Bekijk volle/desktop versie : Als de PvdA weer aan de macht komt, komt alles goed!



Pagina's : [1] 2 3 4

29-01-2005, 20:44
Dat denk ik, en veel andere mensen...

Ik weet dat de pvda ook een beetje negatief is, maar het lijkt mij toch op dit moment de beste partij. Meer kun je niet verwachten als buitenlander

Bovendin zal de PvdA weer alle media in de gaten houden en geen domme uitspraken toelaten zoals die van Wilders enz...

Samen staan we sterk

29-01-2005, 20:51


ja zeker...

Strategisch bekeken is het beter dat de PvdA aan de macht komt aangezien een moslimpartij niet groot kan worden. Zelfs als alle moslims op dat partij zouden stemmen zou het nooit een grote partij kunnen worden om voor ons op te komen.

29-01-2005, 20:54

Citaat door Girl2Be:
Als het erop aan komt zijn ze allemaal 1 pot nat.
nee tuurlijk niet...
Nogmaals, meer kun je niet verwachten van een partij...

tenminste wordt er minder haat gezaaid...

en de PvdA doet nu wel domme uitspraken omdat ze bang zijn kiezers te verliezen aangezien veel nederlanders nu anti - islamitisch zijn.

Stel ze zouden nu iets positiefs zeggen over moslims dan zullen ze veel Nederlandse kiezers verliezen en kunnen ze nooit de grootste partij worden.

29-01-2005, 20:57

Citaat door babyboy:
Dat denk ik, en veel andere mensen...

Ik weet dat de pvda ook een beetje negatief is, maar het lijkt mij toch op dit moment de beste partij. Meer kun je niet verwachten als buitenlander

Bovendin zal de PvdA weer alle media in de gaten houden en geen domme uitspraken toelaten zoals die van Wilders enz...

Samen staan we sterk
Hey babyboy,

Noem eens wat zaken dan waardoor jij je plezieriger zou voelen wanneer de PvdA aan de macht zou zijn.

En hoe denk jij dat de PvdA in staat is de media in de gaten te houden, met in het achterhoofd de persvrijheid?

Umart

29-01-2005, 21:01



Citaat door Umart:
Hey babyboy,

Noem eens wat zaken dan waardoor jij je plezieriger zou voelen wanneer de PvdA aan de macht zou zijn.

En hoe denk jij dat de PvdA in staat is de media in de gaten te houden, met in het achterhoofd de persvrijheid?

Umart
De PvdA zal tenminste geen domme uitspraken doen zoals: ''we zijn in oorlog''

De PvdA zal leiderschap tonen en niet net als Balkenende... Denk maar eens aan Wim Kok.. een echte man. Nederland betekende echt veel in de wereld met Kok...

en over persvrijheid... denk maar eens aan hoe het ging toen de PvdA aan de macht was hoe ze dat deden.

29-01-2005, 21:12

Citaat door babyboy:
De PvdA zal tenminste geen domme uitspraken doen zoals: ''we zijn in oorlog''

De PvdA zal leiderschap tonen en niet net als Balkenende... Denk maar eens aan Wim Kok.. een echte man. Nederland betekende echt veel in de wereld met Kok...

en over persvrijheid... denk maar eens aan hoe het ging toen de PvdA aan de macht was hoe ze dat deden.
Helaas laat mijn geheugen mij enigszins in de steek! Hoe ging dat dan toen PvdA aan de macht was?? Volgens mij is de essentie van persvrijheid dat de overheid zich niet bemoeit met media, m.a.w. geen censuur uitoefent.

29-01-2005, 21:16

Citaat door babyboy:
Dat denk ik, en veel andere mensen...

Ik weet dat de pvda ook een beetje negatief is, maar het lijkt mij toch op dit moment de beste partij. Meer kun je niet verwachten als buitenlander

Bovendin zal de PvdA weer alle media in de gaten houden en geen domme uitspraken toelaten zoals die van Wilders enz...

Samen staan we sterk
Onzin, buitenlanders moeten zich gewoon netjes gedragen en geen Nederlanders meer lastig vallen ...... dat moet ook van de PvdA.

29-01-2005, 21:38

Citaat door Umart:
Helaas laat mijn geheugen mij enigszins in de steek! Hoe ging dat dan toen PvdA aan de macht was?? Volgens mij is de essentie van persvrijheid dat de overheid zich niet bemoeit met media, m.a.w. geen censuur uitoefent.
De PvdA negeerde veel ongegronde negatieve beeldgeving tegenover moslims...

Bovendien werden diverse omroepen op het matje geroepen bij beledigende uitspraken... (zoals Hiris Ali over de profeet)

Heel simpel

29-01-2005, 23:36

Citaat door babyboy:
Dat denk ik, en veel andere mensen...

Ik weet dat de pvda ook een beetje negatief is, maar het lijkt mij toch op dit moment de beste partij. Meer kun je niet verwachten als buitenlander

Bovendin zal de PvdA weer alle media in de gaten houden en geen domme uitspraken toelaten zoals die van Wilders enz...

Samen staan we sterk
helemaal mee eens, ik begrijp niet waarom sommige marokkanen van de pvda verwachten dat ze islamitisch gaan worden of zo...

als ze ons maar lekker zonder hoofdpijn onze geloof laten praktiseren dan ben ik al tevreden..

30-01-2005, 09:26

Citaat:
PvdA voelt zich klaar om te regeren


DELFT - De PvdA barst van het zelfvertrouwen en staat klaar om weer regeringsverantwoordelijkheid te dragen. PvdA-leider Bos gaf zaterdag tijdens een partijcongres in Delft aan dat zijn partij "niet meer een partij is die haar trauma's aan het verwerken is".


De PvdA-leider richtte zijn pijlen vooral op minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) die naar zijn mening de kloof tussen autochtonen en allochtonen alleen maar groter maakt. Hij wees op interviews van Verdonk waarin zij over moslims en Nederlanders praat "alsof het gros van de moslims geen Nederlander is". Ook vindt Bos dat de VVD-minister mensen met een dubbel paspoort neerzet als burgers met een gebrekkige loyaliteit met onze samenleving.

De PvdA moet volgens Bos "tegen de stroom in trots durven zijn op evenwicht, nuchterheid en nuance". Met een eigen verhaal over immigratie en integratie, dat volgens hem hard is voor de migrant, die plichten heeft, en hard is voor de ontvangende samenleving die zich moet instellen op nieuwe culturen.


Voor mij zijn ze inderdaad ook één pot nat, maar liever PvdA dan CDA..

30-01-2005, 10:28
Wouter Bos was een lekker ding tot hij aankondigde met Wilders samen te willen werken, ik knaptte direct af.

30-01-2005, 11:40

Citaat door babyboy:
Dat denk ik, en veel andere mensen...

Ik weet dat de pvda ook een beetje negatief is, maar het lijkt mij toch op dit moment de beste partij. Meer kun je niet verwachten als buitenlander

Bovendin zal de PvdA weer alle media in de gaten houden en geen domme uitspraken toelaten zoals die van Wilders enz...

Samen staan we sterk
Helaas voor jou zal de PvdA niet meer zo snel aan de macht komen. Ik zie eerder een kabinet van VVD + Wilders +CDA

30-01-2005, 11:42



Citaat door babyboy:
De PvdA zal tenminste geen domme uitspraken doen zoals: ''we zijn in oorlog''

De PvdA zal leiderschap tonen en niet net als Balkenende... Denk maar eens aan Wim Kok.. een echte man. Nederland betekende echt veel in de wereld met Kok...

en over persvrijheid... denk maar eens aan hoe het ging toen de PvdA aan de macht was hoe ze dat deden.
Houd toch op over wim kok, onder wie denk je dat alle problemen met economie en allochtonen hebben kunnen ontstaan. Juist dat is Wim Kok... Je moet niet de opruimers van de ellende aankijken maar de veroorzaker van de troep.

30-01-2005, 11:50
Partij Van De Allochtonen


30-01-2005, 11:54

Citaat door B0mbastic:
Partij Van De Allochtonen

De PvdA heeft de vreemste naam die je maar kan voorstellen, het is alles behalve een partij voor arbeiders. Er is bijna geen partij waar je slechter zit als arbeider (SP wellicht). het is eerder een partij voor de werkelozen.

Pagina's : [1] 2 3 4