijd wel een onderwerp waarover gesproken kon worden. Nu niet, met niemand niet. Maar men wilt er de moeite ook niet voor doen waardoor ik het ook laat zitten.

Wel jammer opzich.
Ik denk dat ik in mijn jeugd teveel praatte, waardoor ik nu de energie niet meer heb haha. Het enige wat ik vroeger hoorde van mensen (vooral docenten) was: Woe7wer, kan je ook een keer stil zijn?
En nu is het: Je bent stil.
Zelfs whatsapp of sms. Ben te lui om te reageren of een gesprek te voeren. waar ik eerder altijd over mijn 300belminuten heen zat hou ik er nu 200 per maand over. Ik ben officieel saai geworden.

29-07-2013, 04:08

Citaat door Woe7wer:
Ik denk dat ik in mijn jeugd teveel praatte, waardoor ik nu de energie niet meer heb haha. Het enige wat ik vroeger hoorde van mensen (vooral docenten) was: Woe7wer, kan je ook een keer stil zijn?
En nu is het: Je bent stil.
Zelfs whatsapp of sms. Ben te lui om te reageren of een gesprek te voeren. waar ik eerder altijd over mijn 300belminuten heen zat hou ik er nu 200 per maand over. Ik ben officieel saai geworden.
hahaha dame tochhh

29-07-2013, 07:25
Kinderen zijn snel verwonderd, ouderen snel vermoeid. Voor de een is alles nieuw en interessant, voor de ander is het een herhaling.

29-07-2013, 07:42
Als het inhoudelijk is, kan het een gesprek zijn die wel uren duurt.
Alleen die korte antwoorden verpesten het weer, dan ben je ook maar kortaf.

29-07-2013, 09:32

Citaat door Woe7wer:
Ik denk dat ik in mijn jeugd teveel praatte, waardoor ik nu de energie niet meer heb haha. Het enige wat ik vroeger hoorde van mensen (vooral docenten) was: Woe7wer, kan je ook een keer stil zijn?
En nu is het: Je bent stil.
Zelfs whatsapp of sms. Ben te lui om te reageren of een gesprek te voeren. waar ik eerder altijd over mijn 300belminuten heen zat hou ik er nu 200 per maand over. Ik ben officieel saai geworden.



toen date je en belde je er nog op los?

en nu ben je getrouwd? wie ga je dan bellen?

Citaat door Max:
Als het inhoudelijk is, kan het een gesprek zijn die wel uren duurt.
Alleen die korte antwoorden verpesten het weer, dan ben je ook maar kortaf.


juist!

29-07-2013, 11:19
@Hoogwerker, ik heb hetzelfde belminuten probleem als woe7wer, maar ik ben nog niet getrouwd. Ben ik nu over datum?

29-07-2013, 11:26



Citaat door Marokkaasjes:
@Hoogwerker, ik heb hetzelfde belminuten probleem als woe7wer, maar ik ben nog niet getrouwd. Ben ik nu over datum?


beginnen zich rondom jou fruitvliegjes te vertonen?

29-07-2013, 11:35

Citaat door Hoogwerker:
beginnen zich rondom jou fruitvliegjes te vertonen?
Is dit een grap? Dat is al een tijdje zo. Vooral in de zomermaanden.

29-07-2013, 11:37

Citaat door Marokkaasjes:
Is dit een grap? Dat is al een tijdje zo. Vooral in de zomermaanden.
dan ben je overdatum.! maar wie weet, kun je nog wel in een smoothie functioneren.

Pagina's : [1] 2 3