Bekijk volle/desktop versie : transseksueel



Pagina's : [1] 2

28-07-2013, 17:50
Ik heb een collega, en die heb ik binnen 3 jaar zien transformeren naar een vrouw, aangezien hij al die fases moest doorstaan, en toppunt is volgende week want dan mag hij zich in de dameskleedhok gaan voegen Maar waarom deze topic tja ik sta gewoon versteld om het feit dat lkufar het hef in eigen handen nemen, en voor god spelen ongelooflijk.

28-07-2013, 17:53



Citaat door Marokkaanse90:
Ieuw.
Ja echt apart om die hele fase te zien bij hem, stem is veranderd, lichaam, gezicht alles.

28-07-2013, 17:55

Citaat door vaseline00:
Ja echt apart om die hele fase te zien bij hem, stem is veranderd, lichaam, gezicht alles.
Gedraagt hij/zij zich ook als een vrouw? Met praten enzo?

28-07-2013, 17:55
correctie bij haar.... is veranderd is toch raar van hem naar een tijdelijke het, en dan is het ineens een zij

28-07-2013, 17:56


Ma stel met omkleden he
Dan kleed je je gewoon om met een man?

28-07-2013, 17:57

Citaat door vaseline00:
correctie bij haar.... is veranderd is toch raar van hem naar een tijdelijke het, en dan is het ineens een zij
Nee het is een HET. hahah zoals je al zei.
Ik raak in de war.

vroeger had ik ook zo iemand op school. Maar zij was een meisje en werd een jongen. HET mocht daarna gewoon met de jongens mee douchen na de gymles. Was op de middelbare school.
Heb er nooit aan kunnen wennen.

28-07-2013, 17:58

Citaat door Marokkaanse90:
Gedraagt hij/zij zich ook als een vrouw? Met praten enzo?
Ja heel vrouwelijk, giechelen en die trekjes en hoe meer hij met de tijd is getransformeerd hoe meer hij zich ook daar naar is gaan gedragen, in het begin viel het nog mee.

28-07-2013, 17:59

Citaat door Marokkaanse90:
Nee het is een HET. hahah zoals je al zei.
Ik raak in de war.

vroeger had ik ook zo iemand op school. Maar zij was een meisje en werd een jongen. HET mocht daarna gewoon met de jongens mee douchen na de gymles. Was op de middelbare school.
Heb er nooit aan kunnen wennen.
ongelooflijk

28-07-2013, 18:02
Iewl, !

28-07-2013, 18:03

Citaat door SecretsMogoli:
Ma stel met omkleden he
Dan kleed je je gewoon om met een man?
jf

Ik zit thank god op kantoor, maar ik werk voor een groot productie bedrijf en de vrouwen die in de productie zitten straks inderdaad met HAAR opgescheept.

28-07-2013, 18:03

Citaat door vaseline00:
Ik heb een collega, en die heb ik binnen 3 jaar zien transformeren naar een vrouw, aangezien hij al die fases moest doorstaan, en toppunt is volgende week want dan mag hij zich in de dameskleedhok gaan voegen Maar waarom deze topic tja ik sta gewoon versteld om het feit dat lkufar het hef in eigen handen nemen, en voor god spelen ongelooflijk.

Wist je dat de eerste operatie van man naar vrouw is uitgevoerd in Marokko (Casablanca) .. Tjah

28-07-2013, 18:03

Citaat door vaseline00:
Ja heel vrouwelijk, giechelen en die trekjes en hoe meer hij met de tijd is getransformeerd hoe meer hij zich ook daar naar is gaan gedragen, in het begin viel het nog mee.
En zeker ook van naam veranderen. Ze zijn echt ziek.

28-07-2013, 18:04



Citaat door Cashmere:
Wist je dat de eerste operatie van man naar vrouw is uitgevoerd in Marokko (Casablanca) .. Tjah
Klopt heb het gegoogled

28-07-2013, 18:10
Echt nasty joh. Ik moet mij op mn werk ook omkleden met dames en als Johan zich op een dag Johanna gaat noemen en zich samen met mij in het kleedhok komt omkleden zou ik m toch wel flippen hoor...

Ze hebben gewoon een hele poli opgericht in het vu voor dit soort gevallen. De transgender-poli. Echt een walgelijke zaak.


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

28-07-2013, 18:21
Ik heb zulke mensen altijd eng gevonden eigenlijk. Vraag me niet waarom

Pagina's : [1] 2